Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 syyskuu, 2026, 12:35Kehitys menny taaksepäin..

Tuo ei varmaan enää miehistölle vaan aatelisille. Mahtaa kuskia vituttaa kun katto alkaa vasta selän takaa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 04 syyskuu, 2026, 12:43tuo ei varmaan enää miehistölle vaan aatelisille
Miehistö tulee jalan perässä.. O0

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 syyskuu, 2026, 12:43Miehistö tulee jalan perässä.. O0
Onhan se metrin-puolitoista perässä tommosessa miehistöhytissä.

Carillo

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 04 syyskuu, 2026, 00:48Miks mun mielestä noista on jo pikapin idea hukkunu matkalle? Henkilöauto jossa on takana mitääntekemätön lava.

Saahan niitä oikeella 8' lavallakin jos omat tarpeet sellaista edellyttää, vieläpä yhdistettynä täyskokoiseen miehistöhyttiin. Siitä vaan tulee ihan helvetin pitkä niinkun joku sivu sitten olikin semmonen sevy.

Muutenhan tommosella kuvan kokonaisuudella on 100% korvattu 70-luvun full size amerikan lossi, ja vielä lisätty ominaisuuksia. Ei niiden suosioon muuta syytä varmaan olekaan.

Tässähän oli yksi vuosimalli, oliko 2024 kun AINOA moottorivaihtoehto oli tuo kutonen. Sanomattakin selvää että myynti romahti nollille ja stellantis liki selvitystilaan. Nyt vissiin tullu jo parannusta mutta ramikan maine on kärsiny. Pitäskin katsoa miten niiden markkinaosuus nyt on ja mitä konetta on tarjolla.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 04 syyskuu, 2026, 15:25Saahan niitä oikeella 8' lavallakin jos omat tarpeet sellaista edellyttää, vieläpä yhdistettynä täyskokoiseen miehistöhyttiin. Siitä vaan tulee ihan helvetin pitkä niinkun joku sivu sitten olikin semmonen sevy.

Muutenhan tommosella kuvan kokonaisuudella on 100% korvattu 70-luvun full size amerikan lossi, ja vielä lisätty ominaisuuksia. Ei niiden suosioon muuta syytä varmaan olekaan.

Tässähän oli yksi vuosimalli, oliko 2024 kun AINOA moottorivaihtoehto oli tuo kutonen. Sanomattakin selvää että myynti romahti nollille ja stellantis liki selvitystilaan. Nyt vissiin tullu jo parannusta mutta ramikan maine on kärsiny. Pitäskin katsoa miten niiden markkinaosuus nyt on ja mitä konetta on tarjolla.
Kuulostaa oudolta toi bensakoneiden merkitys kun itellä on vähän sellanen kuva, että RAM ostamiseen ainoa syy on cummins kun muiden dieselrävellykset on olleet aika heikkoja. Toki amerikassa varmaan dieselillä ajaminen on aika pienessä osassa. Muutoin kyllä RAM on aika ankee muihin verrattuna. Ihan uusista en taas tiedä mitään. Toki se 6.9 cummins kai oli jostain kohtaa jotenkin heikko.

rb

Mahtoiko Mammutin valmistus loppua jo?

rb

Gary Grand

Chevyman

Lainaus käyttäjältä: rb - 04 syyskuu, 2026, 11:50

Noh.... Mahtuu sinne just ostoskassi..
Onkohan Chevyssä samanlailla, miten saman oloisessa Cadillac Escalade EXT:ssä, että Lava jatkuu etupenkkeihin asti, kun kaataa takapenkit, ja takalasin saa myös pois.
Luulisi ainakin.

Chevyman

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 03 syyskuu, 2026, 03:02On hienoo joo. Varsin jos ei ite pysty vaikuttaan siihen. Mikä suunta nyt just vaikka puhelimissa ja tietskoissakin on. Kyllä ne asetukset on olemassa, mutta piilotettu sillai et pitää oikeen perehtyä.
Sitten olet ihan itse lähtenyt siihen tekoälymaailmaan mukaan, ja antanut niille luvan muokata kuviasi. Mun kuvat on ihan just sellaisia, millaisina ne otan. Ei aina niin hyviä, mutta ainakin aitoja.

Klikkaat varmaan suostumuksen kaikkeen? Mä en ikinä. Mutta eipä mulle tule mainoksiakaan, tai "erittäin hyviä tarjouksia". ;)
Onhan siinä haittapuoliakin, jotka lisääntyvät koko ajan. En pääse esim. iltalehden sivuille lukemaan uutista, mutta kyllä sen saman saa lukea pian muualtakin.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Chevyman - 05 syyskuu, 2026, 00:41Sitten olet ihan itse lähtenyt siihen tekoälymaailmaan mukaan, ja antanut niille luvan muokata kuviasi. Mun kuvat on ihan just sellaisia, millaisina ne otan. Ei aina niin hyviä, mutta ainakin aitoja.

Klikkaat varmaan suostumuksen kaikkeen? Mä en ikinä. Mutta eipä mulle tule mainoksiakaan, tai "erittäin hyviä tarjouksia". ;)
Onhan siinä haittapuoliakin, jotka lisääntyvät koko ajan. En pääse esim. iltalehden sivuille lukemaan uutista, mutta kyllä sen saman saa lukea pian muualtakin.
Täh? Mistähän sä nyt puhut?
En minä itteeni tarkottanu, vaan sitä peruskäyttäjää joka ei edes tajua ettiä niitä asetuksia. Kyllä osaan sen tauhkan estää, enkä myöskään lue Iltalehden juttuja, koska en hyväksy sen "keksejä".

Chevyman

Jotenkin sain kuvan, että puhut itsestäsi, mutta hyvä niin, kun puhuit yleisesti. :+1:

Rrottweiler

Eihän kännykät ole ottanut enää +10 vuoteen "aitoja" valokuvia, ellei sit löydy RAW kuvausta, vaan ne käsittelee kuvaa enemmän tai vähemmän. Joissain malleissa pro tila ehkä poistaa kans käsittelyn.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Chevyman - 04 syyskuu, 2026, 23:05Onkohan Chevyssä samanlailla, miten saman oloisessa Cadillac Escalade EXT:ssä, että Lava jatkuu etupenkkeihin asti, kun kaataa takapenkit, ja takalasin saa myös pois.
Luulisi ainakin.
Näin kehuskeli eräs entinen töikaveri jolla tommonenkin kötöstys oli. Ajo sillä kyllä pitkään mutta ruostu lopulta käsiin ja vaito uudehkoon ramikkaan, sattumalta.