Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Vaniukko

muutamaa tuommosta koppakuoriaista oon itekkin katellut tässä,projekteja luonnollisesti😁

rb

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 12 toukokuu, 2026, 16:01muutamaa tuommosta koppakuoriaista oon itekkin katellut tässä,projekteja luonnollisesti😁
39 Ford 2D olis mulla 'myyntitilissä', ei ole sodassa ollut, katon alla vuodesta 1969. Aika lailla kaikki osat tallessa.
Hinta 9000€ eikä myydä katon madallukseen.

palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 12 toukokuu, 2026, 20:35https://www.nettiauto.com/jeep/cj5/15742073

Jeep CJ 5
1959

Ei mitään hajua noiden hintatasosta.

Mulla taitaa olla tollasen vinssi,ainakin sanoin että säilytä mulle se kun oli romuihin menossa.Tosin siitä on varmaan 30 vuotta niin voi olla heitetty romuihin.

Smirkelimies

Lainaus käyttäjältä: rb - 12 toukokuu, 2026, 20:35https://www.nettiauto.com/jeep/cj5/15742073

Jeep CJ 5
1959

Ei mitään hajua noiden hintatasosta.

https://www.nettiauto.com/jeep/cj/13410099

Sen verran olen kahtellu noita et ei nuo ihan kauhian kovissa hinnoissa ole. Kun melko harvinaisen Mobilistissa esitellyn MR  Japanin Jeepinkin saap melkein samaan hintaan. Tonmonen Japanissa tehty versio on ilmeisesti USA:ssa  jonkinmoinen ihmetyksen aihe mut en tiijä onko nämä missään kovin kovissa hinnoissa ku noita on kuiteskin aika paljo eikä maantieominaisuudet o sitä terävintä kärkeä. Sivusta kuuntelin kruisinkissa ku Ouluseudun Jeepisti selosti et oli läheteny Oulunsalosta Hailuotoon mut oli kääntyny takasin ennen saaren toista päätä ko ajo oli alkanu tuntua sen verran huastavalta. Oiskohan vähä uudemmat harvisemmat V8-versiot sitte arvokkaampia. Mitä lie farkku-teemaisia sun muita vuosikertaversioista ollu niistä? Klassikot lehdessä oli yks jossa oli tehtaalta verhoilut farkkukankaasta ja sillä oli palstoilla aika kova pyynti.

Smirkelimies

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 12 toukokuu, 2026, 20:4239 Ford 2D olis mulla 'myyntitilissä', ei ole sodassa ollut, katon alla vuodesta 1969. Aika lailla kaikki osat tallessa.

Ois hauska nähä kuva moisesta. Onpa hienoa ku on säilytetty!!

Kustom STW

Kyllä kuvia tulee ostajille

Smirkelimies

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 12 toukokuu, 2026, 21:02Kyllä kuvia tulee ostajille
Elä paa kuvaa mulle ku mul on ny vähä aikaa rahhaa ni saattasin sortua sitte ostamaan jonkun tommosen...Välillä olo on ku alkoholistilla ku pitäs vähentää kalustoa mut niitä vaan valuu tänne. En maha mitään. Viimeks se okkelirojekti vaan ilmesty tänne jostain eikä Jawakaan me kaupaks.

pantera

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 12 toukokuu, 2026, 20:52https://www.nettiauto.com/jeep/cj/13410099

Sen verran olen kahtellu noita et ei nuo ihan kauhian kovissa hinnoissa ole. Kun melko harvinaisen Mobilistissa esitellyn MR  Japanin Jeepinkin saap melkein samaan hintaan. Tonmonen Japanissa tehty versio on ilmeisesti USA:ssa  jonkinmoinen ihmetyksen aihe mut en tiijä onko nämä missään kovin kovissa hinnoissa ku noita on kuiteskin aika paljo eikä maantieominaisuudet o sitä terävintä kärkeä. Sivusta kuuntelin kruisinkissa ku Ouluseudun Jeepisti selosti et oli läheteny Oulunsalosta Hailuotoon mut oli kääntyny takasin ennen saaren toista päätä ko ajo oli alkanu tuntua sen verran huastavalta. Oiskohan vähä uudemmat harvisemmat V8-versiot sitte arvokkaampia. Mitä lie farkku-teemaisia sun muita vuosikertaversioista ollu niistä? Klassikot lehdessä oli yks jossa oli tehtaalta verhoilut farkkukankaasta ja sillä oli palstoilla aika kova pyynti.
Mulla on ollu 3kpl CJ5 alkuperäistä kasikoneista ja myyntihinnat on ollu 8-11k€ eli ei ne hinnankiroissa ole noi vanhat. Niitä on paljon tarjolla.
Kerran lähin Kokkolasta Kalajoelle käymään 60km suuntaansa ja matka oli puolet liianpitkä. Noilla ei ole kiva ajaa valtateitä.

Anza

Eikös ne noilla vanhoilla pikkujeepeillä taituroi luonnossa ja kivikossa. Amerikkalaisten videoita on tullu kateltua. Sellaseen varmaan myös rakennettu. Etenemään vaikeakulkuisessa maastossa ennemmin kuin asfalttitiellä.

Niitä sotajeepin ikäisiä tais olla suomessa tielaitoksella. Luulisin että mulla on just sellasen maski seinällä koristeena.

Smirkelimies

Lainaus käyttäjältä: Anza - tänään kello 07:42Eikös ne noilla vanhoilla pikkujeepeillä taituroi luonnossa ja kivikossa. Amerikkalaisten videoita on tullu kateltua. Sellaseen varmaan myös rakennettu. Etenemään vaikeakulkuisessa maastossa ennemmin kuin asfalttitiellä.

Niitä sotajeepin ikäisiä tais olla suomessa tielaitoksella. Luulisin että mulla on just sellasen maski seinällä koristeena.

Joo, minäkii olen kattonut Jeep- kerhojen ajeluita esim Rubicon roadilla. Ne laittelee jonku verran Kubotan pikku- diisseleitä noihin. Varmaan hyvä kone hitaaseen rymyämiseen.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 12 toukokuu, 2026, 20:4239 Ford 2D olis mulla 'myyntitilissä', ei ole sodassa ollut, katon alla vuodesta 1969. Aika lailla kaikki osat tallessa.
Vähän vastaavaa mulle Höylä tarjosi ysärillä.. Oli tosin sodan käynyt ja sen jälkeen taksina ajettu loppuun. Seisomaan heinätalliin siirretty -60-70-lukujenb vaihteessa.

Totesi vain: "Saat sen, jos kunnostat ja se on käytettävissä kuvauksiin tarvittaessa."

Hetken aikaa pussihousut lepatti vahvasti.. :panic:  Sitten exä kielsi ottamasta, niin että korvat lepatti.. :banghead:

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - tänään kello 08:24Vähän vastaavaa mulle Höylä tarjosi ysärillä.. Oli tosin sodan käynyt ja sen jälkeen taksina ajettu loppuun. Seisomaan heinätalliin siirretty -60-70-lukujenb vaihteessa.

Totesi vain: "Saat sen, jos kunnostat ja se on käytettävissä kuvauksiin tarvittaessa."

Hetken aikaa pussihousut lepatti vahvasti.. :panic:  Sitten exä kielsi ottamasta, niin että korvat lepatti.. :banghead:
Sille on syy, että se on Exä nyt.

Älä mene Garyn ja romun väliin.