Syys miitti Somero 6-8.10 2023

Aloittaja rb, 25 elokuu, 2023, 12:09

« edellinen - seuraava »

Turre11

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 08 lokakuu, 2023, 20:49Kuuntelematta paskaa ja esiintyjätkin ihan kauhean näköisiä.  ;D

Mutta savukone toimi

deeäxä

Lainaus käyttäjältä: Turre11 - 08 lokakuu, 2023, 20:58Mutta savukone toimi
Satunnaisesti ja lyhyitä pätkiä, mut kuitenkin.  ;D
Chevrolet rodi -31
Lexus GS300 -06
Toyota Corolla DX -81 1,6 2T-TIC/W50/1030 ikuisuus projekti

cdi

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 08 lokakuu, 2023, 18:31Vaikka olinkin paikalla ihan selvinpäin/ajokuntoisena ja olin ko. hetkellä todistettavasti paikalla, meni jokunenkin tovi hahmottaa, missä vaiheessa @Jussi oli noinkin riehakkaana :thinking:
Pienen mietinnän jälkeen tulin tulokseen, että se olikin se hetki, kun Jussi opasti @tevo :a ja muita hengenheimolaisia oikeaoppisesta Sandels-tölkin tyhjentämisestä...

   Mun mielestä jussi näyttää teille tietämättömille kuinka Pytyt v-8:ssa on. Ajankohta on vain hämäävä kun tunnetusti jussi on pimeän ajan saunassa.

tevo

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 08 lokakuu, 2023, 18:48Erityiskiitokset vielä @Camino79 , @Therealsamppa , @Wilburi ja @rb Siipimutterin mopon ruuvaamisesta, sekä tietenkin hehkeille taustajoukoille, joihin itsekin lähinnä kuuluin.  ;D




Mitä mä sannoin siitä viteopuhelusta? het´ois tullu ratkasu ,tonki 2h ois voinu nauttia rauhasa Rommia...
Born for Winter

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: tevo - 08 lokakuu, 2023, 21:17Mitä mä sannoin siitä viteopuhelusta? het´ois tullu ratkasu ,tonki 2h ois voinu nauttia rauhasa Rommia...

No niin sä taisit tehdä tuosta huolimatta...  ;D
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Rebel58

Kiva kun teillä oli kivaa.  Tulossa olin mutta korkeimmat voimat oli eri mieltä. Maps näytti jo että ole 350m päässä Turuntie 220, mutta se oli Veikkola missä eksyin. Katti ja tietysti kaikki muutkin olisi ollut kiva nähdä. Ensi vuonna varmasti paikalla.
Miten tänne saa kuvia?

FuryIII 71

^Sun pitää ladata ne ensin kuvapalvelimelle ja sieltä laittaa tänne. Ite käytän postimages.org ,sinne ei tartte kirjautua.

Valitse tiedosto--->tiedostot, sit kaivat ja klikkaat haluamas kuvan ja sen jälkeen valitset alla olevista vaihtoehdoista "hotlink foorumeille", ni se kopioi linkin, ja sen jälkeen liität sen linkin tänne, ihan sellaisenaan, ni pitäis tulla kuva suoraan tänne.

Näin:

1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Rebel58 - 08 lokakuu, 2023, 21:53Kiva kun teillä oli kivaa.  Tulossa olin mutta korkeimmat voimat oli eri mieltä. Maps näytti jo että ole 350m päässä Turuntie 220, mutta se oli Veikkola missä eksyin. Katti ja tietysti kaikki muutkin olisi ollut kiva nähdä. Ensi vuonna varmasti paikalla.
Miten tänne saa kuvia?
Mukava olis ollut tavata. :mosh:

Kuva ladattava johonkin jakopalveluun( aijaa.com, jaatiedostosi.com tai joku muu) ja linkkinä sen saa tänne näkymään.

Jaha furyukko jo selittikin..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Jussi

Lainaus käyttäjältä: cdi - 08 lokakuu, 2023, 21:10Mun mielestä jussi näyttää teille tietämättömille kuinka Pytyt v-8:ssa on. Ajankohta on vain hämäävä kun tunnetusti jussi on pimeän ajan saunassa.
Kyllä mä vaan kuuluvasti yritin siin ravistella niitä loppuunjuomattomia Sandelsseja ja kertoo kuin ikävää sellasten poissiivoojalla on, jos joka purkkiin jätetään sentti pohjalle.

Mut hauskaa oli, sai taas nauraa. Joku yllärikin sattu, positiivinen sellanen, kun sai naamat parille uudellekin tyypille. Ja vielä kiitokset rahtihenkilöille @Wilburi ja @tevo . Varaaja testattu ehjäksi ja taispa lopuilleen olla parempaa rosterimallia vielä. Hyvä ostos.
En varmasti oo.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 08 lokakuu, 2023, 18:52 heti kuvan oton jälkeen
tuon jälkeen swimming in beer, swimming in beer?

rb

Lainaus käyttäjältä: Rebel58 - 08 lokakuu, 2023, 21:53Tulossa olin mutta korkeimmat voimat oli eri mieltä.
Moi.... Kiva kun kävit perjantaina duunissa moikkaa.
Harmi että sun auto ja navi oli miittiin tulemisesta eri mieltä..

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 09 lokakuu, 2023, 00:50Kyllä mä vaan kuuluvasti yritin siin ravistella niitä loppuunjuomattomia Sandelsseja ja kertoo kuin ikävää sellasten poissiivoojalla on, jos joka purkkiin jätetään sentti pohjalle.

Mut hauskaa oli, sai taas nauraa. Joku yllärikin sattu, positiivinen sellanen, kun sai naamat parille uudellekin tyypille. Ja vielä kiitokset rahtihenkilöille @Wilburi ja @tevo . Varaaja testattu ehjäksi ja taispa lopuilleen olla parempaa rosterimallia vielä. Hyvä ostos.


Kyllähän siinä @rb lle tuli ovet samalla.
Pika laskutoimituksella tuli mulle ja @tevo lle n 1500km kurvailua mutta ne kaikki 5 alkon pysähdystä , takas tullessa ihanat volvo v70 ja ja ylipäätään viikonlopun seura teki tästäkin reissusta unohtumattoman.

Täytyy tälleen erikseen vielä osoittaa erityiskiitos  rommi huuruiselle hovikuljettajalleni joka niin uljaasti ohjasti möhköä läpi tuulen ja tuiskun.

Täytyy hänelle tämä joskus korvata avokätisesti ... ehkä avarilla mutta koitan keksiä jotain muuta ei niin tuntuvaa ja mukavampaa.:))

Harmi et missasin @Harri S än kun piti käydä karkkilassa hakemassa humala päähän :(
Vtu tää hymyily sattuu

tevo

Tää kuuluis sairaat-osioon..
Jotenki hikkoiluttaa ja vilunväreitä tutisuttaa, taitaa Someron juomaveessä olla vikaapi..

Mutta mukavaapi oli.
Born for Winter

rb

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 09 lokakuu, 2023, 09:42Kyllähän siinä @rb lle tuli ovet samalla.
Hyvin muistin Tevolle edes lonkeron siitä hyvästä tarjota.  :-[
No mut löysihän se jouluhuoneen, jos siitä oli jotain iloa...  :)
 

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: rb - 09 lokakuu, 2023, 12:16Hyvin muistin Tevolle edes lonkeron siitä hyvästä tarjota.  :-[
No mut löysihän se jouluhuoneen, jos siitä oli jotain iloa...  :)
 
Ootko varmistanut ettei se oo vieläkin siellä? Wilin avustuksella vaan heittää savuverhoa kotimatkasta.
Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri