Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

jamba

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 28 toukokuu, 2026, 19:56Ot: Taustalla näkyy tutun näköinen XJ Cherokee. Mulla oli tuollainen, minkä rekkarinumero oli kuutiotuumakoko. Kuollaksenikaan en muista oliko tuo (Ford) 289 vaiko (Chevy) 283.  ;) Kirjaimet ja auton väri täsmää.
Joo, 289 on rekkarin loppu. Ollu mulla jo jonkun aikaa👍

LPR

Lainaus käyttäjältä: jamba - 28 toukokuu, 2026, 20:02Toiset vaan haluu neliovisen...
Ja jotkut haluaa niin paljon, että maksaa 2-ovisen hinnan.

Siis yleisesti. Hulluhan ei ole pyytää, jos joku sattuu maksamaan. Ja nykyään näitä jokuja tuntuu olevan yllättävän paljon.

Toyopet

Niinkuin ennenkin olen ihmwtellyt, mikä se niissä 2-ovisissa nyt niin paljon parempaa on?

LPR

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 28 toukokuu, 2026, 22:34Niinkuin ennenkin olen ihmwtellyt, mikä se niissä 2-ovisissa nyt niin paljon parempaa on?
Uklonäkö

LPR

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 28 toukokuu, 2026, 22:34Niinkuin ennenkin olen ihmwtellyt, mikä se niissä 2-ovisissa nyt niin paljon parempaa on?
Ja neliovisesta tulee pääosin mieleen elähtänyt taksi ilman mitään varusteita pienimmällä kutosella ja rixraxilla.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 28 toukokuu, 2026, 23:11Uklonäkö
Tolpallinen kaksovi on aika usein jopa huonomman näkönen kun neliovi. Ei toki aina, malli vaikuttaa.
Fordilla oli oikeen hyviä nelioviakin, esm. Torino seiskarilla.

Gary Grand

Tuon Soton kohdalla mua ei häiritse neliovisuus yhtään, vaikka monessa hylsyssä se on haluttavuutta väehntävä tekijä..

Olispa rahaa kuin roskaa.. :P

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 28 toukokuu, 2026, 23:11Uklonäkö
Lainaus käyttäjältä: LPR - 28 toukokuu, 2026, 23:13Ja neliovisesta tulee pääosin mieleen elähtänyt taksi ilman mitään varusteita pienimmällä kutosella ja rixraxilla.
Kauheus on katsojan silmässä.  :)

Kyrpov

Käytännön ajossa kaksovisen synnit on pitkä ovi parkkipaikalla ja hankalampi käynti takapenkille.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 toukokuu, 2026, 07:20ei häiritse neliovisuus yhtään, vaikka monessa hylsyssä se on haluttavuutta väehntävä tekijä..
No jossain pickupissa 4 täysimittaista ovea ja olematon lavan tynkä, niin niissä se vähentää kyllä.
Pitkä hytti, pitkä lava ja paripyörät muuttaa taas tilanteen.
Mutta normaali lava-auto kahdella ovella ja pitkällä lavalla.
Muissa autoissa ovia pitää olla.

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 29 toukokuu, 2026, 01:07Tolpallinen kaksovi on aika usein jopa huonomman näkönen kun neliovi. Ei toki aina, malli vaikuttaa.
Fordilla oli oikeen hyviä nelioviakin, esm. Torino seiskarilla.

70-luvun USA-fjoord käy mulle kyllä kaikilla oviratkaisuilla 👍🏻

sössö

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 29 toukokuu, 2026, 13:03No jossain pickupissa 4 täysimittaista ovea ja olematon lavan tynkä, niin niissä se vähentää kyllä.
Pitkä hytti, pitkä lava ja paripyörät muuttaa taas tilanteen.
Mutta normaali lava-auto kahdella ovella ja pitkällä lavalla.
Muissa autoissa ovia pitää olla.
miehistö hytti mun mielestä likimain aina on parempi.

rb

Lainaus käyttäjältä: sössö - 29 toukokuu, 2026, 14:19miehistö hytti mun mielestä likimain aina on parempi.
Nyt ollaan taas siinä, että kenellä on mikäkin tarve kuskata ja mitä.
Mä en tarttee Lestadiolais mallia, kun meitä on vaan kaksi ja vaikka on lyhyt lavakin, niin silti parkkihallissa on täysi sovitteleminen, että pääsee sisään ja vielä sieltä poiskin.
Mut totta kai jos kuskaa bändiä, niin sit pitää olla istumapaikkojakin.

sössö

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 toukokuu, 2026, 14:38Nyt ollaan taas siinä, että kenellä on mikäkin tarve kuskata ja mitä.
Mä en tarttee Lestadiolais mallia, kun meitä on vaan kaksi ja vaikka on lyhyt lavakin, niin silti parkkihallissa on täysi sovitteleminen, että pääsee sisään ja vielä sieltä poiskin.
Mut totta kai jos kuskaa bändiä, niin sit pitää olla istumapaikkojakin.

hyttiin vaan saa penkin alle kaikki liinat sun muut, peräkärryjohdon jatkopiuha yms. ja välillä on jotain mukavampaa kuskata puhtaassa lämpymässä kuin lavalla. Harvemmin noita lyhkäsiä enää näkee

NonSenCe

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 28 toukokuu, 2026, 18:28https://www.nettiauto.com/saab/92/15772336

millanen ihmeen linssi on kamerassa että on saanut tuommosen saabbaan näyttämään leveältä ja isolta? hah