Syys miitti Somero 6-8.10 2023

Aloittaja rb, 25 elokuu, 2023, 12:09

« edellinen - seuraava »

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Rebel58 - 07 lokakuu, 2023, 14:50Täähän rupee olee kuin ennen banaani hyvinä aikoina kun ajettiin jenkeillä. Matkaan päästiin eväät mukana, sitten tilt. Veikkolan Nesteellä olen ei enää pitkään matka mutta nykyauton sähköinen (ei sähköauto!) Kaasupoljin tilttasi. Käy hyllä mutta tyhmäkäynnillä matka ei etene. Sieltä tuskin saa kyytiä? Rupeen ryyppää

No voi helvetti.

Voin mä kysäistä, mutta on kyllä kuskit vähissä...
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Rebel58

Mä oon Haapapuronkujan ja Haapapurontien risteyksessä. Maps näyttää että oon perillä. Tulkaa joku hakee

Harri S

Tänään tuli käytyä RB tiluksilla ja samalla tavattua monta uutta ja tuttua naamaa nimimerkkien takaa. Kiitos isännälle järjestelyistä.
Oli kyllä melko lentokeli ajella takaspäin.
Risua ja roskaa tiet täynnä.
Päätoiminen harrastaja

Musta78

Kiitos koko porukalle oli mukavaa käydä.Olis kyllä ollu kiva jäädä yöks,mut nyt ei ollu siihen mahiksia.Ens kerralla sitten.
V!tu ku uima.

sössö

kiitos, oli kiva käydä. aika hurja keli oli

Pande

Kiitos kaikille ja tietenkin erityisesti kokoonkutsujalle!

Kotiin ajellessa puolenyön jälkeen pitkät matkat Somerolta eteenpäin lämpötila oli +1,0 asteessa. Onneksi silloin ei enää taivaalta tullut mitään.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

cdi

  Joko tappiot on  selvillä.???
   Ja kelle jäi kiertopalkinto?

Gary Grand

Tappiot jäänee minimaalisiksi, jos ei jonkun kotimatka keskeydy.. :thinking: Yksi juomalasi?

Kiertopalkintoa ei paikalla näkynyt, eikä tainnut kukaan muistaa. :o Kenelläs se nyt on?

Isot kiitokset @rb kun jaksoit taas kerran kutsua lössin kotiisi sähläämään! :cheers:

Oli hienoa saada kasvot katillekin!
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Gary Grand

Vähän koitettiin aamulla siistiä paikkoja ennen lähtöä, mutta paljon jäi tekemättäkin.. ::)
Kolme kassillista Amerikan Rautoja, ym. vaihtui yhteen kassilliseen jenkkilehtiä.

Ei vaan pystynyt keräämään niitä V8:ia matkaan.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 lokakuu, 2023, 14:05Tappiot jäänee minimaalisiksi, jos ei jonkun kotimatka keskeydy.. :thinking: Yksi juomalasi?

Kiertopalkintoa ei paikalla näkynyt, eikä tainnut kukaan muistaa. :o Kenelläs se nyt on?

Isot kiitokset @rb kun jaksoit taas kerran kutsua lössin kotiisi sähläämään! :cheers:

Oli hienoa saada kasvot katillekin!
teitte siellä jonkun kasvosiirteen tms ison kirurgisen operaation?  :thinking:
Sinä vain

Therealsamppa

Jees, kiitoksia vain Rb kun otti porukan huostaan  ;D 

Oikein mukava irtiotto arjesta, kelpaa taas syrjäytyä  ;D 

Ja uusia nimimerkkejä tuli nähtyä. 5/5 arvosanaksi tapahtumalle.

Kiertopalkinto jäi minulle kotiin, jos ens miittiin mukaan? Ja kännykän laturi jäi Somerolle, onnex tuli toinen roikka mukaan
Pulling out is always the hardest one, isn't it?

Camino79

Täältäkin vielä iso julkinen kiitos rblle ja muutenkin koko porukalle!

Nyt voikin hetken aikaa valkaista nenää kun sai nää "varpajaiset" alta pois  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

fileeraus

Kiitosta vaan kaikille ja erityisesti @rb kun otti ja majoitti tuollaisen lössin  ;D

Kuvia!

















Nuoriso jatkoi pisimpään, pilkku taisi tulla meille joskus 05:00 jälkeen  :drinking:

Taas mun aamupalaksi säästetty pizza katosi johonkin..?  :suspect:
- 1920 Willys-Overland Touring Car
- 1990 Ford P100

https://www.youtube.com/user/file582

Pertti K

Eka kuva on kun joku mikelangelon taidepläjäys.
Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri

deeäxä

Kiitokset @rb ja koko muu lössi mukavasta viikonlopusta!  :)
Chevrolet rodi -31
Lexus GS300 -06
Toyota Corolla DX -81 1,6 2T-TIC/W50/1030 ikuisuus projekti