Vääksyn Mobilisti-ilta

Aloittaja LPR, 01 heinäkuu, 2024, 13:37

« edellinen - seuraava »

Kalu

Joku sitymaasturi joutunut linssin eteen ja päätynyt nettiin.

Tosin kuvaajallahan on "ihan samanlainen"... mattamusta S10:ppi....

Asmo

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 02 heinäkuu, 2025, 07:17Et nyt ole ymmärtänyt tuota "any speed" osuutta, voit ajaa ihan reippaastikin.

No perhana, niinpä on tullut turhaan altistumisaikaa pidennettyä.

sämpy

En jaksanut lähteä kun töitä kolmeen asti ja 2 tuntia matkaa. Mutta voisi ollakin fiksumpi mennä tyyliin klo 19 kun 80-90% on jo häipynyt. Kuulemma oli taas älytön ryysis, onko ohjattua lisäparkkia vai jonnekin kadunvarteen?
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Pertti K

Näin määkin mietin että jos ei ehdi hetikohta 15 jälkeen niin sitten suosiolla vasta kun Mikin lyhyempi käsi kääntyy taas nousuun.

sämpy

Huomasiko kukaan mikä oli sellainen ajankohta, että alkoi olla taas tilaa ja väljyyttä? Voisi pistää korvan taakse ensi vuotta ajatellen. Kellarimiitti kun ilta hämärtyy?
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Esmi

Mulla ja monella muullakin kadun varrella tai oikeastaan mulla jalkakäytävällä eikä lappua tullut!.

Zephyr

Päijät-Hämeen mobilistien sivuilla on :

Mobilisti-ilta :

Uudemmilla ajoneuvoilla saapuvien pitää pysäköidä pienen kävelymatkan päähän liikekeskukseen ( eli K-Supermarket ja Alko alue ) tai vanhan Vääksyn alueelle (mm. koulun, kirjaston, liikuntakeskuksen P-alueet). 

Noissa on ihan hyvin tilaa, ja lyhyt matka siihen tapahtuma alueelle, moni yli 30-vuotiaalla harrasteautolla saapuvakin ajaa suoraan noihin, niin pääsee lähtemään sujuvasti kun siltä tuntuu

Asmo

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 02 heinäkuu, 2025, 19:24Huomasiko kukaan mikä oli sellainen ajankohta, että alkoi olla taas tilaa ja väljyyttä? Voisi pistää korvan taakse ensi vuotta ajatellen. Kellarimiitti kun ilta hämärtyy?

Kuuden maissa alkoi poistujia olla enemmän kuin tulijoita.

bukero

nojoo mitä nyt muutamia videoita tämänkertaisesta tapahtumasta tuossa ehdin katsomaan..
niin oliko sinne alueelle pakko laskea kaikki moottoripyörät, uudet ja vanhat..harraste ja tavan mopot?
tila alueella on tosiaan rajallinen ja muutaman kerran itsekin livenä siellä käyneenä tiedän rajoitteet.
ja lähiseudulta kyllä kelien salliessa porukkaa/kalustoa löytyy.
tapahtumapaikkana kyllä helvetin hieno just verrattuna  näihin lentokenttä/ravirata tapahtumiin.

LPR

Mitä minä olen käynyt, niin kanavan varressa olisi aina ollut tilaa sen huoltotien varressa. Enimmillään on ollut ehkä sata metriä huoltotie käytössä, vaikka se jatkuu koko kanavan pituudelta sinne Päijänteen rantaan asti ainakin toiset sata metriä. Siellä päässä on joku rakennus ja kääntöpaikka. Sinne mahtuisi kymmeniä autoja peruuttamalla vinoparkkiin tien varteen. Liekö joku syy sen alueen käyttämättäjättämiselle?
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Asmo

Pertin Typhooni oli toiseksi kauimmaisena siinä tien varressa kun siellä kävin. Pidemmälle en mennyt, mutta piirtyi muistiin sellainen kuva että melko pusikkoa oli tien varsi siitä eteenpäin.