Vääksyn Mobilisti-ilta

Aloittaja LPR, 01 heinäkuu, 2024, 13:37

« edellinen - seuraava »

puu

Tulevana tiistaina, 1.7.2025, Vääksyn mobilisti-ilta

LPR

Tänä vuonna jää väliin, töissä olen iltaan asti.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Pertti K

Pahasti näyttää että katkeaa meinaamisen perinne ja tulen paikalle.

Pertti K

Onkos siellä muuten joku ikäraja millä vehkeellä pääsee alueelle?

Asmo

Museoajoneuvon 30 v:n ikä on rajana. On sinne joku uudempi erikoisuus joskus päässyt livahtamaan.

-94 mersut sun muut corollat saisivat mun puolestani myös väistyä sivummalle kun kiinnostaviakin autoja riittäisi alueen täydeltä.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 28 kesäkuu, 2025, 16:22Onkos siellä muuten joku ikäraja millä vehkeellä pääsee alueelle?
Kannattaa olla hyvissä ajoin. Klo 16 on turha yrittää millään. Tai sitten 18 jälkeen, kun osa porukkaa on jo poistunut. Kuulemma innokkaimmat on jo puolilta päivin. Ei kait se ajoneuvon ikä ihan kiveen ole hakattu. Alueella sitten ohjaavat noita tuoreempia vähän sivummalle.

Pertti K

Sillä kyselen kun tuota mun museoautoani ovat aina ohjaamassa yleisöparkkiin ja meinasin sillä kuitenkin ihan asiasta tehen lähtä. Ei oo Mersu eikä Korolla ja sitäpaisti -93, nih!

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 28 kesäkuu, 2025, 17:09Sillä kyselen kun tuota mun museoautoani ovat aina ohjaamassa yleisöparkkiin ja meinasin sillä kuitenkin ihan asiasta tehen lähtä. Ei oo Mersu eikä Korolla ja sitäpaisti -93, nih!
Viime vuonna ei rouvan -89 Camarokaan ollut harrasteajokki. Ymmärrän että on tilanpuute, mutta sitten voitaisiin suoraan ilmoittaa, että yli 50 vuotta on oltava ikää ja museoajoneuvoksi rekisteröity, kun nämä on käytännössä rajoitteet.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: LPR - 28 kesäkuu, 2025, 17:26Viime vuonna ei rouvan -89 Camarokaan ollut harrasteajokki. Ymmärrän että on tilanpuute, mutta sitten voitaisiin suoraan ilmoittaa, että yli 50 vuotta on oltava ikää ja museoajoneuvoksi rekisteröity, kun nämä on käytännössä rajoitteet.
Tämäpä just.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 28 kesäkuu, 2025, 16:22Pahasti näyttää että katkeaa meinaamisen perinne ja tulen paikalle.
Mulla vuosien perinne ei katkea vieläkään, joka kerta iltavuoroviikko...

Ja tosiaan kuten jo sanottu, sinne kantsii yrittää mennä mahdollisimman aikasin. Taitaa ne joka tapauksessa raakata autoja portilla oman makunsa mukaan. Sitä en sit oikee tiiä mihin siellä auton saa, kun on aika pieni kylä muutenkin.

puu

Lainaus käyttäjältä: LPR - 28 kesäkuu, 2025, 14:13Tänä vuonna jää väliin, töissä olen iltaan asti.

Kun sä olet aloittanut tämän ketjun niin pystytkö poistamaan otsikosta tuo 2.7 kun ja jos tämä ketju pysyy voimassa vuosia niin päivämäärä vaihtelee.

Asmo

Lainaus käyttäjältä: LPR - 28 kesäkuu, 2025, 17:26Viime vuonna ei rouvan -89 Camarokaan ollut harrasteajokki. Ymmärrän että on tilanpuute, mutta sitten voitaisiin suoraan ilmoittaa, että yli 50 vuotta on oltava ikää ja museoajoneuvoksi rekisteröity, kun nämä on käytännössä rajoitteet.

Ei kovin tarkkaa rajaa voi/kannata asettaa etukäteen, kun riippuu säätilasta onko tulijoita 200 vai 1200

Kuvittelepa itsesi siihen portsariksi kun tontti alkaa täyttyä ja pyrkijöiden jono jatkuu silmänkantamattomiin kahteen suuntaan.

LPR

Lainaus käyttäjältä: puu - 28 kesäkuu, 2025, 18:26Kun sä olet aloittanut tämän ketjun niin pystytkö poistamaan otsikosta tuo 2.7 kun ja jos tämä ketju pysyy voimassa vuosia niin päivämäärä vaihtelee.
Ei taida multa onnistua otsikon muokkaaminen näin pitkän ajan päästä aloituksesta. @HendriXXX poistatko tuon päivämäärän.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 28 kesäkuu, 2025, 19:20Ei kovin tarkkaa rajaa voi/kannata asettaa etukäteen, kun riippuu säätilasta onko tulijoita 200 vai 1200

Kuvittelepa itsesi siihen portsariksi kun tontti alkaa täyttyä ja pyrkijöiden jono jatkuu silmänkantamattomiin kahteen suuntaan.
Ymmärrettäväähän tuo on. Viime vuonnakin piti olla ajoissa, mutta MG hajos matkalla ja tultiin hinurilla takas kotiin ja sitten lähdettiin Camarolla, joskus neljän maissa sitten oltiin paikalla.

HendriXXX

Lainaus käyttäjältä: LPR - 28 kesäkuu, 2025, 19:42Ei taida multa onnistua otsikon muokkaaminen näin pitkän ajan päästä aloituksesta. @HendriXXX poistatko tuon päivämäärän.
Juu, poistin.