Nurmeksen miitti lokakuu 25-27

Aloittaja Wilburi, 23 elokuu, 2024, 20:52

« edellinen - seuraava »

FuryIII 71

Mulla meni pläänit viime tingassa taas päin vittua, joten joutuu jättää väliin...  :wc:
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 24 lokakuu, 2024, 15:53Mulla meni pläänit viime tingassa taas päin vittua, joten joutuu jättää väliin...  :wc:
Liittyykö tähän? https://kellari.vip/index.php?msg=784878
Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri

Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: tevo - 23 lokakuu, 2024, 19:51Taijampa sitte yksinään perjantaina kurvata harvinaisella mustalla, tokalähön V7kympillä sinne. @Vuokralainen on kyllä epämäärästenvastausten-mestari..

Eetittiä: olikos jossain mainittu osote sinne?..

Ei tuu lähettyä. Se on nyt selvä. Ei ollu tähet siinä asennossa tälläkään kertaa
?

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 24 lokakuu, 2024, 17:29Liittyykö tähän? https://kellari.vip/index.php?msg=784878

Valitettavasti(?) ei.

Selittely kuulemma pahentaa, mutta sanotaan vaikka että eksä, Siipis ja vähän mutsin kämpän tyhjennyskin liittyy asiaan...
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 24 lokakuu, 2024, 11:09:rotfl:

Illan ohjelmanumero: Miittiläiset etsii toisiaan tallissa! :rotfl:

Se on sit sama ku mulla ja karpovilla, et mennään alasti peiton alle ja arvaillaan, et kukas se täällä oikein lymyileekään :iwantit:
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Gary Grand

Kattelin @Wilburi laittamia osoitteita ja silmään iski kartalla Hovila..
Jossain takaraivossa ihan muistikuviakin että mun sinne ois pitäny kouluun lähteä kuulemma. ;D Tää oli siis meidän maa- ja metsätalouden opettajan mielipide. :rotfl:
Ois halunnu musta ehdottomasti lantapiikkarin tehdä.. ::)

kuukkeli antoi mielenkiintoista knoppitietoa Hovilasta:

Nurmeksen maatalousoppilaitos, entisen Hovilan tilan päärakennus. Hovila oli maanviljelyskouluna vuodesta 1947 vuoteen 1961 ja lisäksi karjanhoitokouluna vuodesta 1962. Hovilan tila on Nurmeksen vanhimpiin kuuluvia tiloja. Maininta Hovilan tilasta löytyy jo 1640-luvulta, jolloin tilan isäntänä on ollut Mikko Mustonen, ja sen alusta lähtien ollut eturivin tiloja karjataloudessa ja maanviljelyksessä. Hovilan ollessa laajimmillaan siihen kuului suurin osa nykyisestä Jokikylästä ja Valtimosta. Tilan virallinen nimi on ollut vuodesta 1976 Nurmeksen koulutila. Maatalousoppilaitos yhdistyi Valtimon metsäoppilaitokseen vuonna 1993.

Prkle!?!
@Mikkis83 on elävä kuollut? :o  :panic:  :suspect:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 lokakuu, 2024, 07:22Kattelin @Wilburi laittamia osoitteita ja silmään iski kartalla Hovila..
Jossain takaraivossa ihan muistikuviakin että mun sinne ois pitäny kouluun lähteä kuulemma. ;D Tää oli siis meidän maa- ja metsätalouden opettajan mielipide. :rotfl:
Ois halunnu musta ehdottomasti lantapiikkarin tehdä.. ::)

kuukkeli antoi mielenkiintoista knoppitietoa Hovilasta:

Nurmeksen maatalousoppilaitos, entisen Hovilan tilan päärakennus. Hovila oli maanviljelyskouluna vuodesta 1947 vuoteen 1961 ja lisäksi karjanhoitokouluna vuodesta 1962. Hovilan tila on Nurmeksen vanhimpiin kuuluvia tiloja. Maininta Hovilan tilasta löytyy jo 1640-luvulta, jolloin tilan isäntänä on ollut Mikko Mustonen, ja sen alusta lähtien ollut eturivin tiloja karjataloudessa ja maanviljelyksessä. Hovilan ollessa laajimmillaan siihen kuului suurin osa nykyisestä Jokikylästä ja Valtimosta. Tilan virallinen nimi on ollut vuodesta 1976 Nurmeksen koulutila. Maatalousoppilaitos yhdistyi Valtimon metsäoppilaitokseen vuonna 1993.

Prkle!?!
@Mikkis83 on elävä kuollut? :o  :panic:  :suspect:
Muamies ollu jo pitkän aikoo.  :))
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Wilburi

Juu entisen hovilan maillahan mä asun ja puuhailen.

Ja se koulu ... sen päänavetta ja pienia kanala on mun ja rouvvan omistuksessa.
Vtu tää hymyily sattuu

Pertti K

Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri

Wilburi

Vappaat alako et kun vua piäsöö ni tänne vuan.
Vtu tää hymyily sattuu

Mikkis83

Rb ja palontie kanssa me tuo maamies-urakka aloitettiin.

SVK #02580

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 25 lokakuu, 2024, 12:14Vappaat alako et kun vua piäsöö ni tänne vuan.

Tuun mie sittenkii. Ja viimekäynnistä viisastuneena mukana matkassa on otsalamppu ;D

SVK #02580

Mikkis83

Mukaan on myös tarttunu puolenkytä pakettia maggaraa ja niistä kykällä liikenee nälkäsille. Ja vajaa paketti kahvia. Matkalla pitää vielä käyä lypsyllä.

SVK #02580

Pikku-Kalle

Mietin just et otan huomenna sitte petikamppeet, ruokaa itelle ja arvailin ottasko varulta kahvimaijon/sinapin jos makkarapaketti tai pari tulee mukaan. Voin ottaa muutahi jos tullee tarvista, puolen päivän jälkeen lähen ite liikkumaan.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 25 lokakuu, 2024, 12:22Matkalla pitää vielä käyä lypsyllä.
Et lähde täysillä kasseilla? ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement