Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 elokuu, 2026, 19:28Nortilla tommonen saattais olla aika tiukka laite.. :P  :driving:

Nostain olen lukenut, että melkoinen murheenkryyni on tuo moottori? Onko vain huhupuhetta, en tiedä?

Carillo

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 30 elokuu, 2026, 09:00Nostain olen lukenut, että melkoinen murheenkryyni on tuo moottori? Onko vain huhupuhetta, en tiedä?
Kunhan yläkerran remontti tehty kunnolla niin kai sillä ajelee jos ei huoltamaan hirveästi joudu  ;D

Tai mikälie sitten nykyinen kanta. En muista oliko edesmenneellä vai tämän alkuaikoina kun tuli hyvin eriäviä mielipiteitä kun nortin kansivioista toitotin.

pantera

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 elokuu, 2026, 13:33https://www.nettiauto.com/chevrolet/pick-up/15953592

Chevrolet Pick-up
1992

Siitä kauppakeskuksen parkkihalliin kurvailemaan. 8)
Niin paljon akseliväliä, että ton rungon täytyy olla jo kun oikeessa kuorma-autossa.

Mulla on tollanen ysinelonen ja sen runko ei kyllä ole kovinkaan kummoinen.
Runko oli vääntynyt molemmin puolin takalehtipakkojen riipukkeen kohdalta takaa, liikaa kuormaa.
Nyt siinä on ilmat ja nelilinkit ja runko notsattu , boxasin rungon tosta hytin takaa josta ne tuuppaa katkeilla

pantera

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 elokuu, 2026, 10:39Kunhan yläkerran remontti tehty kunnolla niin kai sillä ajelee jos ei huoltamaan hirveästi joudu  ;D

Tai mikälie sitten nykyinen kanta. En muista oliko edesmenneellä vai tämän alkuaikoina kun tuli hyvin eriäviä mielipiteitä kun nortin kansivioista toitotin.
kannenpulttien kierteethän noista korkkas alumiinilohkosta, kun päivitti ne isommille studeille ongelma poistu. Tuotannon loppupään kattiloissa tais olla helicoilit valmiina

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: pantera - 30 elokuu, 2026, 11:34kannenpulttien kierteethän noista korkkas alumiinilohkosta, kun päivitti ne isommille studeille ongelma poistu. Tuotannon loppupään kattiloissa tais olla helicoilit valmiina
On niitä korjattujakin korkannut. En muista nyt merkkiä mikä se helicoilia parempi kierresysteemi oli. Ainakin jossain 2000-luvun loppupäässäkin ollut samoja vaivoja.

palontie

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 30 elokuu, 2026, 09:00Nostain olen lukenut, että melkoinen murheenkryyni on tuo moottori? Onko vain huhupuhetta, en tiedä?

Paskapuhetta ;D Ei vaan kyllä niissä on kansiprobleemia ja nesteet sekoittuu.Muuten hyvä kone,noitahan saa aika edukkasti(cadyjä) niin kannet höylää ja studit kansiin niin laulu jatkuu.

Musta78

Remmiahdettuja etuveto Pontiacin 3.8 v6 koneita myös noihin Fieroihin laitettu.Joko remmillä tai turbolla.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 30 elokuu, 2026, 12:30Remmiahdettuja etuveto Pontiacin 3.8 v6 koneita myös noihin Fieroihin laitettu.Joko remmillä tai turbolla.
Eikös tämä ole juuriltaan kuitenkin se buick 231? Odd-fireta muutettu even-fireksi ja muutenkin vähän tuunattu mutta silti buick 231.
Lainaus käyttäjältä: pantera - 30 elokuu, 2026, 11:34kannenpulttien kierteethän noista korkkas alumiinilohkosta, kun päivitti ne isommille studeille ongelma poistu. Tuotannon loppupään kattiloissa tais olla helicoilit valmiina
Jännä juttu, kun toyota teki saman virheen omissa alumoottoreissaan vuosituhannen alussa, mitään ole toisten virheistä opittu. Periaatteessa samaa jatkumoa olds 350D:n ongelman kanssa.

Musta78

Carillo

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 elokuu, 2026, 12:09On niitä korjattujakin korkannut. En muista nyt merkkiä mikä se helicoilia parempi kierresysteemi oli. Ainakin jossain 2000-luvun loppupäässäkin ollut samoja vaivoja.
Sure grip. Liimataan asennuksessa pinnapultit lohkoon.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 elokuu, 2026, 12:09On niitä korjattujakin korkannut. En muista nyt merkkiä mikä se helicoilia parempi kierresysteemi oli. Ainakin jossain 2000-luvun loppupäässäkin ollut samoja vaivoja.
aika turha kone loppuviimeksi. huoltaminen hankalaa, pieni iskutilavuus ja tiedot korjauksista jotain jobbarilta toiselle menevää perimätietoa mitä ei voi tarkastaa ilman että irrottaa kannen. ne autotkin on aika lapsellisia kippoja amerikkalaiseksi missä noita koneita on, joku ton ajan 7 bemari 4l kasilla ihan samaa mutta takaveto ja muutenki parempi, ei mitään trust standard osakierteitä ym..

Fleetwoodi on kunnon amerikanlossi vielä tolta ajalta, ja siihen toi kone ei kai koskaan eksyny.

pantera

Lainaus käyttäjältä: sössö - 30 elokuu, 2026, 16:07aika turha kone loppuviimeksi. huoltaminen hankalaa, pieni iskutilavuus ja tiedot korjauksista jotain jobbarilta toiselle menevää perimätietoa mitä ei voi tarkastaa ilman että irrottaa kannen. ne autotkin on aika lapsellisia kippoja amerikkalaiseksi missä noita koneita on, joku ton ajan 7 bemari 4l kasilla ihan samaa mutta takaveto ja muutenki parempi, ei mitään trust standard osakierteitä ym..

Fleetwoodi on kunnon amerikanlossi vielä tolta ajalta, ja siihen toi kone ei kai koskaan eksyny.
Mulla oli -94 fliitwuudi LT1 mosalla, kunnon rautapata

sössö

Lainaus käyttäjältä: pantera - 30 elokuu, 2026, 16:21Mulla oli -94 fliitwuudi LT1 mosalla, kunnon rautapata
Fliitwuudeja olen joskus kattellu, muttei niiden hinnat sitte ikinä sieltä kympistä tippunut alas. Nykysin niissäkin jo vanhan auton vaivat kaikki. TC Lincolnissa on jotain ankeeta miksei ne ole liiemmin kiinnostanu, onko sitte se harmaa ja mälsä sisusta vai mikä