1955 Standard Vanguard

Aloittaja FuryIII 71, 17 elokuu, 2024, 13:28

« edellinen - seuraava »

FuryIII 71

Sedälläni otsikon kampe myynnissä, ja lupasin auttaa siinä.

Tässä nyt listattuna äkkiä kyseltyjä speksejä autosta, lisätietoja voi kysellä suoraan sedältä.

-Brittien vanha suurlähetystön auto
-Kovapeltinen
-Mukaan varaosia (sedän muistin mukaan ainakin niveliä ja maski pitäis löytyä, maskista ei varmuutta onko samaa vm. auton kanssa)
-Koneeseen lirauteltu tulpanrei'istä vuosien saatossa tilkka öljyä ja pyöritelty, eli ei jumissa. Konehan on Massi-Verkkosonnin (massey-ferguson) tuotantoa, eli käsittääkseni orkkis?
-Sisusta kunnossa.

Tällä hetkellä valitettavasti ainoastaan yks paska kuva tuotteesta, mutta toinen setäni menee tuonne ensi viikolla, ni kysyn jos sais otettua parempia muutaman.

Se kuva:



Auto on seissyt sedän mukaan tuolla "ainakin 20v.", mutta itse uskallan tuplata tuon väitteen ihan heittämällä, koska toi auto on ollut tuolla jo silloin ku olin itse vaahtosammuttimen kokoinen, ja ikää nykyään se kohta 43v.

Ja kuten kuvasta näkyy, niin säilötty kuivassa ja läpituulettuvassa tilassa.

Rahallista pyyntiä ois 4k€, osineen päivineen.

E: poistettu sedän yhteystiedot. Pyysi poistamaan "ilmoitukset netissä", ja sanoi että katsotaan keväällä uudestaan. En nyt poistanut kuin puh.nron. eli jos jotain sattuu auto kiinnostelemaan, ni viestiä mulle.
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Pande

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 17 elokuu, 2024, 13:28Konehan on Massi-Verkkosonnin (massey-ferguson) tuotantoa, eli käsittääkseni orkkis?
Käsittääkseni osapuilleen sama kuin harmaa-Fergusonissa eli jo ajalta ennen Massey-Fergusonia.

Myyntihenkinen sanoisi että konehan on sama kuin Triumph TR2/TR3 -urheiluautoissa.  ;) Monikäyttöinen voimanlähde kun kelpaa niin traktoriin kuin urheiluautoonkin ja siinä sivussa perheautoon.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 17 elokuu, 2024, 13:28Sedälläni otsikon kampe myynnissä, ja lupasin auttaa siinä.

Tässä nyt listattuna äkkiä kyseltyjä speksejä autosta, lisätietoja voi kysellä suoraan sedältä.

-Brittien vanha suurlähetystön auto
-Kovapeltinen
-Mukaan varaosia (sedän muistin mukaan ainakin niveliä ja maski pitäis löytyä, maskista ei varmuutta onko samaa vm. auton kanssa)
-Koneeseen lirauteltu tulpanrei'istä vuosien saatossa tilkka öljyä ja pyöritelty, eli ei jumissa. Konehan on Massi-Verkkosonnin (massey-ferguson) tuotantoa, eli käsittääkseni orkkis?
-Sisusta kunnossa.

Tällä hetkellä valitettavasti ainoastaan yks paska kuva tuotteesta, mutta toinen setäni menee tuonne ensi viikolla, ni kysyn jos sais otettua parempia muutaman.

Se kuva:



Auto on seissyt sedän mukaan tuolla "ainakin 20v.", mutta itse uskallan tuplata tuon väitteen ihan heittämällä, koska toi auto on ollut tuolla jo silloin ku olin itse vaahtosammuttimen kokoinen, ja ikää nykyään se kohta 43v.

Ja kuten kuvasta näkyy, niin säilötty kuivassa ja läpituulettuvassa tilassa.

Rahallista pyyntiä ois 4k€, osineen päivineen.

Mikäli kampe ihan oikeasti kiinnostaa, ni yhteyttä suoraan sedälle:

Eero, 0451336256

Ilmoitusta saa myös jakaa kavereille yms.
Älyttömän hieno autohan tuommoinen on! Laitan tähän linkin vuotta vanhemmasta, niin pääsee muutkin foorumilaiset ihailemaan ja herättelemään inspiraatiota

https://www.nettiauto.com/standard/vanguard/14429193
Diesel on puhtaampi

FuryIII 71

En jaksa editoida aloitusrimpsuun, joten lisään kuvat tähän.

















1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 17 elokuu, 2024, 16:01Käsittääkseni osapuilleen sama kuin harmaa-Fergusonissa eli jo ajalta ennen Massey-Fergusonia.

Myyntihenkinen sanoisi että konehan on sama kuin Triumph TR2/TR3 -urheiluautoissa.  ;) Monikäyttöinen voimanlähde kun kelpaa niin traktoriin kuin urheiluautoonkin ja siinä sivussa perheautoon.
Olikohan niin päin, että Ferguson käytti tai osti oikeuden moottoriin Standard-Triumphilta. Moottorit ei kuitenkaan ole vaihtokelpoisia, kun traktorissa lohko on kantava rakenne. Kuulemma aikalaisten mukaan osat käy pääosin ristiin. Ferguun tulee eloa kummasti lisää auton kannen vaihtamalla kuullun mukaan.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

juhapih

Joskus oli Mobilistissa harmaa verkku testissä, jossa oli Triumph TR3:n nokka, kansi, imusarja ja kaasari... yli 100 heppaa tehoa, vaati valurautapainot takavanteen sisään, ettei lyönyt joutoa koko aikaa.

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: juhapih - 22 elokuu, 2024, 16:42Joskus oli Mobilistissa harmaa verkku testissä, jossa oli Triumph TR3:n nokka, kansi, imusarja ja kaasari... yli 100 heppaa tehoa, vaati valurautapainot takavanteen sisään, ettei lyönyt joutoa koko aikaa.

No tossa sitä reseptiä fergurodin tekoon, riittänee t-koppaan mainiosti heppaset ja kierokset vaikka renkaita vähän pienentäiskin