Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 29 toukokuu, 2026, 20:43Sössö on AINA eri mieltä. Se on hyvä..

Rommi puhuu, pitäis laittaa joko korkki kiinni tai näppis pois ennenku tulee mielipahaa.
Ei.
Pidä se näppis lähellä!
Tuo oli hiton hyvä!
Ja totta..

rb

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 29 toukokuu, 2026, 20:43Sössö on AINA eri mieltä. Se on hyvä juttu. antaa Sössön olla eri mieltä, sillä on siihen oikeus. Joskus onnistuu paremmin, toisinaan huonommin.
Kyl joo..
Kyllä sössö saa olla eri mieltä.
Mut ehkä mä oon väsynyt perustelemaan, että miks jotkut jutut on mun mielestä kivoja, vaikka ne ei olisikaan maailman käytännöllisimpiä.
Mut ehkä mun ei tarttee olla joka asiaan kommentoimassa.
Varsinkaan silloin, kun ei ole ihan sillä parhaalla mahdollisella tuulella.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 toukokuu, 2026, 21:02Varsinkaan silloin, kun ei ole ihan sillä parhaalla mahdollisella tuulella.

Näissä tiloissa ei pitäis avata Kellaria ollenkaan.. ::)
Mistäkö tiedän?

Kaikki turha junkaaminen vtuttaa tuolloin ihan kympillä ja siihen kun lähtee mukaan, niin mitään hyvää siitä ei tule..

Asmo

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 toukokuu, 2026, 19:42Tää on ihan turhaa vääntöö.
Niin kun ekassa viestissä totesin, niin jokainen tarpeensa mukaan.

Niin on.

Mulla on siis ranskalainen paku ja pitkälavainen ykköskoppa-Rami, jälkimmäisellä en vuosikausiin ole kuljettanut lavalla yhtään mitään.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 toukokuu, 2026, 21:04Näissä tiloissa ei pitäis avata Kellaria ollenkaan.. ::)
Mistäkö tiedän?

Kaikki turha junkaaminen vtuttaa tuolloin ihan kympillä ja siihen kun lähtee mukaan, niin mitään hyvää siitä ei tule..
leeeetsss gooo  :sarrrja:  :driving:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 29 toukokuu, 2026, 21:05leeeetsss gooo  :sarrrja:  :driving:
Juur näin.. :+1: 
Sori vttuilut, mutta en vaan jaksanu.. Nyt on parempi fiilis, ni anna tulla vaan. :coolsmoke:

tevo

Jankkaus parasta , hemmetti jotta saa kikattaa ..

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: tevo - 29 toukokuu, 2026, 21:10Jankkaus parasta , hemmetti jotta saa kikattaa ..
Pikkusormi pystyssä, rommilasia nostaen..:blackout: 

rb

Sain päivällä vaivanpalkaksi: 
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/hyva-suomi-kotimaista-puolustuslaitos-viinaa-ylistetaan-maailmalla/6006818

Pitäskö mun kiskasta toi, niin pääsisin Harrin kanssa samalle levelille. :blackout:

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 toukokuu, 2026, 21:32Sain päivällä vaivanpalkaksi: 
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/hyva-suomi-kotimaista-puolustuslaitos-viinaa-ylistetaan-maailmalla/6006818

Pitäskö mun kiskasta toi, niin pääsisin Harrin kanssa samalle levelille. :blackout:
Kunhan siinä ei ole rähinää sisällä.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 toukokuu, 2026, 21:07Juur näin.. :+1: 
Sori vttuilut, mutta en vaan jaksanu.. Nyt on parempi fiilis, ni anna tulla vaan. :coolsmoke:
Oltiin pakuista samoilla linjoilla. Voitko kiistää vai pitääkö mun alkaa olemaan eri mieltä?  :coolsmoke:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 29 toukokuu, 2026, 21:40Oltiin pakuista samoilla linjoilla. Voitko kiistää vai pitääkö mun alkaa olemaan eri mieltä?  :coolsmoke:
:rotfl:
Eipä oo tänään vielä mikään ahistanu..
Täällä Kellarissa. ::)

Asialliset jutut hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat..

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 29 toukokuu, 2026, 18:04Pikuppiinkin saa lavakatteella paljon joustavuutta mihin laittaa kamppeita, mulla on semmonen rullattava kate malli, katteen saa pois päältä joko kokonaan rullalle hyttiä vasten, tai vaan osittain. Osoittautunu paljon kätevämmäksi kuin yksiosainen kova kansi tai joku kolmeen osaan taittuva. Saati pelkkä avoin lava, ei se oikeen toimi. Hytin korkuinen katekoppa on sekin hyvä, mutta vittumainen ottaa pois ja laittaa päälle. Käytännossä jää joko päälle tai pois.

Peräkärri on ollu kätevä sekin, saa kerralla lisää kapasiteettia just sen verran kun tarvii. Jo kevyt 10 tai 12 jalkanen on ihan eri maata kapasiteetiltaan kuin pisinkään lava. Pikupilla vetäessä pysyy katu-uskottavuuskin.

Ittelle sais lava kyllä olla 6.5 jalkaa, nyt vajaa 6 vai mitä se on, mutta ok noinkin.

Kun päätin mun Chevyn ruostekorjata, pitkälavasen kanttikoppasen, niin "ajattelin" pääseväni helpolla kun huudan rovaniemeltä yhen Subbarin siksi aikaa vastineeksi kuletustarpeisiini.
Nyt mullon jo kaks ihan liian isoa autoa ja kaks aina liian pientä. :(

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 toukokuu, 2026, 21:43:rotfl:
Eipä oo tänään vielä mikään ahistanu..
Täällä Kellarissa. ::)

Asialliset jutut hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat..
Oon sitä aina koittanu sanoa, että asiat riitelee ei miehet. Turhan takia ei tarvi eri mieltä olla.

Mun kanssa kun on samaa mieltä kaikki hoituu vaan kuka uskaltaa väittää vastaan niin saa tuta OLLEENSA VÄÄRÄSSÄ

rb

Samperi kun Pikappi tuli väliin, niin ovijutut jäi kesken:

Siis tän.

27 000 €

Ja tän minkä mä seuraavaksi linkkasin:

44 900 €

Ja tää mikä just äsken ilmestyi nettiautoon:

8 500 €

Juu!..... Tekniikassa ja autojen kunnossa iso ero, mikä osaltaan selittää pyyntejä, mutta...
Niin se vaan tuppaa olemaan, että siinä 2D HT:ssa on isompi hintalappu.
Eikä aloiteta tästä uutta kinaa.