Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 toukokuu, 2026, 22:01Samperi kun Pikappi tuli väliin, niin ovijutut jäi kesken:

Siis tän.

27 000 €

Ja tän minkä mä seuraavaksi linkkasin:

44 900 €

Ja tää mikä just äsken ilmestyi nettiautoon:

8 500 €

Juu!..... Tekniikassa ja autojen kunnossa iso ero, mikä osaltaan selittää pyyntejä, mutta...
Niin se vaan tuppaa olemaan, että siinä 2D HT:ssa on isompi hintalappu.
Eikä aloiteta tästä uutta kinaa.
Leffassa "Heat of the night" se konstaapeli ajelee tommosella neliovisella kyttäautolla ja semmonen sen pitäisi olla. Noista kaksiovisista kiihdytyspeleistä en silleen välitä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 29 toukokuu, 2026, 21:55Oon sitä aina koittanu sanoa, että asiat riitelee ei miehet. Turhan takia ei tarvi eri mieltä olla.

Mun kanssa kun on samaa mieltä kaikki hoituu vaan kuka uskaltaa väittää vastaan niin saa tuta OLLEENSA VÄÄRÄSSÄ
Kutsu tanssiin?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 toukokuu, 2026, 22:08Kutsu tanssiin?
ihan hyvä lyhyt portteri on ja ylöspäin aukeava kontti paras

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 29 toukokuu, 2026, 22:19ihan hyvä lyhyt portteri on ja ylöspäin aukeava kontti paras
:rotfl:
Joo..
Parempi kuin ei mitään..

Pande

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 29 toukokuu, 2026, 22:04https://www.nettiauto.com/citroen/2cv/15776754

En haulla löydä mutta taitaa olla sama joka oli vuosi pari sitten myynnissä, muistan kun itse linkitin ilmoituksen silloin ja katselin netistä infoja tuosta Dynam-hommasta. Siinä olisi kyllä sangen häiriintynyt ajoneuvo.

leivonharri

Pande

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 29 toukokuu, 2026, 22:38Täähän olis ihan @isalmela kuntoluokassa ja kuitenkin jotain aivan muuta kuin perusrättäri.
Joo. Nimenomaan "jotakin aivan muuta". Verrattuna ihan mihin tahansa. Osta, Ismo, osta!

Carillo

Lainaus käyttäjältä: palontie - 29 toukokuu, 2026, 18:33Ensitöikseen pitäisi Chopata.

https://www.nettiauto.com/lincoln/continental/15776155

Voi olla et paranis mutta ei sekään ihmeitä tee. Vaatii lisäksi kylmää kahvia  :o

rb

Carillo

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 toukokuu, 2026, 22:53Ja kori kun perunasäkki.
Ja silti pikkulohko autosta pitäs saada aikast paljo mania.

Jos en väärin muista niin tämä oli yksityisellä myynnissä ~25k€ hintaan viime vuonna. Inflaatio on siis iskeny 😬

Poweri

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 toukokuu, 2026, 22:53Ja kori kun perunasäkki.

äppäp, kuuluu autenttiseen vanishing point lookkiin, siitä joutuu maksaan ekstraa, tiedä vaikka olis tarkotuksella sipastu tolppaan

LPR

Mopseissa vaikuttaa hintaan valmistemäärät moottoria ja varusteita enemmän. Tuokin on varmasti hyvin vähän tehty, koska sohvapenkki.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 toukokuu, 2026, 00:16äppäp, kuuluu autenttiseen vanishing point lookkiin, siitä joutuu maksaan ekstraa, tiedä vaikka olis tarkotuksella sipastu tolppaan
Suomessa on aito leffa-auto Tarantinon Death Proofista. Tämä ei käsittääkseni ole se.