Somero miitti 4-6 lokakuuta

Aloittaja rb, 23 elokuu, 2024, 17:19

« edellinen - seuraava »

Pande

Somero miitti 4. - 6.10.2024.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

rb


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pande - 25 syyskuu, 2024, 12:48Somero miitti 4. - 6.10.2024.


Pande meinaa selkeästi nakata korkin pois heti pihaan saavuttuaan.. :suspect:  :blackout:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 syyskuu, 2024, 13:59Pande meinaa selkeästi nakata korkin pois heti pihaan saavuttuaan.. :suspect:  :blackout:

Olikos Pande siinä miitissä paikalla, missä näytit esimerkkisuorituksen?  ;D
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

tevo

Eikös se tuuli vieny korkin käpälästä? ..tahi tahallaan hukkasi sen..
Bacon fat - dance

cdi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 syyskuu, 2024, 13:59Pande meinaa selkeästi nakata korkin pois heti pihaan saavuttuaan.. :suspect:  :blackout:

   Jaa mä luulin tojopetteriksi.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 25 syyskuu, 2024, 19:43Olikos Pande siinä miitissä paikalla, missä näytit esimerkkisuorituksen?  ;D
Oli..
Mutta muistaakseni vasta lauantaina. :thinking:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

tevo

Eijjvissiin kettään täältäpäi lähösä ?
Bacon fat - dance

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: tevo - 27 syyskuu, 2024, 23:04Eijjvissiin kettään täältäpäi lähösä ?

Eipä pääse lähtee  :'(
Vtu tää hymyily sattuu

Mikkis83

Ei. Männööpi pellolla rymytessä.

E: en kyllä tuas tiiä missä ajassa sitä elää, kun luulin, että se miitti ois jo ollunna.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

FuryIII 71

Mulla ois pe tarkoitus töistä (pakkalantie) lähteä suoraan, eli klo. 15 kohti someroa.

Onko kyytiin tulijoita? Siis mikäli PilsnerCäbi on vielä silloin nipussa...  :))  Ja jos kokee vastustamatonta halua kuskiksi, ni ehkä sekin järjestynee.  ;D
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

rb

Nojoo...

https://www.foreca.fi/Finland/Somero/10vrk

Perjantaina kivasti paistas, mutta viikonloppuna voi tulla joku tippa vettä.
Tietty toi ennuste ehtii vaihtua vielä moneen kertaan, mutta toivotaan ettei ainakaan tuule ihan hulluna, niin kun viimekerralla.
Mä oon jo torstai iltana paikalla, joten saa tulla vaikka silloin jo nostattamaan  pohjakuntoa...

Teesi

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 29 syyskuu, 2024, 16:26Mulla ois pe tarkoitus töistä (pakkalantie) lähteä suoraan, eli klo. 15 kohti someroa.

Onko kyytiin tulijoita? Siis mikäli PilsnerCäbi on vielä silloin nipussa...  :))  Ja jos kokee vastustamatonta halua kuskiksi, ni ehkä sekin järjestynee.  ;D
Voisin loikata peikkolasta rattaille ja jopa ajaakkin,istutaan sitten loppumatka hinurin kyydissä :hiphopcar:
Pitkä päätyyn ja kaljalle.
Pussihousu avoC4
Volle

Wakasaki

rb

Lainaus käyttäjältä: Teesi - 30 syyskuu, 2024, 15:42istutaan sitten loppumatka hinurin kyydissä
Positiivista ajattelua..  :)
Mut onhan siinä se hyvä, että kummankaan ei tarvitse olla selvin päin...

Pertti K

Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri