Kellari tapaamisen Taivalkoskella ajankohta

Aloittaja isalmela, 19 tammikuu, 2024, 19:11

« edellinen - seuraava »

Kellari tapaaminen Taivalkoskella 14-16.6, äänestys päättynyt

Vapun seutu
5 (26.3%)
Touko-kesäkuun vaihde
10 (52.6%)
Heinäkuu
8 (42.1%)
Alkusyksystä
9 (47.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 19

Janne-Pekka

Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 07 maaliskuu, 2024, 16:10Eihän suomessa mikään oo kaukana.
Ei..
Se vaan tuntuu siltä kun lähtee taivaltamaan.

Just tänään kattelin töissä meidän toimipisteiden väliä Ausseissa. :)) Sydney-Perth, lentäen 4h50min, autolla 41h.. Himpan vajaa 4tkm matkaa. :rotfl:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

samiralfey

Laitetaanko ilmoittautumisen deadline vaikka kuun loppuun mennessä? Ehtii kellaristit muuttaa jo olemassaolevat suunnitelmat ja perhettäkin ehtii konsultoida.
Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy

tevo

Jos sieläpäin toikkaroi juopon-nappiin laitettu riemunkirjava hawajipaita ,oloki"stetson" pääsä ja parraankaupan-kassi käjesä ymmälläänoleva rokapili, se oon mä..
Born for Winter

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: tevo - 07 maaliskuu, 2024, 21:15Jos sieläpäin toikkaroi juopon-nappiin laitettu riemunkirjava hawajipaita ,oloki"stetson" pääsä ja parraankaupan-kassi käjesä ymmälläänoleva rokapili, se oon mä..
Niinku peiliin katsois...
Vielä on eilinen jossain.

tevo

Sulla eivarmaan oo viisaudenmerkkiä ? prillejä..
Born for Winter

leivonharri

Vielä on eilinen jossain.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 07 maaliskuu, 2024, 20:12Laitetaanko ilmoittautumisen deadline vaikka kuun loppuun mennessä? Ehtii kellaristit muuttaa jo olemassaolevat suunnitelmat ja perhettäkin ehtii konsultoida.
Liekö tuohon edes ilmoittautua tarvii. Ainahan ne menee niin että on melkoinen lauma "varmoja tulijoita". Sitten on muutama jotka ei kehtaa sanoa ei vaan sanovat miettivänsä koska ovat vouhottaneet että "kun porukka ei koskaan järjestä mitään mä kyllä tulisin". Muut vaikenevat kohteliaasti. Jos tuommoisen 8-10 hlö mökin vuokraa viikonlopuksi, niin ei se yli kolmea sataa maksa. Jaetaan summa paikalle saapuneiden pääluvulla ja kerätään kolehti. Jos jostain syystä mökkiin ei mahdu niin otetaan pari telttaa mukaan tai yöpyy sitten vaikka grillikodassa
Diesel on puhtaampi

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 08 maaliskuu, 2024, 07:18Sitten on muutama jotka ei kehtaa sanoa ei vaan sanovat miettivänsä koska ovat vouhottaneet että "kun porukka ei koskaan järjestä mitään mä kyllä tulisin".
:o  :shutup:  :rolleyes:
Tiukasti aisalinjalla.

Pertti K

Sen verran oon jo "viisastunut" etten kovin sitovasti ilmoittaudu. Jos kumminkin tuun ja petipaikat on varattu, otan oman makkarin mukaan. Pidetään palontien kanssa mustalaisleiriä sitten.
Tiukasti aisalinjalla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 08 maaliskuu, 2024, 09:20Sen verran oon jo "viisastunut" etten kovin sitovasti ilmoittaudu. Jos kumminkin tuun ja petipaikat on varattu, otan oman makkarin mukaan. Pidetään palontien kanssa mustalaisleiriä sitten.
Mulla ei oo enää Yököttiä missä majoittua..
Jos lähtiskin Vojalla ja nakkais penkit pois kyydistä ni ois makuutilaa. :thinking:

Tämmösellä järjestelyllä tuskin edes paikallisesta saa yöksi lämmittäjää.. :dontknow:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Lainaus käyttäjältä: tevo - 07 maaliskuu, 2024, 21:59Sulla eivarmaan oo viisaudenmerkkiä ? prillejä..

Pääset vaikka mun kyydillä,mutta liftaa takas :))
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 08 maaliskuu, 2024, 09:20Sen verran oon jo "viisastunut" etten kovin sitovasti ilmoittaudu. Jos kumminkin tuun ja petipaikat on varattu, otan oman makkarin mukaan. Pidetään palontien kanssa mustalaisleiriä sitten.

Horttokaalon cd pitää ostaa..
Eniten vituttaa kaikki.

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 maaliskuu, 2024, 09:41Mulla ei oo enää Yököttiä missä majoittua..
Jos lähtiskin Vojalla ja nakkais penkit pois kyydistä ni ois makuutilaa. :thinking:

Tämmösellä järjestelyllä tuskin edes paikallisesta saa yöksi lämmittäjää.. :dontknow:
Paikalliset ovat helppoja, lämmittäjä kyllä järjestyy.
Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy

samiralfey

Tulkaahan nyt kaikki kuitenkin. Me kaikki ollaan 50 vuoden sisään kuolleita eikä mitään meistä jäljellä niin tehdään nyt mitä voidaan.
Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy