Oldsmobile Delta 88

Aloittaja Juicci, 15 joulukuu, 2024, 08:14

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Juicci - 23 joulukuu, 2024, 11:31Itse lukeudun niihin jotka hakee romuläjän. Jos olen luvannut ottaa, tulen kyllä noutamaan. Enkä enään peräänny läjän nähtyäni. Vaikka joskus olis voinut jättää ottamatta.... kyse on nyt autoista tai osakasoista...

Jep.

Jos siinä kasassa on edes yksi kasan hinnan tai noutamisen vaivan arvoinen käikäle, niin loput saa ilmaiseksi.

Miten voi muka vastustaa ilmaisen tavaran houkutusta? :o

Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Juicci - 23 joulukuu, 2024, 11:31Itse lukeudun niihin jotka hakee romuläjän. Jos olen luvannut ottaa, tulen kyllä noutamaan. Enkä enään peräänny läjän nähtyäni. Vaikka joskus olis voinut jättää ottamatta.... kyse on nyt autoista tai osakasoista...

Ootahan kun Marinaa katellaan.  :rotfl:
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Juicci

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 23 joulukuu, 2024, 12:36Ootahan kun Marinaa katellaan.  :rotfl:

Tuskin tulen Marinaa ikinä laittamaan...aikoinaan jouduin sellaistakin rassaamaan ;D
Mutta siitä ei sen enempää ja yritetään pitää porinat tällä alustalla Oldsin Deltoissa koska ne kiinnostavat enemmän....ainakin minua.

Ja kuvia Deltoistanne kehiin... nyky- ja menneiltä-ajoilta. Sillä kuvia kun on mahottoman kivoja katella ^-^
Koskaan ei ole aikaa tehdä mitään kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se uudestaan.

Kaktus

Lainaus käyttäjältä: Juicci - 23 joulukuu, 2024, 13:13Ja kuvia Deltoistanne kehiin... nyky- ja menneiltä-ajoilta. Sillä kuvia kun on mahottoman kivoja katella
Laitetaan nyt vielä kuvatusta miltä tuo auto auto näytti ostettaessa. Jokusen vuoden ajoin ihan tuolleensa, ulkonäkö vaikuta vähäiseen kulkupuoleen.  ;D

Nyt kulkupuoleen vaikuttaa väsähtänyt alusta, sen täysläpikäyntiin tässä koettanut saada vähän oravannahkoja sivuun. Sen jälkeen sitten varmaan pitäisi niitä hevosvoimia alkaa tarkastella.  :thinking:
-79 delta 88
-87 vaz 2101
-96 vaz 2104

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Juicci - 23 joulukuu, 2024, 13:13Tuskin tulen Marinaa ikinä laittamaan...aikoinaan jouduin sellaistakin rassaamaan ;D
Mutta siitä ei sen enempää ja yritetään pitää porinat tällä alustalla Oldsin Deltoissa koska ne kiinnostavat enemmän....ainakin minua.

Ja kuvia Deltoistanne kehiin... nyky- ja menneiltä-ajoilta. Sillä kuvia kun on mahottoman kivoja katella ^-^
Siekö oot uus täällä ja ilman ennakkoluuloja niin mulla olisi sulle varsin kopsakka Subaru myytävänä hintaan 7000 tahi 2500, riippuen kuinkamoisen projektin haluat. :)
Ja te muut turvat tukkoon! >:(
Chevrolet C10 6,2 Td Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

TwistOla

Tuommoinen Delta oli menneenä syksynä Jämsän Cruisingissa, Dieselinä tietenkin  :mosh:
Tähä jaksa ny mitään ylvästä keksiä!

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Juicci - 23 joulukuu, 2024, 13:13Tuskin tulen Marinaa ikinä laittamaan...aikoinaan jouduin sellaistakin rassaamaan ;D

Ääh jotenkin sotkin että ois ollut garyn viesti mitä lainasin.  :rotfl:
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

HendriXXX

Oih, olssin delta 88 mallit, aina ollut mun heikko kohta jostain kumman syystä!  :iwantit:  :drool:

Juicci

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 23 joulukuu, 2024, 14:39Siekö oot uus täällä ja ilman ennakkoluuloja niin mulla olisi sulle varsin kopsakka Subaru myytävänä hintaan 7000 tahi 2500, riippuen kuinkamoisen projektin haluat. :)
Ja te muut turvat tukkoon! >:(

Kiitosta vain tarjouksesta, mutta nyt pitää kyllä kieltäytyä ;D

Kaikenlaista projektia on ollut matkanvarrella, melkeinpä vois sanoa jotta perseestä perämoottoriin ja kaikkea siitä väliltä. Nyt on vaan tuo tekemisen tahti hippasen hidastunut, ei ole virtaa samallailla kuin mitä oli reilu parikytävuotta sitten...joten pitää ottaa harkiten ja kuutioida tarkkaan( vaikka välillä ostokiima sokaisee silmät)mitä ottaa työn alle ja että saa vietyä projektin kunnialla maaliin asti ^-^  ^-^

Tämmöisen -78-79 projekti Deltan hommaan jossakin välissä, kun sopiva osuu kohdalle, niin hinnan ja kunnon puolesta. :+1:
Koskaan ei ole aikaa tehdä mitään kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se uudestaan.

Juicci

En tiedä tässä vaan on jotain mieltä kiehtovaa, jota ei voi järellä selittää :o Magee :hiphopcar:

jariha

itsekkin omistin joskus melkein yhtä kauniin deltan... nykyisin hylsy löytyy tallinpihalta omistajanaan @FuryIII 71
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-97 Volvo V70 2.5Tdi paku
-02 Toyota Yaris Verso 1.3
-05 Opel Combo 1.3 -98 Renault Laguna 1.8rt -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: jariha - 23 joulukuu, 2024, 20:22itsekkin omistin joskus melkein yhtä kauniin deltan... nykyisin hylsy löytyy tallinpihalta omistajanaan @FuryIII 71

Ai täällä oli tälläinenkin topikki?  ;D Siinä omassa parkkiruudussa kuvattuna.

1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

FuryIII 71

Nii ja tervetuloa @Juicci joukkoon sakeaan.  :))
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

manha

Molempia ollut joskus omistuksessa.Lyhyellä takavalolla...

...ja pitkällä.

Ajettavaksihan ne on tehty !!

Juicci

Tämä mahtoi olla täällä Oulun seudulla jonkin aikaa sitten, ainakin kovin oli samanlainen minkä bongasin liikenteessä täällä päin suomea ;)