Autotekniikka nyt ja tulevaisuudessa

Aloittaja Caprice305, 10 tammikuu, 2020, 16:00

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: sössö - 09 tammikuu, 2022, 16:08ainakin toi farmarius pilaa
Yleensä se on vain parantava ominaisuus, ulkonäöllisesti.

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 09 tammikuu, 2022, 16:47Yleensä se on vain parantava ominaisuus, ulkonäöllisesti.

Ainut auto tähän asti joka on farkkuna parempi kuin sedanina on 940 volvo. Kaikki muut on niitä väkisin tehtyjä.

Toki 760 on huomattavasti tyylikkäämpi kuin 945, mutta 940 jotenkin epäonnistui.

Se farkku kun on aina se kuljetin, niinkuin pakettiauto. Ei herrat niillä kulje.

sössö


Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 10 tammikuu, 2022, 00:06Ainut auto tähän asti joka on farkkuna parempi kuin sedanina on 940 volvo. Kaikki muut on niitä väkisin tehtyjä.

Toki 760 on huomattavasti tyylikkäämpi kuin 945, mutta 940 jotenkin epäonnistui.

Se farkku kun on aina se kuljetin, niinkuin pakettiauto. Ei herrat niillä kulje.

Eikös nuita raktoritehtaan väsäämiä jameksia kutsuta kansankodossa oikeen herraskartanonvaunuiksi?  :thinking:

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 10 tammikuu, 2022, 00:06Se farkku kun on aina se kuljetin, niinkuin pakettiauto. Ei herrat niillä kulje.

sämpy

Pääasia että kauniit naiset tykkää.


ramman

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 10 tammikuu, 2022, 00:06Ainut auto tähän asti joka on farkkuna parempi kuin sedanina on 940 volvo. Kaikki muut on niitä väkisin tehtyjä.

Toki 760 on huomattavasti tyylikkäämpi kuin 945, mutta 940 jotenkin epäonnistui.

Se farkku kun on aina se kuljetin, niinkuin pakettiauto. Ei herrat niillä kulje.

Ne onkin oikeita kaunokaisia ne ton ikäset laatikkovulvat  :))  :))  :))

Pertti K


A.Naali

Lainaus käyttäjältä: ramman - 10 tammikuu, 2022, 10:56Ne onkin oikeita kaunokaisia ne ton ikäset laatikkovulvat  :))  :))  :))

Niin  on. O0

Harmi, että volvokin lähti tohon pyöreyttämiseen, missä kaikki autot näyttää japseilta.



1purehell

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 11 tammikuu, 2022, 21:48Jaa ettei work truckissakaan enää tarvi olla lavaa?

Siinä on kate päällä.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 11 tammikuu, 2022, 21:37https://www.thedrive.com/news/43751/heres-what-comes-in-the-40k-2024-chevy-silverado-ev-work-truck?fbclid=IwAR33UNpMWzF2N9F48RpOaF9n1cgdEhj8hP14PQvGjAQYGyMeExb0a-zPAP0

Ei SilvErado niin pahalta näytä?

vaikken nyt sähköautojen tablettinäyttöjä niin rakastakkaan niin ihan laadukkaan olonen sisus. Toki siitä ei kyllä amerikkalaisuus erotu laisingan

sämpy

Koko auto näyttää jotenkin japsille, eritoten katteen kanssa.

Ihan hyvin vois olla tojotan merkit.

Kyrpov

niin enemmän tässä on jenkkipiirteitä kuin cheveissä