Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 04 elokuu, 2026, 22:46Äsken tuossa oli @LowCrow kanssa puhe ekan jenkin ostosta. Sehän oli minun kohdalla silloin ysärin lopulla.
Halusin silloin nimenomaan farkku-buickin taloudellisella 350dx:llä.
Se ei siis ollut mikään sattumakauppa, vaan sellaista tuli nimenomaan etsittyä.
Halpojahan ne ei olleet mutta äkkiä sen jälkeen nuo farkut olikin sitten hinnoiltaan ihan pohjamudissa. Tosin se minun ostama electra estate oli muihin verrattuna halpa, vain 16 000mk. Silloin ne kuitenkin pyöri vielä 30tmk huitteilla.

Mitä sillä samalla rahalla olisi saanut silloin, no 1971 dodge coronetin 400cid isolohkolla ja muistaakseni niihin aikoihin oli joku 1960-1961 siipi-MoPar-farkku, 4d ht vielä, V8 narketissa 12000mk.

Ja minä nimenomaan halusin 1983 diesel-buickin.  :o

Mulks. Lavavehkeet oli epäsuosittuja, varsinkin bensakoneiset ja jotkut g-koppaiset v6 Caminothan oli lähes ilmaisia.

Minä ostin G-koppasen V6-Caminon juurikin 16 kmk:lla -99. Myös eka jankki. Minkään muun hintoja en edes muista kun piti olla Camino. Mielellään tietysti V8:lla, mutta tuossa kohtasi hinta & laatu paremmin kuin mitä oli V8:ja tarjolla silloin.

rb

90- luvun loppupuolella mulla oli 84 SS työsuhde pelinä.
Tosi siisti ja alle kymppi siitä muistaakseni maksettiin.
Mut ei se 305 kyllä niskoja naksauttanu.
Perkeleen laiska, mut sitä fiilistä edesauttoi 2,5 perävälitys.
Tiuhemmalla perällä se ois voinu ehkä jotenkin kiihtyä.

Gary Grand

Mulla oli -79 Camino 3.3 litraisella kutvosella, tomaatilla ja lukkoperällä. @signet tuon yksilön jollain tapaa tiesikin. ;D
Laiska kuin prkle, mutta sai sillä 205:t savuamaan oikein yrittämällä. :coolsmoke:
Hinta oli hyvin epäselvä, sekalaisten vaihdokkien takia.

Mun Slantti-Valiantti maksoi 1991 12000mk, eikä ollut kallein myynnissä ollut kutosellakaan. Varsin siisti ja toimiva peli ostaessa.. Ekan painepesun jälkeen lähti maalit lokarin kaarista ja vähän helmoistakin.

Hallivuoren autossa olis samoihin aikoihin ollut 1975 Dart SE 318/904 jota kävin vakavissani katsomassakin ja sen olis saanut kympillä, mutta kone piti naputusta ja työnsi sinistä toisesta putkesta, niin jäi ostamatta. ::) Muutamaan kertaan miettinyt että olishan se pitänyt ottaa ja laittaa kone osiksi. Olis varmaan tuolla parilla tonnilla silloin saanut tarvittavat osat American Impoilta.. :)) Tai vaihtokoneenkin.. ::)

puu

Mulla oli 84 Conquista 305 ja kyllä se oli hieno ja mukava peli.

Pertti K

4.3 Efi ei tuntunut laiskalle. Silloin, nyt vois olla eri kun ei oo käyttiksenä 1.4 Sitikkaa.

manha

1989 vuonna vaihdoin katsastamattoman kupla volkkarin päikseen, -68 Signetti Valtteriin(273). Ei ollut tuohon aikaan autot hinnoissaan... Sittemmin Vailantti vaihtui(jälleen päikseen)Ke30 Corollaan.
Kai se noilta ajoilta on jäänyt kovalevylle itselläni,ettei mopareita oikein miellä juuri miksikään...olipa sitten allani Challe tai Aspeni,Chargeri tai Dartti :P

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: manha - 05 elokuu, 2026, 17:301989 vuonna vaihdoin katsastamattoman kupla volkkarin päikseen, -68 Signetti Valtteriin(273). Ei ollut tuohon aikaan autot hinnoissaan... Sittemmin Vailantti vaihtui(jälleen päikseen)Ke30 Corollaan.
Kai se noilta ajoilta on jäänyt kovalevylle itselläni,ettei mopareita oikein miellä juuri miksikään...olipa sitten allani Challe tai Aspeni,Chargeri tai Dartti :P
:o

rb

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 06 elokuu, 2026, 14:36https://www.nettiauto.com/studebaker/commander/15907388

Studebaker Commander
1941

Hiukan yllätyin hintapyynnistä.. :suspect:
Oletin että olis liki neljääkymppiä.

Smirkelimies

https://www.blocket.se/mobility/item/23645418?ci=1

Tossa on samanmoinen moottori. Dodge business coupe 1948. Hinta oikiastaan aika kohtuullinen, äkkiseltään vaikuttais.