Somero miitti 4-6 lokakuuta

Aloittaja rb, 23 elokuu, 2024, 17:19

« edellinen - seuraava »

Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 02 lokakuu, 2024, 19:51Ja jos kesken kaiken haluat lopettaa, niin @Pande varmaan lauantaina (?) heittäisi sut takaisin isolle kirkolle.
Juu, minä ajattelin jälleen lauantaina loppuillasta tms. ajella kotiinpäin niin kyllä kyydissä pääsee.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Gary Grand

Oliko sulla @rb jotain mitä oli mun kyytiin sieltä lähdössä? :thinking:

On vaan jostain hämärä muistikuva.. :thinking:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Caprice305

Mones aikaan se kaljataksi @FuryIII 71 on liikkeellä huomenna? Mä nyt arvon vielä mut. Mulla on kyllä huomenna lyhyt pvä ja pääsen varmaan johonkin reitin varrelle, ehkä...
All lives matters.
Let's go Brandon

rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 lokakuu, 2024, 20:34Oliko sulla @rb jotain mitä oli mun kyytiin sieltä lähdössä?
Joo.... Kyllä se säiliö edelleen sua siellä odottelee.. :)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 03 lokakuu, 2024, 07:54Joo.... Kyllä se säiliö edelleen sua siellä odottelee.. :)

Jeps!
Sehän se oli! :rotfl:
Onko sulla antaa mittoja?
Ees arviota?

..että tietää millä kalustolla lähtee huomenna ajelemaan. :thinking:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 lokakuu, 2024, 07:56Onko sulla antaa mittoja?
200 litranen..
Hmmmm...  ~ 170cm korkee 50-60cm levee..

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 03 lokakuu, 2024, 07:59200 litranen..
Hmmmm...  ~ 170cm korkee 50-60cm levee..

Näin toivoinkin. 8)
Otan kärryn perään..

Valitettavasti en saanu traileria lainaan, niin meillä ei ole siellä PT Cruiseria näprättävänä.. ::)

Oishan siihenkin konepoka tehty kun se Italjettiinkin onnistui.. :rotfl:

Vai haluaisko joku AR 125 Kawan ostaa? Kulkeutuis koeajettavaksi nyt.. :rolleyes:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 03 lokakuu, 2024, 05:39Mones aikaan se kaljataksi @FuryIII 71 on liikkeellä huomenna? Mä nyt arvon vielä mut. Mulla on kyllä huomenna lyhyt pvä ja pääsen varmaan johonkin reitin varrelle, ehkä...

Klo. 15 pääsen töistä tästä jumbon vierestä, ja tarkoitus olis suoraan tästä lähteä kohti someron kartanoa. @Teesi kin hyppää jousille matkan varrella jostain, tarkempia koordinaatteja odotellessa.  ;D

Mukaan vaan korkeanpaikan leirille.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Teesi

Meidän vierasparkkiin voi jättää auton,Veikkolaan siis. Hyppään siinä kuskiksi.
Pitkä päätyyn ja kaljalle.
Pussihousu avoC4
Volle

Wakasaki

rb

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 03 lokakuu, 2024, 05:39Mä nyt arvon vielä mut.
Hyppäät kyytiin vaan, niin käydään yhdessä siinä traktorikorjaamolla.
Senkin kiireet alkaa jo helpottamaan, kun maajussien puinnit on ohi, niin sillä voi olla hyvinkin aikaa penkoa sulle ne osat mitä olet vailla..

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: rb - 03 lokakuu, 2024, 09:00Hyppäät kyytiin vaan, niin käydään yhdessä siinä traktorikorjaamolla.
Senkin kiireet alkaa jo helpottamaan, kun maajussien puinnit on ohi, niin sillä voi olla hyvinkin aikaa penkoa sulle ne osat mitä olet vailla..

No prkl..... Tossa olis kyllä hyötykin mukana.... Kyllä mä taidan lähteä, ei se kone tuu sen nopeemmin ilman osia kuitenkaan...
All lives matters.
Let's go Brandon

rb

Joo..... sinne on kaikki 200 metriä, niin voidaan vaikka lauantai aamuna krapulapäissään kävellä..

Caprice305

Kävellä 200m  :o kai sulla joku tallimopo löytyy ettei tarvii hikeä nostaa   :))
All lives matters.
Let's go Brandon

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: rb - 03 lokakuu, 2024, 09:07Joo..... sinne on kaikki 200 metriä, niin voidaan vaikka lauantai aamuna krapulapäissään kävellä..

Tässä yritetään capricea puhua mukaan sinne, ja sä rupeat heti uhkailemaan tuollaisella extreme-urheilulla...  :o
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

FuryIII 71

Näköjään kapriisi ehti ite ensin.  :))
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.