Autotekniikka nyt ja tulevaisuudessa

Aloittaja Caprice305, 10 tammikuu, 2020, 16:00

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 17 marraskuu, 2021, 20:05Veikatkaas mitä on akkujen saanti sähköautoihin on kun LG:n akut meni uusiks takuuna/kampanjana  :shitfan:
Jaa menikö paljon?

Camino79


Springer

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 17 marraskuu, 2021, 18:39Mitäpä sitä jos ei saa USB-latausliitäntääkään.
Sehän olisi maailman loppu!

ramman

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 17 marraskuu, 2021, 18:39Mitäpä sitä jos ei saa USB-latausliitäntääkään.

No kunhan nyt ees langattoman latusalustan saa  :panic:

ramman

Lainaus käyttäjältä: Antti - 17 marraskuu, 2021, 18:38Vanhempieni tulevan Volvon toimitusaika venähti lokakuusta helmikuulle juurikin siru-/materiaalipulan vuoksi. Saas nähä riittääkö tuo helmikuukaan. Kovaa hommaa kun alkaa toimitusajat olemaan yli 6kk.

Sellasen puoli vuotta minä olen kahta edellistä autoani tehtaalta odotellu vaikkei ollu edes pula-aika.

timant

https://www.is.fi/autot/art-2000008420421.html

Satojen Teslojen ovet pysyivät säpissä maailmanlaajuisesti

Näppärää kun kaikki nykyään tungetaan puhelimen sovelluksiin..

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: timant - 21 marraskuu, 2021, 09:05https://www.is.fi/autot/art-2000008420421.html

Satojen Teslojen ovet pysyivät säpissä maailmanlaajuisesti

Näppärää kun kaikki nykyään tungetaan puhelimen sovelluksiin..
naureskelin ihan samaa. Mikähän se sit on millä se aukee ilman? Joku kaukosäädin? Vai ihan mekaaninen avain  :o itse olisin lähtenyt muskina lähestyy mieluummin avaimettomalla avaimella enkä liittänyt toimintoa kännykkään.Pösössä oli avaimeton ni tykkäsin kovasti.

Harri S

Lainaus käyttäjältä: timant - 21 marraskuu, 2021, 09:05https://www.is.fi/autot/art-2000008420421.html

Satojen Teslojen ovet pysyivät säpissä maailmanlaajuisesti

Näppärää kun kaikki nykyään tungetaan puhelimen sovelluksiin..

Serveri ei ole keikessa autuus ja siksi Leaf.
Toki keyless ja myös rauta-avain.

Pertti K

Kyllä tuo Tesla vaikuttaa vähän liikaa tietokoneelta että semmoisen haluaisin. Olin pitkään sitä mieltä että meillä ei kodin AV-tekniikkaan tuu mitään älyä, kun niiden seurassa olisi tarkoitus rentoutua. Digiboksi oli vähän siinä rajoilla, no nyt Bluuraysoitinta, viedotykkiä, Chromecastia (jota ohjataan kännykällä) ja kaiken tuon sekasotkun yhteen solmiva AV-vahvistin. Kaikki tietysti taloverkossa jossa n. kappaletta mokkuloita ja kytkimiä. Kävi just niinku pelkäsin, tekee ihan mitä sattuu, milloin sattuu ja ihan arvailua että missä milloinkin vika  :smashhead:

Hupeli

Haaa.. mullas löytyy Teslan avain ja niin... millainen se on?

35830_man

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 21 marraskuu, 2021, 11:16naureskelin ihan samaa. Mikähän se sit on millä se aukee ilman? Joku kaukosäädin? Vai ihan mekaaninen avain  :o itse olisin lähtenyt muskina lähestyy mieluummin avaimettomalla avaimella enkä liittänyt toimintoa kännykkään.Pösössä oli avaimeton ni tykkäsin kovasti.

Yks kaveri vaihteli Teslaan renkaat töissä ja avain on kuulemma pankkikortin näköinen muoviläpäre.  :o

Harri S

https://www.is.fi/autot/art-2000008431349.html

Testasin tuollaista eVitoa viime kesänä kun oli firmassa kokeilussa.
Akku auton mahan alla eikä tavaratilat hallintalaitteet yms. poikenneet tavan Vitosta mitenkään.
Hyvin se pelitti, innokkaita ajajia piisasi ja ensi vuonna sellaisia sitten tulee sitten pysyvästi MB ja VW dieselipakujen tilalle.
Nurkka-ajossa voittaa noi saksalaiset dieselit joka suhteessa. Tämä latauspiuhan päässä ja ne dieselit jatkuvasti testerin piuhan päässä kun hiukkasloukut tukossa ja ureasysteemit sekaisin pätkäajosta. Euro6 tappo dieselin.

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 25 marraskuu, 2021, 22:59https://www.is.fi/autot/art-2000008431349.html

Testasin tuollaista eVitoa viime kesänä kun oli firmassa kokeilussa.
Akku auton mahan alla eikä tavaratilat hallintalaitteet yms. poikenneet tavan Vitosta mitenkään.
Hyvin se pelitti, innokkaita ajajia piisasi ja ensi vuonna sellaisia sitten tulee sitten pysyvästi MB ja VW dieselipakujen tilalle.
Nurkka-ajossa voittaa noi saksalaiset dieselit joka suhteessa. Tämä latauspiuhan päässä ja ne dieselit jatkuvasti testerin piuhan päässä kun hiukkasloukut tukossa ja ureasysteemit sekaisin pätkäajosta. Euro6 tappo dieselin.
viimeks toissa päivänä piti laittaa pakko regenerointi päälle 1 euroshopperista ku rupes herjaa vikakoodeja. Vie lopulta kaikki tehot.  Kaivurista siis kyse

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Poju - 25 marraskuu, 2021, 22:31Yks kaveri vaihteli Teslaan renkaat töissä ja avain on kuulemma pankkikortin näköinen muoviläpäre.  :o
Vähän niinku Rellussa 20 vuotta sitten?

35830_man