225 + 904 kunnostukseen

Aloittaja sämpy, 07 heinäkuu, 2024, 19:28

« edellinen - seuraava »

sämpy

225 (kokoa ei varmennettu, sellaiseksi sanottiin). Tullut "käyntikuntoisena" minulle 1994, en ole itse ikinä käyttänyt. Mahdollisesti -64 Belvederestä, kampuran takapää sorvattu uudemmalle isolle turbiinin keskimollukalle. Sen jatkona ilmeisesti uudempi 904, alkuperästä ei tietoa. Ollut varastossa ilman turbiinia eli purkaa sekin täytyy, turbiini löytyy mutta kaulalla saattoi olla ruostetta. Ei starttia tai apulaitteita, 1-kurkkuinen kaasutin muistaakseni.

Moottoria voin koittaa tunnistaa paremmin jos joku kertoo mitä pitää katsoa ja mistä.

hp yht. 500€ / tarjous.

Kyytiinlastaus traktorilla onnistuu.

Hämeenlinnassa, yhteystiedot www.saminosat.net

Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Dart 67

Katsopa siitä laturin takaa lohkon kansitasosta onko siinä merkintöjä stanssattu.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

sämpy

Mudracer

Lohkon sivussa hinnttarin puolella edessä.

X

sämpy

Näistä apua?

Jäähdytin lienee E/B -body kuutosen jäähdytin, alkuperäinen. Numerot saatavilla jos kiinnostaa.

Tämä paketti tuli siis minulle Challengerin keulalla, mutta tuskin on auton alkuperäinen vaikka se kuutosauto onkin. Auto oli jo muutettu KV-tarkoituksessa -64 Belvedereksi joten osat voi olla siitä, tai sitten ei.

sämpy

Huonojakin tarjouksia kuunnellaan, oikeesti haluisin nuo pois nurkista. Vaihtoehtona toki kilohinta paikalliselta.

Wilburi

Hakisin kyllä oikeesti pois mut nyt kun ei töitä ei tuloja eikä tietoa tulevaisuudesta ni ei pysty.

Vai meniskö jotain vaihdossa?
Vtu tää hymyily sattuu

sämpy

jotain kevyempää ja ainakin helpommin varastoitavaa voi tarjota. Mutta mitä ehdottaa, kaikenlainen rakentamiseen liittyvä, sota-aikuiset tai sitä vanhemmat helat, hilut, saranat, huonekalut.. uudemmat työkalut, yleismalliset auto-osat.. Ehkä 5 3/4" sealed beam umpiot vois kiinnostaa Challengeriin. Range Roveriin vähän kaikki. Ja tietty kaikki vanhojen fiattien osat tai mikä vaan Fiat/Lancia aiheinen.

Jos olisi hyvälaatuista stereoräkkiä vinyylisoittimella niin sellainen voi kiinnostaa vaikka yksi Philipsi tuossa tulikin jonka voi saada pelaamaan. Pioneerin vanhat autosoittimet ja komponenttisarjan autolaitteet. Varastohyllyt tms. Ja autotallin koristeet, isommatkin lakanat hallissa on seinäpintaa.. vanhat valaisimet 20-70 luvulta kuuluu kanssa keräilykohteisiin.

Muovisia öljykannuja olen kerännyt, ihan tavallisiakin on tullut laitettua sivuun öljynvaihdoista jo 20 vuotta, niistä ekat alkaa jo olemaan nostalgiaa.

Toki sarjakuvia kerään mutta kun löytyy jo se 30000 lehteä ja albumia, niin voi olla vaikea saada osumaan. No 2000-luvun tex willereitä ja korkkareita ei ole paljoa kun en ole niitä kovin aktiivisesti kerännyt, mutta noissa kunto pitää olla liki priimaa.

MJF

Kyllähän noista vähän yli kilohinnan maksaisi, mutta pitäisi keksiä joku reissu pakulla sinne päin.
Mopar on parsa

slant sickness

Lainaus käyttäjältä: MJF - 21 heinäkuu, 2024, 12:39Kyllähän noista vähän yli kilohinnan maksaisi, mutta pitäisi keksiä joku reissu pakulla sinne päin.
Jätä siitä mulle nokka/öljypumpun ratas. Ei vaan pysty varastoimaan tommosta tavaraa niin en kokonaista ota.
T-Dart, ahdistunut ja alkoholisoitunut autovanhus. 883/1200/turbo, sporttisempi Sportster.

sämpy

Lainaus käyttäjältä: MJF - 21 heinäkuu, 2024, 12:39Kyllähän noista vähän yli kilohinnan maksaisi, mutta pitäisi keksiä joku reissu pakulla sinne päin.
Eikö sieltäpäin tule vaneja Forssaan parin viikon päästä?

sämpy