Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 04 lokakuu, 2026, 09:53mitenköhän on, haiseekohan se p,,,u myöskin homeelle jota tuolla voisi saada :dontknow:
Vaikutusta voisi vielä tehostaa. Selkein kirjaimin teksti auton kylkeen ja nauttimaan.

HOMEISTA PILLUA OTETAAN

Poweri

Taijettu jo ottaa jotain nautintoaineita siellä

Carillo

https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/16019847

Kohtuu uhkaava sävy ilmoituksessa. Ymmärrän toki sen että vaihtotarjouksiin ja lässyttämiseen menee hermo. Minusta hinta on vähän hukassa jos pitää oikoa ja maalata  :thinking:

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 05 lokakuu, 2026, 09:09https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/16019847

Kohtuu uhkaava sävy ilmoituksessa. Ymmärrän toki sen että vaihtotarjouksiin ja lässyttämiseen menee hermo. Minusta hinta on vähän hukassa jos pitää oikoa ja maalata  :thinking:

Nätti auto jokatapauksessa myös sisätiloiltaan. Ei taida oikomalla tuo lokari ehjääntyä. Suosiolla vaan uusi tilalle. Sen jälkeen meneekin 5000 euroa auton maalaukseen?

leivonharri

Eikö nuo pikku-ikkunaiset f-bodyt ole lähtökohtaisesti aika kalliita? Kun auto on muuten tuossa kuosissa, niin ei jää kalliinkaan maalauksen jälkeen pahan hintaiseksi. Vrt lama-ajan "Bandit"-keuloistakin pyydetään yli 40k...

Kaksi oppia tästä:
- nyt on mahdollisuus oikeaan muskeliautoon keskiluokkaisen palkoilla
- kannattaa ottaa harrasteeseen asiallinen vakuutus

Poweri

Ei noita kauheesti liiku, ainakaan mihinkään palkansaajan ulottuvilla olevaan hintaan ja siinä semmonen nyt olisi.

Itte varmaan ottasin lokarin irti ja polkisin sen nurmikkoa vasten riittävän suoraksi, ja laittasin takasin.

Jos vielä skooppipelti, numero kylkeen ja jokku rasefillarit alle niin olis autenttinen kilpuri vaikutelma. Itse kyllä jättäsin silleen.

rb

https://www.nettiauto.com/cadillac/escalade/16029719

Cadillac Escalade
2006

6 950 €

Satkun ajettu Käkkylä.
Eli puuttuuko tosta hinnasta joku numero, vai onko jo noin huonot ajat?

Kustom STW

LPR

ABS valo palaa, on tutkittu, että ohjainlaite p...na ja se on niin kallis, että laitetaan kiertoon. Joku pikkuvika olis muuten ehjästä autosta korjattu ennen myyntiä.

LPR

Halpa auto, poikkeuksellisen vähän ajettu, vikaa, myyjä ollut rekisteröityneenä yhden päivän. Nyt on kuu ja tähdet kohdillaan. Kannattaa varmuudeksi äkkiä maksaa etukäteen, että myyjä tuo auton. Uskoisin sopivan myyjälle.  :))

Smirkelimies

https://www.nettiauto.com/rambler/american/16030007

700 hv Rambleri alle 14t€. Voip olla aika raisu ohjastettava  :o

Carillo

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 05 lokakuu, 2026, 10:02Eikö nuo pikku-ikkunaiset f-bodyt ole lähtökohtaisesti aika kalliita? Kun auto on muuten tuossa kuosissa, niin ei jää kalliinkaan maalauksen jälkeen pahan hintaiseksi. Vrt lama-ajan "Bandit"-keuloistakin pyydetään yli 40k...

Kaksi oppia tästä:
- nyt on mahdollisuus oikeaan muskeliautoon keskiluokkaisen palkoilla
- kannattaa ottaa harrasteeseen asiallinen vakuutus

Varmaan kyllä nyppii tuo vahinko mitä käynyt. Ehkä otettu kertakorvaus ja nyt myynnissä? Onhan tuohon rahaa varmaan uhrattu mut mun silmissä tuo on 2 gen Camaro. Samat ladonovet jne..  :o

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 06 lokakuu, 2026, 10:47Varmaan kyllä nyppii tuo vahinko mitä käynyt. Ehkä otettu kertakorvaus ja nyt myynnissä? Onhan tuohon rahaa varmaan uhrattu mut mun silmissä tuo on 2 gen Camaro. Samat ladonovet jne..  :o

2 gen Camaro on hieno. Mun yhdellä tyttöihastuksella oli sellainen 1977 mallinen punainen vuonna 1984.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 06 lokakuu, 2026, 11:042 gen Camaro on hieno. Mun yhdellä tyttöihastuksella oli sellainen 1977 mallinen punainen vuonna 1984.
Oot liikkunu vähän eri piireissä.. :suspect:
Täällä hameväelle piisasi 127 Fiiatit..

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 06 lokakuu, 2026, 10:47Varmaan kyllä nyppii tuo vahinko mitä käynyt. Ehkä otettu kertakorvaus ja nyt myynnissä? Onhan tuohon rahaa varmaan uhrattu mut mun silmissä tuo on 2 gen Camaro. Samat ladonovet jne..  :o
No, kato mitä '70 1/2 -'72 Camaroista pyydetään.