Koneistuksista moottorikoneistamossa

Aloittaja 1purehell, 04 heinäkuu, 2024, 23:34

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Se on Suomessa vitun jännä juttu kun myyt palvelua niin asiakas maksaa aina myyjän virheet. Tuotetta myyvillä sentään vielä joku vastuu.
Sinä vain

Kalu

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 05 heinäkuu, 2024, 18:37Kävin tänään reklamoimassa noista öljyreijistä. Olis kuulemma asentajan vastuulla tarkastaa, että työ on tehty oikein.  ::)  Sanoin, että yleensä olen hakenut valmiita osia, ei niitä ole pesun lisäksi tarvinnut muuten viimeistellä.  >:(
En moottorin osia, mutta muita osia koneistamalla valmistanut sen neljännes vuosisadan. Mulle on vanhat jyyrät opettanut sen, että se joka sen jäysteen tekee, niin se myöskin sen poistaa. Asentajalle ei kuulu raadin poisto, ainoastaan puhtauden tarkistus...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 05 heinäkuu, 2024, 23:07En moottorin osia, mutta muita osia koneistamalla valmistanut sen neljännes vuosisadan. Mulle on vanhat jyyrät opettanut sen, että se joka sen jäysteen tekee, niin se myöskin sen poistaa. Asentajalle ei kuulu raadin poisto, ainoastaan puhtauden tarkistus...
Näinhän se menee.
Valmiita osia se asiakas on tilannut, ellei muusta ole sovittu.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Mudracer

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 05 heinäkuu, 2024, 18:37Kävin tänään reklamoimassa noista öljyreijistä. Olis kuulemma asentajan vastuulla tarkastaa, että työ on tehty oikein.  ::)  Sanoin, että yleensä olen hakenut valmiita osia, ei niitä ole pesun lisäksi tarvinnut muuten viimeistellä.  >:(
No ei kyllä ole tollanen asentajan vastuulla mutta pitää kaikki koneistetut osat ite tarkastaa ennen kuin tällää ne paikkaansa. Hiotun kampuran kanavat pitää aina harjata puhtaaksi.
X