Kellari tapaamisen Taivalkoskella ajankohta

Aloittaja isalmela, 19 tammikuu, 2024, 19:11

« edellinen - seuraava »

Kellari tapaaminen Taivalkoskella 14-16.6, äänestys päättynyt

Vapun seutu
5 (26.3%)
Touko-kesäkuun vaihde
10 (52.6%)
Heinäkuu
8 (42.1%)
Alkusyksystä
9 (47.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 19

Wilburi

Vtu tää hymyily sattuu

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 12 kesäkuu, 2024, 20:19Kinosteleeko jotain tommonen läjä lehtiä? Voin tuoda eikä maksa mitn.
https://www.huuto.net/kohteet/spinneri-v8-ym-autolehtia/599448363
Tottakai kiinnostaa!
Multa löytyisi suurpiirtein kaikki 90-luvun Tekarit ja paksusti Kipparilehtiä, voin tuoda kun kantavuutta riittää. :)
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 12 kesäkuu, 2024, 20:19Jaahans mihinkäs aikaan sinne mahtaa kannattaa tulla  :thinking:

Tässä ajo aikatauluja koitan pähkiä et kerkiää olla humalikossa @tevo n kans ennen ku muut tulee  ;D
Mulla menee varmaan iltaysiin vasta kun olen perillä, jos siis en eksy. :-\  :-\
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

leivonharri

Hieno huudella täältä sivusta, mutta eikö se sekasauna olis sittenkin mukavampi?
Vielä on eilinen jossain.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 12 kesäkuu, 2024, 21:00Hieno huudella täältä sivusta, mutta eikö se sekasauna olis sittenkin mukavampi?
A-I on niin vieno ettei edes mun kaa uskalla alasti saunaan, pimeessä pussaillaankin. :(
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 12 kesäkuu, 2024, 20:19Jaahans mihinkäs aikaan sinne mahtaa kannattaa tulla  :thinking:

Tässä ajo aikatauluja koitan pähkiä et kerkiää olla humalikossa @tevo n kans ennen ku muut tulee  ;D
Minä hommaan avaimet mahd. aikaisin sinne. Kysyn tänään niin ilmoitan heti kun vastaavat.
Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy

samiralfey

Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy

samiralfey

Varaus alkaa klo.14.00 mutta ei ole ketään siellä nyt ja sanoivat, että saa mennä aikasemminkin. isalmelalle ilmoitettu ovikoodi.
Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy

Pertti K

Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 12 kesäkuu, 2024, 20:19Jaahans mihinkäs aikaan sinne mahtaa kannattaa tulla  :thinking:

Tässä ajo aikatauluja koitan pähkiä et kerkiää olla humalikossa @tevo n kans ennen ku muut tulee  ;D
Meinaan olla perillä suunnilleen kolmen aikaan. @samiralfey katotaanpa kumpi ehtii ensin
Diesel on puhtaampi

Jarona

Jonkun puhelinnumeron kaipaisin, voisin soittaa kun eksyn.
Wilpurin numeronkin hukkasin viime talvena kun puhelin tilttas.
Oma on nolla50 3220 590
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 13 kesäkuu, 2024, 16:17Jonkun puhelinnumeron kaipaisin, voisin soittaa kun eksyn.
Wilpurin numeronkin hukkasin viime talvena kun puhelin tilttas.
Oma on nolla50 3220 590
040 8608952
Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy

isalmela

Diesel on puhtaampi

palontie

Mä lähdin toiseen suuntaan. Huomenna erämessut Kontiolahdessa ja aseista messutarjoukset kiinnostaa,nyt oon yön Rautavaaralla.
Eniten vituttaa kaikki.

isalmela

Diesel on puhtaampi