Romuajoneuvo direktiivi

Aloittaja Gary Grand, 18 maaliskuu, 2024, 14:16

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Laitoin Autoliittoon kyselyä että miten ovat ajaneet / aikovat ajaa etuani tässä asiassa ja rastitin "Haluan vastauksen" -ruudun.

1purehell

Kulmuni kovasti kehuu, että asiat on hoidettu parhain päin.  ::)  Muualta taas kuuluu, ettei mitään harrastekalustoa ole vielä armahdettu pakkoromuttamiselta.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 04 huhtikuu, 2025, 17:47Kulmuni kovasti kehuu, että asiat on hoidettu parhain päin.  ::)  Muualta taas kuuluu, ettei mitään harrastekalustoa ole vielä armahdettu pakkoromuttamiselta.
Eikä mitään romudirektiiviä myöskään ole tehty.
Ei puoleen eikä toiseen.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

signet

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 04 huhtikuu, 2025, 18:33Eikä mitään romudirektiiviä myöskään ole tehty.
Ei puoleen eikä toiseen.
Ei.
Kesäkuussa ehkä tulee jotain tietoa...
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Pertti K

Pussihousupostissa taas juttua aiheen tiimoilta.




signet

Mulla oli loppuviikolla taas sellainen malliesimerkki-keikka,jonka vuoksi näitä direktiivejä väännetään.Ja siinä sivussa kiusataan autoharrastajia.
350tkm ajettu diesel perhevarmari,hihna unohtunut vaihtaa(oli kuulemma aikakin jo tilattu).Kone poksahti moottoritiellä,hinattu korjaamolle.Siellä kattoivat että täystuho.Yleensä se tässä vaiheessa lojuu korjaamolla juuri niin kauan kuin korjaamon omistaja antaa viidennentoista ja vihonviimeisen kehoituksen,että nyt se paska helvettiiin täältä.Nyt ei ollut viikkoakaan,omistaja hinautti sen omalle pihalleen.Aika usein se lojuu pihalla muutaman vuoden, kaikki jarrut jumittuu,sisusta homeessa ym.Sitten tilataan kyyti romuksi ja ihmetellään kun ei ole mitään arvoa enää.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 20 huhtikuu, 2025, 09:52Pussihousupostissa taas juttua aiheen tiimoilta.




vähän ylhäältäpäin huutelemisen kuva minulle tuossa kirjoituksessa tulee esiin. Kuitenkin keskusjärjestössä on verrattaen vähän ihmisiä yksittäisiin merkkikerhoihin nähden, kuten vaikka Saab klubissa on 4000, btcf 2000, vrcf ehkä saman verran, miks nämä haluisi jonkun SAHKn alle kun SAHKlla on vain 8000 jäsentä jäsenyhdistystensä kautta?

Jotenkin tuntuisi että tälle asialle olisi parempi perustaa jokin oma edunvalvontaelin tms. Poliitikoista ei tainnu viimeksi se harrasteajoneuvorekisterikään jäädä kiinni...

Valde

Lainaus käyttäjältä: sössö - 20 huhtikuu, 2025, 16:07vähän ylhäältäpäin huutelemisen kuva minulle tuossa kirjoituksessa tulee esiin. Kuitenkin keskusjärjestössä on verrattaen vähän ihmisiä yksittäisiin merkkikerhoihin nähden, kuten vaikka Saab klubissa on 4000, btcf 2000, vrcf ehkä saman verran, miks nämä haluisi jonkun SAHKn alle kun SAHKlla on vain 8000 jäsentä jäsenyhdistystensä kautta?

Jotenkin tuntuisi että tälle asialle olisi parempi perustaa jokin oma edunvalvontaelin tms.
Pitäisi olla ksttojärjestö, joka ajaisi kaikkien harrastajien etua.

Eli FAK
Finlands
Automobile
Klubben
Takavetopihtaaja