Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pande

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 10 syyskuu, 2026, 21:48Onkohan tuo omaa sukua joku muu niinku vanhemmat oli Hondia ja 75 "etuvetonen 3-Bemmi"?
Mutkia oikaisten minun käsitykseni on, että jossakin määrin pohjautuu aikaisempiin Honda-yhteistyön aikaisiin Rovereihin mutta ovat Roverin itse omaan suuntaansa kehittelemiä kun yhteistyö Hondan kanssa oli päättynyt.

Rane 66

Lainaus käyttäjältä: Pande - 10 syyskuu, 2026, 21:45Myyjä on oikeassa että harvinainen tällainen on, haluttavuudesta en niinkään tiedä: Rover 25 Suomi-auto. Hetken näitä tuotiin maahan, määränkin olen joskus kuullut mutta vähäiseksi jäi. Autolehdissä ehti olla esittelyt. Kuten taisin jo kirjoittaa joskus, niin jonkin verran jopa kiinnosti mutta ostaminen oli vaikeata kun muistaakseni jälleenmyyntipisteitä ei ollut oikein missään tai jos olikin niin ei ainakaan asiasta mitään tiedetty tms. joten ostinpa sitten uuden Seatin.

Yhdellä omistajalla ollut Rover 25 -00 hintaan 2 790 euroa.
On vaan helvetin paljon rumempi kun honda.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Rane 66 - 10 syyskuu, 2026, 22:12On vaan helvetin paljon rumempi kun honda.
No en minä tiedä, ei tuo vastaavan ikäinen Civic ole aivan kauneimpia Civicin sukupolvia. Mielestäni.

sössö

oliko tommosessa joku outo vaihdekeppi? vai muistanko väärin

Pande

En tuollaisesta muista kuulleeni. Mulla on tuon ikäluokan Tuulilasitkin etävarastossa, muistelen että niissä oli koeajo tai ainakin esittely. Mutta en nyt voi tutkia mitä kertoivat.

sössö

semmonen kun jossain vanhassa rellussa mikä tulee jotenki kojetaulun läpi tms.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 10 syyskuu, 2026, 22:16oliko tommosessa joku outo vaihdekeppi? vai muistanko väärin
uudemmassa ainakin

sössö

Kimi-oz

Herald-haaveilijoille olisi Torissa näköjään 800 eurolla kaupan aika asiallisen oloinen 20v seissyt konevikainen aihio, jostain syystä maininnalla "vain varaosiksi": https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/17681282

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 10 syyskuu, 2026, 22:55 uudemmassa ainakin
Eiks rättishitikassa ollu kans joku outo eestaas keppi. Kerran ollu semmosen kyydissä kasarilla, kerta riitti

Poweri

Harvemmin näkee panteraa tälläsessä perus käyttis ajokuosissa, plusmiinus orkkis varmaankin. 89k Montanassa

Pantera

Stang81

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 10 syyskuu, 2026, 22:55 uudemmassa ainakin

Toi on tälläsen vaihdekeppi

Muuten hyviä autoja, mutta näistähän antautui vaihdelaatikot.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 11 syyskuu, 2026, 03:25Eiks rättishitikassa ollu kans joku outo eestaas keppi. Kerran ollu semmosen kyydissä kasarilla, kerta riitti

Ja tipparellussa.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Stang81 - 11 syyskuu, 2026, 04:25Toi on tälläsen vaihdekeppi

Muuten hyviä autoja, mutta näistähän antautui vaihdelaatikot.
niin se laatikkohan oli suoraan keskikonsolin takana ja veto välittyi nippon-hihnalla vetoakseleihin. Toi on kuin mikä tahansa takavetoisen shifteri eli suoraan laatikkoon.

Pande

Yksi Onni Vilkkaan monista Mersuista myynnissä. Kuvissa näkyvien takuulappujenkin perusteella Onnin uutena ostama, silti Stadin kilvissä. Olisiko maahantuoja rekisteröinyt auton ja sitten vasta luovutettu Onnille. Jonkun muun kohdalla olisi voinut kyse olla statussyistä mutta Onni oli ylpeästi kotkalainen ja hänen kilpa-autonsakin olivat aina G- tai R-kilvissä että miksi tämän kohdalla tuollaiset kilvet, en tiedä.

Väri ei ole tyypillisin Suomi-Ässälle. Listahinta tuollaiselle on ollut 109 000 markkaa eli vähän kalliimpi kuin 12-sylinterinen E-type Jaguar ja parikymmentä prosenttia kalliimpi kuin Chrysler New Yorker.

Mercedes-Benz 350 SE manuaali -73 hintapyynnöllä 10 990 euroa.