Syys miitti Somero 6-8.10 2023

Aloittaja rb, 25 elokuu, 2023, 12:09

« edellinen - seuraava »

signet

Sehän olis ollut hyvä viikonloppu tuoda Plymari samalla pihaan,mutta ei tällä koivella varmaan silloin vielä paineta kytkytintä saatikka kiivetä koppiin...
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

deeäxä

no hö, oisin voinu mahdollisesti lähteä matkaan jakamaan hiukan polttoainekuluja, kun samoilta nurkilta ollaan. Harkinnassa itseasiassa vielä tuo lähteminen.
Tuota, mun koivet kyl toimii, jos unohdetaan ne polttoainekulut...  :thinking:   :))  digikorttia ei kyl oo...
Chevrolet rodi -31
Lexus GS300 -06
Toyota Corolla DX -81 1,6 2T-TIC/W50/1030 ikuisuus projekti

signet

Lainaus käyttäjältä: deeäxä - 10 syyskuu, 2023, 08:55no hö, oisin voinu mahdollisesti lähteä matkaan jakamaan hiukan polttoainekuluja, kun samoilta nurkilta ollaan. Harkinnassa itseasiassa vielä tuo lähteminen.
Tuota, mun koivet kyl toimii, jos unohdetaan ne polttoainekulut...  :thinking:   :))  digikorttia ei kyl oo...
Ne polttoaineethan maksaa RB...Ja meillä on myös pari pahvikiekkoautoa.Mutta pitää vaan saada vapaata puhelinpäivystämisestä.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

deeäxä

Lainaus käyttäjältä: signet - 10 syyskuu, 2023, 09:59Ne polttoaineethan maksaa RB...Ja meillä on myös pari pahvikiekkoautoa.Mutta pitää vaan saada vapaata puhelinpäivystämisestä.

No perhana, katotaan miten homma etenee. En mäkään vielä päätöstä ole tehnyt suuntaan tai toiseen, mut...
Kortissa riittää kirjaimia kyllä, mut viimeks ajanu liki 10 vuotta sitten coronettiä isompia laitteita. ;)
Jos sää saat vapaata ja pahvikiekko auton alle, ni mä voin kyl ajaa jos sun kintut ei sitä kestä ja uskallat laitteet luovuttaa mun ajettavaksi. jatkot vaik yyveellä.
Chevrolet rodi -31
Lexus GS300 -06
Toyota Corolla DX -81 1,6 2T-TIC/W50/1030 ikuisuus projekti

fileeraus

Täytyy yrittää taas saapua mestoille, ja pickupista riippuen lavalla saattaa olla pari paikkaa vapaana ::)
- 1920 Willys-Overland Touring Car
- 1990 Ford P100

https://www.youtube.com/user/file582

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: fileeraus - 10 syyskuu, 2023, 18:21Täytyy yrittää taas saapua mestoille, ja pickupista riippuen lavalla saattaa olla pari paikkaa vapaana ::)

No josko mä tällä kertaa kerkiisin kyitii  :-[
Vtu tää hymyily sattuu

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: fileeraus - 10 syyskuu, 2023, 18:21Täytyy yrittää taas saapua mestoille, ja pickupista riippuen lavalla saattaa olla pari paikkaa vapaana ::)

Pääseekö taas lakunilasta kyydillä...?  ;D
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

fileeraus

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 11 syyskuu, 2023, 11:10Pääseekö taas lakunilasta kyydillä...?  ;D
Voitaisiin kyllä yrittää järkätä sulle elämysajelut missä saat heilua sydämen kyllyydestä
- 1920 Willys-Overland Touring Car
- 1990 Ford P100

https://www.youtube.com/user/file582

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: fileeraus - 11 syyskuu, 2023, 11:34Voitaisiin kyllä yrittää järkätä sulle elämysajelut missä saat heilua sydämen kyllyydestä

Nyt kyllä rupes jo jänskättää.  :oushit:
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

rb

Semmonen juttu, että @Kustom STW :llä ois naisen saluunan ovet Pyhäjärvellä, et kulkeutusko ne jonkun kyydillä Somerolle?
Et asuuko joku niillä seuduilla, tai oisko Kuston STW mahdollisesti itse tulossa viettämään meidän kanssa rattoisaa viikonloppua.  :)

tevo

Muutenha sitäkautta vois kurvata, mutt tulleeko @Wilburi Kajjaaniin? vai lähetäänkö Nurmeksesta jootai kinttupolokuja kulukeutummaan etelään...
Born for Winter

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: tevo - 11 syyskuu, 2023, 20:19Muutenha sitäkautta vois kurvata, mutt tulleeko @Wilburi Kajjaaniin? vai lähetäänkö Nurmeksesta jootai kinttupolokuja kulukeutummaan etelään...

Ihan miten sovitaan  8)
Vtu tää hymyily sattuu

Turre11

Pitääpä kysellä koirolle hoitopaikkaa

Gary Grand

Ai nii..
@rb Se ovien nouto @Kustom STW luota ei onnistunut, kun työkaveri teki oharin..
En siis hakenut emännälle toista Fiiattiakaan.

En sulle muistanut asiasta mainitakaan. :-[

Ehkä nouto onnistuu vielä tänä syksynä. >:(
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 11 syyskuu, 2023, 20:56Ihan miten sovitaan  8)
Mahtuukohan sinne pikkanen lämminvesivaraaja mukaan...?
En varmasti oo.