Tämän vuosituhannen LS moottorit

Aloittaja rb, 14 helmikuu, 2020, 11:55

« edellinen - seuraava »

sössö

tuleeko koko satsi koodeja kerralla? se selvinnee freeze framesta, ehkä?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 26 kesäkuu, 2025, 21:25

Bel Airin LM7:aa tässä tutkin.
Ei ole vetoa ja paukkuu putkessa heti kun antaa vähän kaasua.

Tuollaiset vikakoodit antaa. Kierroslukutietoa ei tule, ilmeisesti sen takia kun ei kierroslukumittari toimi. Tai sinne pitäs tehdä joku vastuskytkentä oheen. Mittailin ja tarkistin lambdojen kytkennät liittimiltä eculle asti ja ne on niin oikein kuin voi olla. Mitähän seuraavaksi? 🤔

Kaikki maakarvat on kunnolla maissa?
Millä ohjauksella tuo on? Orkkis?
Lambdoille on ainakin kahta erilaista kytkentää.
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

1purehell

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 kesäkuu, 2025, 21:40Kaikki maakarvat on kunnolla maissa?
Millä ohjauksella tuo on? Orkkis?
Lambdoille on ainakin kahta erilaista kytkentää.

Joo, toi on orkkis boksilla ja maat tarkistin. Mikä se toinen kytkentä on?  :o  Mulla tulee ulkoinen +12v lämmitykselle ja sitten maa moottorin johtosarjaan. Mihin sitten signaalit menee? (mulla tais mennä 29 ja 31, en muista varmaksi kun sähkökuvat on tallilla)

Tuo kierrosluku tulee heti. Lambdat vasta hetken perästä. Sain läppärin kiinni pikaisesti katsastusreissulla, nyt ei ole mahdollisuutta siihen hetkeen.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

sössö

lähtisin ekaks siitä kierroslukumittarista jos se sotkee sitte muutkin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 27 kesäkuu, 2025, 00:27Joo, toi on orkkis boksilla ja maat tarkistin. Mikä se toinen kytkentä on?  :o  Mulla tulee ulkoinen +12v lämmitykselle ja sitten maa moottorin johtosarjaan. Mihin sitten signaalit menee? (mulla tais mennä 29 ja 31, en muista varmaksi kun sähkökuvat on tallilla)

Tuo kierrosluku tulee heti. Lambdat vasta hetken perästä. Sain läppärin kiinni pikaisesti katsastusreissulla, nyt ei ole mahdollisuutta siihen hetkeen.
En tiedä voiko liittyä asiaan, mutta tuossa nuo lambdojen kytkennät.

https://lt1swap.com/vortec_o2_sensors.htm
Maadotuserohan noissa taitaa olla.

1purehell

Voi perhana, mulla taitaa olla paikoillaan edessä kattien jälkeiset lambdat, eikä ne mitä kuuluisi olla edessä.  :o  Vai onko niissä eroa muuta kuin liittimissä?
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 27 kesäkuu, 2025, 09:37Voi perhana, mulla taitaa olla paikoillaan edessä kattien jälkeiset lambdat, eikä ne mitä kuuluisi olla edessä.  :o  Vai onko niissä eroa muuta kuin liittimissä?
Ei ne ristiin käy. Eri volttimäärääkin näyttävät. Jos lässyssä. ei satu valtavirrasta poikkeava systeemi olemaan.
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 27 kesäkuu, 2025, 09:37Voi perhana, mulla taitaa olla paikoillaan edessä kattien jälkeiset lambdat, eikä ne mitä kuuluisi olla edessä.  :o  Vai onko niissä eroa muuta kuin liittimissä?
Riippuu lambdoista.

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 27 kesäkuu, 2025, 11:24Ei ne ristiin käy. Eri volttimäärääkin
näyttävät. Jos lässyssä. ei satu valtavirrasta poikkeava systeemi olemaan.
Joissakin Lässyissä on samat lambdat ennen ja jälkeen katin..

Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 26 kesäkuu, 2025, 21:25

Bel Airin LM7:aa tässä tutkin.
Ei ole vetoa ja paukkuu putkessa heti kun antaa vähän kaasua.

Tuollaiset vikakoodit antaa. Kierroslukutietoa ei tule, ilmeisesti sen takia kun ei kierroslukumittari toimi. Tai sinne pitäs tehdä joku vastuskytkentä oheen. Mittailin ja tarkistin lambdojen kytkennät liittimiltä eculle asti ja ne on niin oikein kuin voi olla. Mitähän seuraavaksi? 🤔

Perinnemoottori pellin alle?  :P
?

Gary Grand

Vuokralainen

^No kyllähän se kumminnii hyvä ois.
?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 27 kesäkuu, 2025, 20:25^No kyllähän se kumminnii hyvä ois.
Joitain poikkeuksia tottakai on, mutta muuten.. ::)

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 27 kesäkuu, 2025, 11:24Ei ne ristiin käy. Eri volttimäärääkin näyttävät. Jos lässyssä. ei satu valtavirrasta poikkeava systeemi olemaan.
lässyssä on kai muistaakseni kaikki zirconiaa. Jossain volkkareissa kai eka on kallis titanium ja jälkimmäinen zircobia muttei niitä ristiin pitäisi saada asennettua. kai?

Gary Grand

Rockin tarjonta 1500 Sillinraato 2005 5.3

Jep..
Orkkista ei tarjota kummallekin puolelle kattia, mutta samalla liittimellä ovat ja halpislambadat voi vetää molemmin puolin.. :thinking:

Kyrpov

Onneksi tuli laitettua vastuuvapauslauseke valtavirrasta poikkeamisesta  ;D
Sinä vain