Nurmeksen miitti lokakuu 25-27

Aloittaja Wilburi, 23 elokuu, 2024, 20:52

« edellinen - seuraava »

Kaktus

Mihis aikoihin sinne passaa perjantaina ilmaantua hortoilemaan pihalle?
-79 delta 88
-87 vaz 2101
-96 vaz 2104

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 23 lokakuu, 2024, 12:07Mihis aikoihin sinne passaa perjantaina ilmaantua hortoilemaan pihalle?

Minä pyrkn saamaan hommat tehtyä sillee et perjantain saan vapaata eli känässä het aamusta  :))
Vtu tää hymyily sattuu

cdi

Viimeiseen asti seurasin sääennustuksia jos olis ohikulkeissa poikennut ja napannut kaks jyvää kerta käynnillä. Mutta ei, saa nähdä tuleeko lumet sulaan maahan. Sitte saa unohtaa tämän syksyn reissut.

Mikkis83

Joo, eipä tästä taida päästä irtautumaan, vaikka kuin tahtois.
All show but never go.

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 23 lokakuu, 2024, 17:01Joo, eipä tästä taida päästä irtautumaan, vaikka kuin tahtois.

Mitäs vittua nyt taas  >:(
Vtu tää hymyily sattuu

Gary Grand

Keräilin palapelin kappaleita lähtövalmiiksi.
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Jussi

Mites noi ammukahveet ja sellaset, ottaako jokainen mitä haluaa?
En varmasti oo.

Pikku-Kalle

Ja miten on nukkumapaikat ynnä muut nyt tällä hetkellä? Pitäs joku selkäystävällinen ratkaisu saaha. :P  Mulla tilanne on semmonen että lauantaina pääsisin lähtemään.

Ruokahommat oli jo sovittu et hoidellaan ite niin se on selkee. :))

@tevo han se vetelee rommia perjantaista asti? Entä @Vuokralainen ? Mulla taitaa mennä sixpäkki Pepsiä.. :o

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Pikku-Kalle - 23 lokakuu, 2024, 18:39Ja miten on nukkumapaikat ynnä muut nyt tällä hetkellä? Pitäs joku selkäystävällinen ratkaisu saaha. :P  Mulla tilanne on semmonen että lauantaina pääsisin lähtemään.

Ruokahommat oli jo sovittu et hoidellaan ite niin se on selkee. :))

@tevo han se vetelee rommia perjantaista asti? Entä @Vuokralainen ? Mulla taitaa mennä sixpäkki Pepsiä.. :o
Parit sängyt ,parit vuodesohvat ,patjoja.
Jopa olkkarin sohvalle voi kellahtaa joa sille tuntuu.

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 lokakuu, 2024, 18:23Mites noi ammukahveet ja sellaset, ottaako jokainen mitä haluaa?

Keitin siellä on ja jääkaappi voin mä kahvee paketin ja sokeria sinne viedä valamiiks ,maitoa en ku en käytä  ;D
Vtu tää hymyily sattuu

Pikku-Kalle

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 23 lokakuu, 2024, 18:52Parit sängyt ,parit vuodesohvat ,patjoja.
Jopa olkkarin sohvalle voi kellahtaa joa sille tuntuu.

Mutta siis, oliko porukkaa tulossa miten hirviästi? Tuskimpa mittää arvioo voi antaa mutta kysympähän tyhmänä tyhmiä.;D Jos ei tarvis kovin monen kanssa nukkua lusikassa tai ois tieto etukätteen :))

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Pikku-Kalle - 23 lokakuu, 2024, 19:00Mutta siis, oliko porukkaa tulossa miten hirviästi? Tuskimpa mittää arvioo voi antaa mutta kysympähän tyhmänä tyhmiä.;D Jos ei tarvis kovin monen kanssa nukkua lusikassa tai ois tieto etukätteen :))

Eiköhän se lopullimen selviä vasta paikanpäällä sitten ja kun kirveen kanssa valtaa jonku paikan ni saa nukkua sen jälkeen kanojen kanssa pihalla silmät mustana ;D

Eli sopu sijaa antaa niinku aina.
Vtu tää hymyily sattuu

Pikku-Kalle

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 23 lokakuu, 2024, 19:03Eiköhän se lopullimen selviä vasta paikanpäällä sitten ja kun kirveen kanssa valtaa jonku paikan ni saa nukkua sen jälkeen kanojen kanssa pihalla silmät mustana ;D

Eli sopu sijaa antaa niinku aina.

No antaa joo enkä nyt kovin tosissaan ollukkaa. Silläpä uskallan tyhmiä kysellä ja turhia länkyttää ku tiiän että hyvää ja mukavaa porukkaa siellä on. ;D

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Pikku-Kalle - 23 lokakuu, 2024, 19:34No antaa joo enkä nyt kovin tosissaan ollukkaa. Silläpä uskallan tyhmiä kysellä ja turhia länkyttää ku tiiän että hyvää ja mukavaa porukkaa siellä on. ;D
Mukava jos pääset seuraan ,aina kiva saada naama nimimerkille.
Vtu tää hymyily sattuu

tevo

Taijampa sitte yksinään perjantaina kurvata harvinaisella mustalla, tokalähön V7kympillä sinne. @Vuokralainen on kyllä epämäärästenvastausten-mestari..

Eetittiä: olikos jossain mainittu osote sinne?..
SisävesiMerirosvojensukua..

Janne-Pekka

Perjantaina koitan päivänvalon aikaan ilmaantua paikalle.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.