Pieni pakuntapainen (seurapeli)

Aloittaja Lerssinen, 15 joulukuu, 2024, 09:28

« edellinen - seuraava »

Lerssinen

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 14 tammikuu, 2025, 07:06https://www.nettiauto.com/fiat/scudo/14799817

Pik plok viiatti ja korinväriset helmat  :o
Yhteen vastaavaan vaihoin helmat kun oli kumitulpat karisseet ja menneet hiekkaa täyteen.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 13 tammikuu, 2025, 21:18Mut mites voi olla vuosimallia 2015 kun on rekattu jo 2014 puolella, vai onko ne rekisteröiny sen jo tehtaalla puolvuotta ennen valmistumistaan  :dontknow:
Vuosimalli ja käyttöönotto (rekisteröinti) ovat ihan eri asiat.
Sen takia motonetin tiskiltä monesti tulee väärät osat, kun mennään rekisteröinnin mukaan eikä vuosimallin mukaan.
Uuden vuosimallin valmistus alkaa yleensä edellisvuoden syksyllä eli 2015 voi olla tehty syyskuussa 2014 ja ehditty ottaa käyttöönkin 2014 puolella.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Lerssinen

Luulen että dokkerin myyjä oli periaatteen ukko mutta niin oli ostajakin, vaikeaahan se kauppa silloin on  ;D

Pistin oulussa asuvan kaverin asialle potkimaan huomenna pik plok fibatin helmoja ja kurkkimaan etukehtoa  ::)

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 14 tammikuu, 2025, 06:29En tarjonnut seitsemää tonnia mutta tuo on totta, rahoituksilla varmaan olis kelvannu.

Yhen kanssa oli noista rahoituksista puhetta et jotain kusetusta niissä on oltava mukana

Tinkasi autoa ja ei kelvannu tarjottu käteiskauppa

Kaverinsa sit rahoituksella kyseli pikkasen pienemmällä summalla ja sillä kelpasi, summat papruihin ja maksetaan kun noudetaan autoa seuraavana päivänä. Myyjä ei oikeen ollu innoissaan ja yritti perua koko kauppaa kun kortilla halusivat maksaa ilman rahoitusta.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 14 tammikuu, 2025, 20:11Yhen kanssa oli noista rahoituksista puhetta et jotain kusetusta niissä on oltava mukana

Tinkasi autoa ja ei kelvannu tarjottu käteiskauppa

Kaverinsa sit rahoituksella kyseli pikkasen pienemmällä summalla ja sillä kelpasi, summat papruihin ja maksetaan kun noudetaan autoa seuraavana päivänä. Myyjä ei oikeen ollu innoissaan ja yritti perua koko kauppaa kun kortilla halusivat maksaa ilman rahoitusta.

Autoliike varsinkin saa hyvää provikkaa kun käytetään rahoitusta. Siksi ne sitä tyrkyttää ja se on etusijalla vs käteiskauppa.
Sinä vain

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 14 tammikuu, 2025, 20:45Autoliike varsinkin saa hyvää provikkaa kun käytetään rahoitusta. Siksi ne sitä tyrkyttää ja se on etusijalla vs käteiskauppa.

Sitä mietittiin et joku kuppaus siinä on

Toisaalta ku kattoo et 7000 auton loppusumma rahoituksella on 10-12, niin onhan siinä joku tonni provikkaa jakaa
Vai oisko ettei se autoliike saa sitä provikkaa vaan se kravattisonni joka kaupan sinetöi saa koroista sen prossan

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 14 tammikuu, 2025, 21:31Sitä mietittiin et joku kuppaus siinä on

Toisaalta ku kattoo et 7000 auton loppusumma rahoituksella on 10-12, niin onhan siinä joku tonni provikkaa jakaa
Vai oisko ettei se autoliike saa sitä provikkaa vaan se kravattisonni joka kaupan sinetöi saa koroista sen prossan
Se on win-win. Minä edustan firmaa x joka saa rahoituksesta korkotuoton. Sinä firmassa Y kun myyt minun edustaman rahoituksen saat myös bonuksen. Volyymi on niin isoa.

Samaten vakuutuksissa uusien autojen kanssa. Mitä enemmän otat firmalta x vakuutuksia sen paremmin tulee bonusta. Ja nämä on ihan varteenotettavaa bisnestä autoliikkeille.
Sinä vain

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 14 tammikuu, 2025, 16:44Luulen että dokkerin myyjä oli periaatteen ukko mutta niin oli ostajakin, vaikeaahan se kauppa silloin on  ;D

Mä olin joskus ysärin alkupuolella matkassa varakuljettajana, kun lähisukulaisella jäi auto ostamatta 100mk:n näkemyseron takia liikkeestä. Molemmat oli periaatteen miehiä, vaikka se satku siinä ~20000mk:n autossa ei olis oikeesti vaikuttanut mihinkään suuntaan :rotfl:

signet

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 10 tammikuu, 2025, 17:50Pistää nettiautoon pakut ja hintaluokaksi 5 tonnia +/- jotain niin saa 400tkm ajettua portteria tai tuollaisia, Dacia on nykyään laadukkaampi auto kuin moni arvaakaan.
Noita dokkereita ei ole hinattu paljoa.En muista ainuttakaan teknisen vian vuoksi hinattua,jos ei lasketa sitä missä hiiri teki pesän ilmanputsariin.Sit on hirvikolari,ja vartijoiden ojaanajoja ja muita koomailuja.Ei niitä täälläpäin tietysti paljon ole mut kuitenkin.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Lerssinen

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 14 tammikuu, 2025, 07:06https://www.nettiauto.com/fiat/scudo/14799817

Pik plok viiatti ja korinväriset helmat  :o

En usko jesuiittoihin mutta joku varjelus minua suojelee näiltä, pistin oulussa asuvan veturinkuljettajatuttavani (ja kovan automiehen)alkuviikosta kurkkimaan tätä. Kun olivat lähestyneet viiattia muutaman kilometrin säteelle oli pikkutyttönsä alkanut huutaa kuin hyeena selittämättömästä syystä ja oli kuulemma pakko kääntyä kotiin.

Sitten soittelin ouluun kolleegalle joka on tuttu kauemman ajan takaa ja tuumasin että käy potkaisemassa renkaaseen sen verran että kannattaako ajella lauantaina kattomaan niin sillä oli tullu hätäkeikka liki heti mun soiton jälkeen pohjois-suomeen. Kyllä minä nyt uskon ettei näitä enää katella  :rotfl:

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Lerssinen

Kyllä se auto on edelleen hakusessa mutta varjelus suojelee mua scudoilta  :riot:

Peräahon konekkin otti numeron ku kävin ja lupas soittaa kun saavat oldsin kaivettua hangesta ja käyntiin, eivätkö lienee saaneet kun ei oo kuulunu mitn..

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Lerssinen

Juu, kävin sitä kurkkimassa ja ihan siisti päälle muttei niinkään alta. Jos hinta kohdillaan niin voisin silti ostaakkin mutta ei se lähteny edes käyntiin  :shitfan: