Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Poweri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 toukokuu, 2026, 00:27Mopseissa vaikuttaa hintaan valmistemäärät moottoria ja varusteita enemmän. Tuokin on varmasti hyvin vähän tehty, koska sohvapenkki.
Ommuuten hieno sohva.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 toukokuu, 2026, 01:28Ommuuten hieno sohva.
Niin on. Itse kyllä tykkään. En ollenkaan panisi pahakseni, jos jossain omassa autossa olisi vastaava. Mutta nämä tällaiset varusteet on niitä, mitkä saa paperilla auton näyttämään erityisen harvinaiselta, ja jotenkin Mopseissa ne nostaa hintaa muita merkkejä enemmän.

LPR

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 30 toukokuu, 2026, 00:34Suomessa on aito leffa-auto Tarantinon Death Proofista. Tämä ei käsittääkseni ole se.
En kyseiseen leffaan käytettyjä autoja tiedä, mutta monien elokuvien tuotannossa käytettiin useita "samanlaisia" autoja kuvauksissa. Isoja erojakin oli, jos ei kuvakulmasta näy. Olihan Vanishing Pointissakin 5 Challengeria, joista ainakin yksi automaatilla.

LPR

Ja useiden nettisivujen mukaan loppukohtauksessa räjäytettiin -67 Camaro, koska oli halvempi. Itse en kyllä ole tätä huomannut. Mutta kuvakulmilla ja leikkauksilla voi tehdä ihmeitä.

Rrottweiler

Death Proof Challenger on oikeasti ihan elokuva kunnossa suomessa.
https://www.hs.fi/autot/art-2000002860679.html

Poweri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 toukokuu, 2026, 01:54Ja useiden nettisivujen mukaan loppukohtauksessa räjäytettiin -67 Camaro, koska oli halvempi. Itse en kyllä ole tätä huomannut. Mutta kuvakulmilla ja leikkauksilla voi tehdä ihmeitä.
Sitä onkin tosi vaikee huomata. Kuva kuvalta katsellen näkee jos näkee. Ensin auto on liian kaukana ja sitten siirrytään lähikuviin joissa autokin jo romuna.

AI NIIN, unohtu mainostaa että olen henk koht käynyt juuri siinä loppukohtauksen kuvauspaikalla ja käppäillyt ympäriinsä. Kuviakin on.

Ja monilla muillakin vp kuvauspaikoilla Utahissa ja .Nevadassa. Muutama kiintoisa on käymättä, mm jaguaari jonkkaan paikka.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 toukokuu, 2026, 02:30Sitä onkin tosi vaikee huomata. Kuva kuvalta katsellen näkee jos näkee. Ensin auto on liian kaukana ja sitten siirrytään lähikuviin joissa autokin jo romuna.
En niin yksityiskohtaisesti muista edes tuota loppukohtausta, kun on vuosia kun viimeksi leffan katsoin.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 toukokuu, 2026, 02:56En niin yksityiskohtaisesti muista edes tuota loppukohtausta, kun on vuosia kun viimeksi leffan katsoin.
Joo pitäskin taas katsoa. Jollain tavalla, vuosien varrella tullu hankittua videokasetti, sitten DVD, nyt ei ole kummallekaan vehjestä millä katsoa. Telkusta näin ekan kerran varmaankin -83, lukioaikaa se oli.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 toukokuu, 2026, 03:15Joo pitäskin taas katsoa. Jollain tavalla, vuosien varrella tullu hankittua videokasetti, sitten DVD, nyt ei ole kummallekaan vehjestä millä katsoa. Telkusta näin ekan kerran varmaankin -83, lukioaikaa se oli.
Sulla on joku aikakone ollu. Elokuva on tehty 2007...

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 30 toukokuu, 2026, 03:44Sulla on joku aikakone ollu. Elokuva on tehty 2007...

Mikälie re-make, olen semmosista kuullu, en ole katsonu enkä katso.

Ainoa oikea vanishing point on tehty -71, kai sä nyt sen tiedät.

Poweri

Vai nytkö selvis miksi olit jotenkin pihalla koko asiasta kun lähetin kuvia tuolta kuvauspaikalta kun viimeksi kävin siellä vuonna 2018. Siis sen oikean 1971 leffan kuvauspaikoilta.

Woe wihtu  :))

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 toukokuu, 2026, 03:53Mikälie re-make, olen semmosista kuullu, en ole katsonu enkä katso.

Ainoa oikea vanishing point on tehty -71, kai sä nyt sen tiedät.
Minä kyllä käsitin, että puhuttiin Death Proof elokuvasta. Siihen ainakin tän sivun kommentit liittyy.
Vanishing point käy esillä sivulauseessa...

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 30 toukokuu, 2026, 04:16Minä kyllä käsitin, että puhuttiin Death Proof elokuvasta. Siihen ainakin tän sivun kommentit liittyy.
Vanishing point käy esillä sivulauseessa...
No sitten minä olen jotenkin pihalla koko asiasta.

Jatkakaa

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Pande - 29 toukokuu, 2026, 22:39Joo. Nimenomaan "jotakin aivan muuta". Verrattuna ihan mihin tahansa. Osta, Ismo, osta!
Me @HendriXXX kanssa yhteistyössä tyrmättiin mun 58 kuplavolkkarin ostoaikeet, kun "on se niin ahdas ja meluisa eikä oo kiva ajaa satasta". Luulen että tähän osuu ihan samat perustelut.

OT, minä oon vissiin saanut hyvin lyötyä itseeni perfektionistin leiman  ;D Kukaan ei ole uskaltanut vastata siihen "ostan museoauton käteisellä" ilmoitukseeni :)

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 30 toukokuu, 2026, 06:31Me @HendriXXX kanssa yhteistyössä tyrmättiin mun 58 kuplavolkkarin ostoaikeet, kun "on se niin ahdas ja meluisa eikä oo kiva ajaa satasta". Luulen että tähän osuu ihan samat perustelut.

OT, minä oon vissiin saanut hyvin lyötyä itseeni perfektionistin leiman  ;D Kukaan ei ole uskaltanut vastata siihen "ostan museoauton käteisellä" ilmoitukseeni :)
warre ja koira jo hommattu?