Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 27 tammikuu, 2021, 18:43Ja miten mukavia autoja ajaa.
Olis joo..
Pitäis vaihtaa kaikki alustan puslat uusiin.(hyllyssä..) Tuohan hakee metrin verran sivusuunnassa kun löysää kaasua kesken vedon. :))  Tottumattomalle melko villi peli ajaa! :hiphopcar:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: palontie - 27 tammikuu, 2021, 18:43Ja miten mukavia autoja ajaa.
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 tammikuu, 2021, 18:43Tietenkin on pehmeät penkit.. :o  Kaikki kolme riviä.

Mulle tuli kerran vaihdossa kolmirivinen ex-ruumari, just tota vuosimallia... Alta 200 tkm ajettu.

Todella miellyttävä kampe ajaa talvellakin, tykkäsin kyllä!  :+1:
Korjasitko sä sen rikki?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 27 tammikuu, 2021, 18:48Mulle tuli kerran vaihdossa kolmirivinen ex-ruumari, just tota vuosimallia... Alta 200 tkm ajettu.

Todella miellyttävä kampe ajaa talvellakin, tykkäsin kyllä!  :+1:
Tuossa mun Capricessa on ilmeisesti ajettu 307 loppuun ja vaihdettu Cedricciä pellin alle.. Mulle tuli ilman konetta ja laatikkoa, mutta tipautin sinne od:lta nimimerkki 4dsedanin Vettestä Cumminsin tieltä pois nostaman 350/TH350 paketin. :))

On siis Corveten koneella! :))  :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 tammikuu, 2021, 18:51Tuossa mun Capricessa on ilmeisesti ajettu 307 loppuun ja vaihdettu Cedricciä pellin alle.. Mulle tuli ilman konetta ja laatikkoa, mutta tipautin sinne od:lta nimimerkki 4dsedanin Vettestä Cumminsin tieltä pois nostaman 350/TH350 paketin. :))

On siis Corveten koneella! :))  :))

Kerpeles, Gary...

Laitapas corvette classicista kuvia jos sulla ei jossain topikissa jo ole?
Korjasitko sä sen rikki?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 27 tammikuu, 2021, 18:53Kerpeles, Gary...

Laitapas corvette classicista kuvia jos sulla ei jossain topikissa jo ole?
On niitä..
Jotain ainakin. Showroomissa..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 tammikuu, 2021, 18:38Onkos nää jo noinkin arvokkaita? :))
Mulla olis vastaava, mutta paremman värisenä ja 350/TH700 tekniikalla.. 8)
No ei se kyllä paremman värinen ole  ;D Pääsitkö rahan makuun niin kaikki myyntiin?
Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 27 tammikuu, 2021, 22:01No ei se kyllä paremman värinen ole  ;D Pääsitkö rahan makuun niin kaikki myyntiin?
Ei tuo Caprice taida enää lähteä..
Jos ei jostan tule 10 vuotta vanhempaa tilalle!! 8)
Tai -73-74 mieluiten.. ja avona!! :hiphopcar:  :panic:  :iwantit:

Sellasen kanssa saattais Impikin joutua vaihtoon.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

puu


Musta78

https://www.nettiauto.com/dodge/dart/11901285
Mitäs tästä ny tarjois? Viduddaa nää ei hinnoitellut.
V!tu ku uima.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 29 tammikuu, 2021, 18:22https://www.nettiauto.com/dodge/dart/11901285
Mitäs tästä ny tarjois? Viduddaa nää ei hinnoitellut.
Eihän tommosta voi hinnotella..
Jos omistajakaan ei tiedä mitä tosta pitäis pyytää, niin miten tarjoat ettei vedä herneitä nenäänsä.. :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Musta78

Suht saman voisin itekki tarjota. Eikös tuo ihan Dartti ole?Mä en näistä tiedä varmaks.
V!tu ku uima.

Carpenter

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 29 tammikuu, 2021, 18:22https://www.nettiauto.com/dodge/dart/11901285
Mitäs tästä ny tarjois? Viduddaa nää ei hinnoitellut.

Mää ole sanonu sulle Musta78 monta kertaa et älä osta lisää projekteja!

Tai mikä minä olen toisille sanomaan... :thinking::shutup::rotfl:
-never give up-

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 29 tammikuu, 2021, 18:22https://www.nettiauto.com/dodge/dart/11901285
Mitäs tästä ny tarjois? Viduddaa nää ei hinnoitellut.
Hyvä nyrkkisääntö tarjousta miettiessä on että mikä on summa jolla harmittaa yhtä paljon, meni tarjous läpi tai ei.
Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri