Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Carillo

Noiden Moparien (en kyllä Warrejenkaan) hintoja ymmärrä kun eivät oikein kelvanneet kelleen edes uutena 😆😁

Markok

Warre on kyllä pirun hyvä kulkuinen

1320

rb

https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/15777393

Pontiac Firebird
1968

14 900 €

Toi ilmoitus ei varmaan kauaa vanhene.

sössö

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 30 toukokuu, 2026, 06:31Me @HendriXXX kanssa yhteistyössä tyrmättiin mun 58 kuplavolkkarin ostoaikeet, kun "on se niin ahdas ja meluisa eikä oo kiva ajaa satasta". Luulen että tähän osuu ihan samat perustelut.

OT, minä oon vissiin saanut hyvin lyötyä itseeni perfektionistin leiman  ;D Kukaan ei ole uskaltanut vastata siihen "ostan museoauton käteisellä" ilmoitukseeni :)
Tuo cortiina on tossa, väittäisin että on niin hyvän kun tollasen voi saada, tossa ei ruostetta ole ja ollu jostain 90- luvun alusta saakka museorekattu. On noita mainitsemiasi vanhan pikkuauton ongelmia eli meluisa, ahdas, ankee pidemmällä matkalla ym., joten en ole tarjonnu, vaikka muuten on kyllä näköisesi auto. Turvavöitä ei ole, oliko sekin yks kriteeri? en muista

oon ajellu sillä kun käyny kylällä ja jossain 30km päässä hoitamassa asioita, ihan kiva se siinä on.

palontie

Mikä on Cortinan vuosimalli?

sössö

Olisko 66, viiminen tähtiperä.

palontie

Mä hiljaisesti etsin uudempikoppaista.

Kyrpov

Kumpi tarjoo enemmän isalmela vai palontie?

Camino79

Lainaus käyttäjältä: rb - 30 toukokuu, 2026, 11:53https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/15777393

Pontiac Firebird
1968

14 900 €

Toi ilmoitus ei varmaan kauaa vanhene.

Tästä soittelin tänään  :rolleyes:

palontie

Mä varmaan tarjoon kun en edes etsi tuota mallia...

sössö

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 30 toukokuu, 2026, 21:11Mä varmaan tarjoon kun en edes etsi tuota mallia...
sinähän et sitä päätä.

Tarjosit juuri 10000€

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 toukokuu, 2026, 23:41sinähän et sitä päätä.

Tarjosit juuri 10000€
luo sä se buumi tähän cortinaan niin mä tuun laukoo noita viisauksia sinne officeen 8)