MB W211 vetokoukku

Aloittaja TepaR, 21 syyskuu, 2024, 20:52

« edellinen - seuraava »

TepaR

Mersu ostettu mutta koukku puuttuu. Eli mielellään kääntyvä tai irroitettava koukku johtosarjalla hakusessa. Saa olla kiinteäkin...

Stige

Pulteilla irrotettava koukku + johtosarja 450€.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: TepaR - 21 syyskuu, 2024, 20:52Mersu ostettu mutta koukku puuttuu. Eli mielellään kääntyvä tai irroitettava koukku johtosarjalla hakusessa. Saa olla kiinteäkin...
Farmari eikö niin? Luulen että se on eri koukku kuin sedan. Farmarin korimalli on muuten S211
Diesel on puhtaampi

Pertti K

Tommosen tilasin Diudiin, minusta hinta/laatu kohdallaan. Löytyiskö samasta putiikista Mersuunkin?
https://www.ebay.com/itm/173837295211

@Camino79 osannee kertoa asennuksen autuudesta...
Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri

TepaR

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 22 syyskuu, 2024, 10:31Farmari eikö niin? Luulen että se on eri koukku kuin sedan. Farmarin korimalli on muuten S211

Aha, mä luulin et ne on just toisinpäin  ;D

TepaR

Lainaus käyttäjältä: Stige - 21 syyskuu, 2024, 22:33Pulteilla irrotettava koukku + johtosarja 450€.

Jees, mulla yksi kiikarissa nyt tuossa vieressä eli Turkkusessa mut katotaan miten käy...

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: TepaR - 22 syyskuu, 2024, 19:45Aha, mä luulin et ne on just toisinpäin  ;D
Helppo muistisääntö: w=sedan, s=wagon  ;D
Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri

LPR

Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

TepaR

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 22 syyskuu, 2024, 20:23Helppo muistisääntö: w=sedan, s=wagon  ;D

Saksalaista logiikkaa tai huumoria  ;D

TepaR

Ostettu eli ilmon voi poistaa