Immobilizer onkelmaa

Aloittaja Mudracer, 27 syyskuu, 2024, 10:42

« edellinen - seuraava »

Mudracer

Akan hundai i40 kiukuttelee taas. Alko tekemään sellaista että välillä ei lähde käymään ja ajonestovalo möllöttää. Vaihdoin molempiin kakeihin uudet patterit mutta ei mitään vaikutusta.
Mistähän lähtis sitä vikaa etsimään :thinking: .
Se on ollut mulla käytössä pari päivää ja eilen kun piti tallilta lähteä niin taas vaan hörähti ja sammu. Beebaut 5 minsaa niin valo sammu ja taas lähti tulille.
Niissä kakeissa on pieni nappula, mikä sen tarkoitus on?
X

Camino79

Tosta pienestä napista irtoaa vaan mekaaninen avain.

Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin antennirengas siellä kiukuttelee.
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Mudracer

Ei tässä ole avainta lainkaan. Onko se antenni rattiin liittyvä jutska?
X

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 27 syyskuu, 2024, 11:43Ei tässä ole avainta lainkaan. Onko se antenni rattiin liittyvä jutska?

Se avain on ton pulikan sisällä ja se vapautuu just tosta pikkunapista.
Antennirengas on se "rinkula" virtalukon/starttinapin ympärillä.

Eikös i40ssä oo se avaimen/pulikan paikka tyyliin keskikonsolissa jos avaimeton käynnistys vittuilee?

Ootko saany koodeja luettua?
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Mudracer

Juu tää on avaimeton keksintö. Olen skannerilla hutkinu eikä se jätä koodia. Saman tekee kun kake on 20 metrin päässä ajonesto menee päälle mutta ei jätä koodia.
X

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 27 syyskuu, 2024, 11:59Juu tää on avaimeton keksintö. Olen skannerilla hutkinu eikä se jätä koodia. Saman tekee kun kake on 20 metrin päässä ajonesto menee päälle mutta ei jätä koodia.

Kokeiles seuraavan kerran kun kenkkuilee että käynnistät painamalla sillä pulikalla starttinappia. Jos sillon toimii ni vois olla sisäantennissa vika.
GM only 😉
+Pihatraktori :D