voi poistaa, uusi ilmo tehty.

Aloittaja deeäxä, 17 elokuu, 2023, 14:56

« edellinen - seuraava »

deeäxä

Gary Grand

Nätti Vallu. :P
Sitä täytyy ihmetellä, kun Mopar osasi tehdä hienoja autoja ja muotoilu niillä oli muutenkin hallussa, niin sitten piti alemman kansanosan malleihin laittaa ihan onneton kojelauta/-taulu.. :-\

Kaikki paukut piti säästää isompiin koreihin? :o

deeäxä

Totta puhut muuten.
Jos kumi grantti vähän korjaisi sitä puutetta kuljettajan näkymässä.  ;D

Wilburi

Nätti ois  :P
Ja sopis mun ajatus maailmaan vaan kun valuutat menee nyt vissii johonki vtun paljon isompaan.

signet

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 17 elokuu, 2023, 22:14Nätti ois  :P
Ja sopis mun ajatus maailmaan vaan kun valuutat menee nyt vissii johonki vtun paljon isompaan.
Niinpä...

deeäxä

Olen kuullut, et pankista saa valuuttaa lainaksi määräajaksi, kun on luottotiedot kunnossa.  ;D

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: deeäxä - 20 elokuu, 2023, 17:54Olen kuullut, et pankista saa valuuttaa lainaksi määräajaksi, kun on luottotiedot kunnossa.  ;D

Taisin hommata harrastetilaa sen verran et mahtuu mun tuloilla vuosisadan verran harraste auto ostoksia :-[

signet

Lainaus käyttäjältä: deeäxä - 20 elokuu, 2023, 17:54Olen kuullut, et pankista saa valuuttaa lainaksi määräajaksi, kun on luottotiedot kunnossa.  ;D
Mutta kun ei edes itse enää usko takaisinmaksukykyyn...

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 elokuu, 2023, 16:07Nätti Vallu. :P
Sitä täytyy ihmetellä, kun Mopar osasi tehdä hienoja autoja ja muotoilu niillä oli muutenkin hallussa, niin sitten piti alemman kansanosan malleihin laittaa ihan onneton kojelauta/-taulu.. :-\

Kaikki paukut piti säästää isompiin koreihin? :o
ei kojetaulu nä ulospäin

tevo

No ei, mutta näkypiirisä kokoajan ku istut ajurinpaikalla..

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: tevo - 20 elokuu, 2023, 23:07No ei, mutta näkypiirisä kokoajan ku istut ajurinpaikalla..
Tämähän se..
Ei paljon mieltä lämmitä tieto, että alla on nätti auto kun nenän edessä on kanttivolvonkin kojetaulua surkeampi esitys.. :-\

deeäxä

Autometeriltä saa vaikka tuollaisen, jos se on ainoa tekosyy. :)

deeäxä

ja Summit myy tuollaista vähän halvemmalla.  ;D  Vaihtoehtoja on kyllä.  ;)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: deeäxä - 21 elokuu, 2023, 07:31ja Summit myy tuollaista vähän halvemmalla.  ;D  Vaihtoehtoja on kyllä.  ;)

Otatko yhden nollan tuosta Vallun hinnasta, niin laitan mittaristonKIN tilaukseen.. :thinking:  :rotfl:

deeäxä

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 elokuu, 2023, 08:26Otatko yhden nollan tuosta Vallun hinnasta, niin laitan mittaristonKIN tilaukseen.. :thinking:  :rotfl:

Siihen ei pysty, mut siirretään yhtä nollaa vaikka vähän eri kohtaan jos se auttaa. Vain sulle ja vain tänään.  ;D 10 050€?