Slantin osasia

Aloittaja Lerssinen, 16 marraskuu, 2024, 09:23

« edellinen - seuraava »

Lerssinen

Öljypumppu näyttää olevan edelleen ostoslistalla  :P

jariha

Pitänee kattella hiukan takahuonetta läpi... Voi olla että on pumppu tai sit mä oon nakellu kaikki roskiin??
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-97 Volvo V70 2.5Tdi paku
-02 Toyota Yaris Verso 1.3
-05 Opel Combo 1.3 -98 Renault Laguna 1.8rt -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm

Lerssinen

Saakohan egyptistä tilattua ilman ongelmia  :o

https://www.ebay.com/itm/404796756105

Näihinhän on korjaussarjaakin siellätäällä nimittäin, uusiakin saa mutta "joku" sano että niiden laatu on vähä ving vong

Lerssinen

No, pistin tilauksen menemään. Katotaan menikö rahat hukkaan  ;D

Lerssinen

Tarttis näkyy 8 kannenpulttiaki, pyörittelin penkissä noita irrotettuja ja niistä 8 on reilusti "mutkilla" eli viipottaa. Nehän oli ihan vitunsaatanan lujassa kiinni että pelotti katkeaminen kun kantta irrottelin että liekkö kärsineet sitten siitä..

Saako noita jostain vai löytyiskö vanhaa varastoa ? Jälleen kerran niitä "pitäs" olla nurkissa muttei vain löydy ja paikollaanolevalla pitäs vielä vähän ajaakin.

MJF

Eihän niitä ruukata vaihdella, vanhat menee aina takaisin. Mutta niitä löytyy varmasti täältä eikä maksa paljoa.
Mopar on parsa

Lerssinen

No jos 8 löytys niin kelpaa, mulla on heittopenkki missä noita pyörittelin ja kierteen kohdalta ovat mutkilla, loput oli suoria.