Syys miitti Somero 6-8.10 2023

Aloittaja rb, 25 elokuu, 2023, 12:09

« edellinen - seuraava »

Poju

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 03 lokakuu, 2023, 00:20Menee vähän sivuun, mutta kun sinne on nyt tulossa se lehtiswappi, niin nyt vielä ehtis osoittaa kiinnostusta muitakin ku autolehtiä kohtaan... Jalluja ei oo ku pari, mutta Tekniikan maailmaa, Tiedettä ja Mikrobittiä olis aika kasat. On pitäny motivoitua viemään ne lehtikeräykseen, mut ei oo napannu. Jos noita haluais, niin ilmotus ja mätän kyytiin. Mutta ne pitää sit kans ottaa, ettei jää rb:n riesaksi.

Tieteen numerot kiinnostaa, jos ne on jo vähän vanhempia, ettei koko lehti oo pelkkää ilmastonmuutosta. Vanhat koneet kiinnostaisi myös, jos löytyy.

rb

Onko joku tulossa perjantaina ennen klo 18?
Meillä saattaa Furyn kanssa kestää, kun kehä 3 on remontissa, mut voin pyytää naapurin Erkkiä avaamaan oven, niin ei tarttee pihalla palella.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: rb - 03 lokakuu, 2023, 12:23Onko joku tulossa perjantaina ennen klo 18?
Meillä saattaa Furyn kanssa kestää, kun kehä 3 on remontissa, mut voin pyytää naapurin Erkkiä avaamaan oven, niin ei tarttee pihalla palella.
tässä vielä kuva erkistä, ei palella ja toivnuk kaikki tulee ennen 18 ja ne jotka tulee niin varmasti tulee  :iwantit:  :hendrixxx:  :sarrrja:
Sinä vain

rb

Joo...  :-\    Pitäs aina mustaa sanavalinnat.. :(

Mut joo...
Jos joku SAAPUU PAIKALLE ennen kello 18 niin ilmoittaa vaan, niin saa ovet auki..

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poju - 03 lokakuu, 2023, 08:02Tieteen numerot kiinnostaa, jos ne on jo vähän vanhempia, ettei koko lehti oo pelkkää ilmastonmuutosta. Vanhat koneet kiinnostaisi myös, jos löytyy.
Joo, on niitä vanhempiakin. Ja Koneviestiäkin on.
En varmasti oo.

Poju

sössö

Lainaus käyttäjältä: Poju - 03 lokakuu, 2023, 08:02Tieteen numerot kiinnostaa, jos ne on jo vähän vanhempia, ettei koko lehti oo pelkkää ilmastonmuutosta. Vanhat koneet kiinnostaisi myös, jos löytyy.
"joo näitä vanhempia löytys."

tieteessä tänään:

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 03 lokakuu, 2023, 15:07Joo, on niitä vanhempiakin. Ja Koneviestiäkin on.

ei lennä saippua lattialle vaan koneviesti
Sinä vain

Jussi

Pakkasin nyt veekasitkin lähtöön. Niitä on pätkiä sieltä täältä vielä tallessa. Ekat -79 vuodelta.
En varmasti oo.

Jussi

Onks noista pikkutarvikkeista ollu jo puhetta? Niinku vaikka aamukahvitteluun, tuoko kaikki kaikkee itelleen, vai saisko vähän jakamalla järkevöityä? Jotenkin 20 kahvipakettia ja 15 voirasiaa yhtäaikaa ei välttis ole ihan fiksua... Makkaralla tietty hoitaa liki kaiken, mutta kahvia sekään ei pysty korvaamaan.
En varmasti oo.

rb

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 04 lokakuu, 2023, 01:55Jotenkin 20 kahvipakettia ja 15 voirasiaa yhtäaikaa ei välttis ole ihan fiksua.
Joo...EI.
Hmmm.... Jos me Furyn kanssa tullaan kaupan kautta ja huolehditaan että aamuksi on paahtoleipää ja margariinia.
Ja sitä kahvia.
Sit lauantai aamuna voidaan kattoo et mitä vielä tarttee ja käydä kaupassa, kun ei siihen ole kun se pari kilsaa..

FuryIII 71

Jos dementia ei tee temppujaan pahasti, ni mulla pitäis himassa olla muutama paketti kahvia, voisin pari(?) pakettia ottaa mukaan, ku mulla tota kahvia kuluu kotona melko kitsaasti.

Jos en väärin muista, ni tais olla jotain tummaa paahtoa myös, juoko sitä kukaan? Sillä vaan että otanko vai jätänkö?
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

tevo

Ilimanen kahavi on parasta..
Samoin ku Tokmannin ämpärit...
Romminmyynti IKEAan

rb

Ainii!..... Mun täytyy kanssa muistaa ottaa ne lehdet, mitkä on Roihuvuoressa.
Uudet Klassikot ja muutama V8 mitä olen töistä kantanut.

Wilburi

Ei mulla kiire oo täältä pois mutta eka laukku jo kohta pakattu  ::)
Vtu tää hymyily sattuu