Tämän vuosituhannen LS moottorit

Aloittaja rb, 14 helmikuu, 2020, 11:55

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Mulla on nyt Impissä 440:n perässä 46RH(A518), mutta sekään ei kardaanitunnelia pilkkomatta tietenkään mahtunut. Yhtä paljon raiskaamista olisi vaatinut 42RH/A500, kun tilantarve tulee just siitä hölmlöstä ylivaihdehännästä.

Kun nyt hommaa tekisin, niin TH700/4L60 tulis ehdottomasti. Hintakaan tuskin paljon heittäisi sovitusosilla tuosta 500€ turbaanikopasta. :-\
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Mudracer

Aika outo ratakisu oli Moparilta tehdä "iso" loikkarilaatikko joka ei sovi isolohkon perään.
X

sössö

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 07 elokuu, 2021, 12:05Joo myös 200R4 on ihan paska kun ei kestä 9sekunnin varttimailivetoja kuin yhden kisakauden :rotfl: .
montako sataa tuhatta sillä toosalla ajettiin?

Mudracer

Mitäs sillä on asian kanssa tekemistä? Tämäkään ei hajonnut vaan kitkalevyt kului vaihtokuntoon. Tämäkin pääsi viettämään lopun elämäänsä katuvessaan jolla ajellaan kyllä aktiivisesti.

Tossa 9sekunnin satuolentoplootikko joka on siis nykyään ihan katukäytössä.
X

Kyrpov

Tuo A500 lopetti mun mopar vani harrastuksen. Ristus miten niissä niitä leipo ja iteltäkin pari vuotta vanha tehdasuusi. Vaikka toki nyt tulee kymmenen viestiä miten ne kestä 500tkm avaamatta  O0
Sinä vain

Mudracer

Alkupään 500toosissa oli ihan oikea tehtaan tekemä vika, vanhemmissa loikkariosasto laukesi ennen aikojaan muutamasta syystä. Loikkariplaneetta oli vain 4 pikkupyörällä ja rattaat aivan väärässä kulmassa. Toinen vika oli puutteellinen voitelu/jäähdytys. Näihin kun laittaa rieseliplootasta loikkarikamat niin muuttuu ikiliikkujaksi ja kestää kohtuu tehokkaan muovihemin persiissä ihan hyvin.
X

A.Naali

Mites joku Mersun useampia vaihteita sisältävä sähkö ohjattu loota. Noista diesel miehet ajaa kovia vääntöjä läpi...

sössö

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 07 elokuu, 2021, 16:09Mitäs sillä on asian kanssa tekemistä? Tämäkään ei hajonnut vaan kitkalevyt kului vaihtokuntoon. Tämäkin pääsi viettämään lopun elämäänsä katuvessaan jolla ajellaan kyllä aktiivisesti.

Tossa 9sekunnin satuolentoplootikko joka on siis nykyään ihan katukäytössä.

sitä että esimerkiks mua ei kiinnosta että kestääkö joku toosa jossain suora-ajeluissa monenko sekan auton perässä vaan se paljonko kestää aikaa ja kilsoja ja täytyykö vaihdella jotain jumivia lukkoturbiini solkkuja, säädellä tv vaijeria yms. turhaa ja tyhmää vai voiko vaan ajaa. Toltaosin noi th200r4 ei ole vakuuttanu sitte ollenkaa. Eikä siltä osin että vakiona se tv vaijerin säätö hyväksi on ihan mahdottomuus. Joko venuttaa normi vaihtoja jos haluu täyskaasulla siedettävän tai vaihtaa kamalasti täyskaasulla jos laittaa vaihtamaan napakasti normaalisti.

Jossai th350 tai th400 toosissa ole mitään tollasia ongelmia, senkun vaa ajaa. Toi C6 vaikuttaa myös aika hyvältä.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 07 elokuu, 2021, 17:02Alkupään 500toosissa oli ihan oikea tehtaan tekemä vika, vanhemmissa loikkariosasto laukesi ennen aikojaan muutamasta syystä. Loikkariplaneetta oli vain 4 pikkupyörällä ja rattaat aivan väärässä kulmassa. Toinen vika oli puutteellinen voitelu/jäähdytys. Näihin kun laittaa rieseliplootasta loikkarikamat niin muuttuu ikiliikkujaksi ja kestää kohtuu tehokkaan muovihemin persiissä ihan hyvin.
yks tollanen ylivaihdevammanen olis tiedossa, ne ylivaihdekamatko on siellä ihan takimmaisena kun toosaa alkaa purkamaan vai edessä. Se joku ihme solenoidi sinne on jo vaihdettu eikä auttanu.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 08 elokuu, 2021, 03:15yks tollanen ylivaihdevammanen olis tiedossa, ne ylivaihdekamatko on siellä ihan takimmaisena kun toosaa alkaa purkamaan vai edessä. Se joku ihme solenoidi sinne on jo vaihdettu eikä auttanu.
Se irtohäntä pitää sisällään ylivaihdepaketin.
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Mudracer

Lainaus käyttäjältä: sössö - 08 elokuu, 2021, 03:10sitä että esimerkiks mua ei kiinnosta että kestääkö joku toosa jossain suora-ajeluissa monenko sekan auton perässä vaan se paljonko kestää aikaa ja kilsoja

Sulla taitaa olla joku ihme kuvitelma että kilpalootassa olisi jotain osaa joka ei kestä aikaa yhtä paljon kuin tavis ploota. Oikeasti asia on päinvastoin koska kisalootiin laitetaan paremmin kulutusta ja lämpöä kestäviä osia.
X

sössö

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 08 elokuu, 2021, 12:17Sulla taitaa olla joku ihme kuvitelma että kilpalootassa olisi jotain osaa joka ei kestä aikaa yhtä paljon kuin tavis ploota. Oikeasti asia on päinvastoin koska kisalootiin laitetaan paremmin kulutusta ja lämpöä kestäviä osia.
mää luulen että tarpeet vahvistamiselle on vähä erilaoset jossain katuvessassa mitä kilpurissa. Saako jostai vaikka vahvistettua lukkoturbiinin solkkua?

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 elokuu, 2021, 06:21Se irtohäntä pitää sisällään ylivaihdepaketin.
saisko pelkän ylivaihteen vaihdettua hännän irrottamalla  vai pitääkö koko toosa kaivaa tyhjäksi?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 08 elokuu, 2021, 14:26saisko pelkän ylivaihteen vaihdettua hännän irrottamalla  vai pitääkö koko toosa kaivaa tyhjäksi?
Saa vaihdettua.
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Stige

Lainaus käyttäjältä: sössö - 08 elokuu, 2021, 14:25mää luulen että tarpeet vahvistamiselle on vähä erilaoset jossain katuvessassa mitä kilpurissa. Saako jostai vaikka vahvistettua lukkoturbiinin solkkua?

Noi eikai tarvii ainaskaan 4L80E kanssa sen ihmeellisimpiä solenoideja sinne, 3 lapasia lukkoturbiineja vissii laittavat sit race vehkeisii ni voi ajaa lukko päälläki kaasupohjassa sit.
En sit muista lootista sen enempää tiiä mut ei tunnu solenoidit olevan koskaan muuta kun vakiokamaa.