Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Lassi

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 23 kesäkuu, 2026, 19:40Jep. Jos tommosen purkais osiin, ei osakasa kovin kummonen oisi.

Mut kaipa tuossa hinnotellaan myös osien haeskelua ja osaamista tommosen kilpiin saattamiseksi. Ohan nuo myös yhenlaista ITE-taidetta. Melkonen hintahajonta kun yleensä noiden pyynnit on 23t€ noin.


Tuntuu että valtaosa näkee noissa vaan sen pikkulohkon ja sen perusteella kuvittelee että tuommosen mikroauton rakentaa jollain viidellätonnilla.
Miun omassa autossa on ehkä vähän kalliimpi tekniikka kun tuommonen peruskone ja oon pyrkinyt että siinä ei olis näkyvillä mitään kasari ja Motonetin osia, niinkun mittarit, rättirenkaat, akselit, pinnavanteet jne, niin aivan varmasti osiin on lopulta mennyt lähemmäks 15 kun 10 tonnia. Ennen ehkä sai kaljakopalla noita 40-50luvun osia, mutta niistäkin pitää nykyään maksaa ja nekin pitää yleensä jossain määrin kunnostaa.
Sen jälkeen auto pitäs saada toimimaan silleen että sillä ei pelota ajaa, eli rakentaa vielä puoli autoa uudestaan.
Ja hyvä olis vielä katsastaakin silleen että enimmät muutokset olis otteessa. Sillekin kannattaa arvoa laskea.
Että ainakin miusta tuommonen raha on tosi edullinen leimatusta todista, jos tuommosen haluaa tuommosella tekniikalla.

sämpy

Mistä sitten taas ollaan valmiita maksaa, jos meinaa aloittaa tekemään jostain erikoisesta saati ei-USA autosta, niin heti alkaa ulina ettei mitään järkeä ei saa voittoo sillä tai ees rahoja takaisin. Että golf sen olla pitää kaikki muu on hölmöilyä?