Keväällä tyhjennys(tai ainakin harvennusta)

Aloittaja signet, 19 tammikuu, 2025, 13:02

« edellinen - seuraava »

signet

Se ois kevät taas.Saa tulla tonkimaan.Olen lähistöllä tämän ja kaksi seuraavaa viikonloppua.

Rusty

Lainaus käyttäjältä: signet - 04 huhtikuu, 2026, 01:55Se ois kevät taas.Saa tulla tonkimaan.Olen lähistöllä tämän ja kaksi seuraavaa viikonloppua.

Nyt olis tarvetta '79-'83 Toyota Crownin osille. Semmonen tuli pitkäperjantaina raahattua Oulusta kotiin.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 06 huhtikuu, 2026, 17:42Nyt olis tarvetta '79-'83 Toyota Crownin osille. Semmonen tuli pitkäperjantaina raahattua Oulusta kotiin.
kannattaa totutella käyttämään koodia LS110, kun nuo vuosimallit ei ihan Suomessa päde.  ;)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: signet - 04 huhtikuu, 2026, 01:55Se ois kevät taas.Saa tulla tonkimaan.Olen lähistöllä tämän ja kaksi seuraavaa viikonloppua.
Traileri vielä kyselyssä, mutta onnistuuko isompien aarteiden kyytiin nosto? :rolleyes:

signet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 huhtikuu, 2026, 21:03Traileri vielä kyselyssä, mutta onnistuuko isompien aarteiden kyytiin nosto? :rolleyes:
Kyllä lähtee...

LPR

Onko missään keulaa maskeineen/puskureineen jäljellä? Yksi tuttu kyseli jonkun vanhan auton keulaa, minkä voisi leikata sillein, että kurkistaisi mancaven seinästä sisään?

signet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 09 huhtikuu, 2026, 02:14Onko missään keulaa maskeineen/puskureineen jäljellä? Yksi tuttu kyseli jonkun vanhan auton keulaa, minkä voisi leikata sillein, että kurkistaisi mancaven seinästä sisään?
Etuvetupuick ja etuvetokäkkylä ;D  seka astro ja saab 90  :o  onhan nekin jo vanhoja.Mut ei varmaan oikeesti vanhaa löydy täydellisenä.

signet

Tulevana viikonloppuna paikalla.Kaksi seuraavaa (ennakkotiedoista poiketen) viikonloppua en ole paikalla.

Gary Grand

Kustom STW

Melkein jänskättää mitä sieltä keskiseen Suomeen rahdataan!

Janne-Pekka

Gary Grand

Päivän hankinta -ketjussa.. 8)

On tuo semmonen aarreaitta ruosteisen pellin rakastajalle, että joutuu varmaan toistekin poikkeamaan..
Kiitokset @signet avusta, kaupoista ja kahvituksesta. :+1:

Eikä vähiten Matomäen esittelystä.  8)

signet

Tuleva vkl ei paikalla,sitten seuraavat kolme viikonloppua olen maisemissa, 22-24-5 en ole.
Jos jotain sattuu kiinnostamaan...