ACS 2025

Aloittaja Marklin, 06 helmikuu, 2025, 20:49

« edellinen - seuraava »

Marklin

Esmi

Huomenna ois tarkoitus lähteä aamulla kunhan kuski tulee  8)

HendriXXX

Huomenna ja lauantaina tulee oltua siellä..

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: HendriXXX - 17 huhtikuu, 2025, 17:08Huomenna ja lauantaina tulee oltua siellä..

Sama.

Huomenna Siipimutterin ja serkkunsa kans, ja lauantaina @leivonharri n kanssa, joka kuolemaa (ja Popedaa) halveksuen lupautui kuskiksi.  ;D
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Stige

Katotaan kerkiikö parkissa pyörähtää, tai mahtuuko ees ku kärri peräs, illemmasta ainaski Vantaa cruisinkis käymää kerra elämäs, aamulla o töitä Vantaalla enivei.

Marklin

Tänään tuli pyörähdettyä pelipaikoilla:
https://makejalava.kuvat.fi/kuvat/ACS+2025/

NonSenCe

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 20 huhtikuu, 2025, 19:40Tänään tuli pyörähdettyä pelipaikoilla:
https://makejalava.kuvat.fi/kuvat/ACS+2025/
mä kerkesin jo odotelemaankin että josko joku taas laittaisi näitä kuvia tapahtumasta.. kiva kuitenkin nähdä mitä siellä oli näytillä. (yllättävän monta matta/satiini mustaa autoa siellä vielä nykyäänkin oli paikalla, ei oo vielä menny täysin muodista siis se)
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

1320

Mun mielestä nyt oli Stadissa tasokkaampi näyttely kuin parina aikaisempana vuotena, hienoa kalustoa oli paljon, etenkin vanhat kilpurit sekä keskikäytävän toisellapuolella ollut klassikkoautojen osasto, jossa useita pääosin '50 luvun siipiautoja, jäi päällimmäisenä mieleen.

Ja niinkuin joku tuossa edellä jo mainitsi, niin hyvä että mökäosasto oli siirretty sinne pääkäytävän toiselle puolelle, meteli ei kuulunut näyttelyhalliin eikä mökäosastolle tarvinnut mennä ollenkaan.

Ainoa miinus, mikä on mun mielestä tosin aika iso miinus, oli valaistus, tai oikeastaan sen puute. Osa autoista ja osastoista oli niin pimeässä että ei niitä kovin hyvin pystynyt katselemaan. En tiedä olenko omituinen, mutta mun mielestä kuitenkin autonäyttelyssä olennainen osa on se, että näyttelyesineitä voi katsella ilman fikkaria. :dontknow:

Tuossa jokunen kuva, osa tosin ei ole kovin kaksisia, koska halleissa oli pirun pimeää... FHRA American Car Show 2025

Tradition Never Goes Out of Style!

TepaR

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 27 huhtikuu, 2025, 19:43Ainoa miinus, mikä on mun mielestä tosin aika iso miinus, oli valaistus, tai oikeastaan sen puute. Osa autoista ja osastoista oli niin pimeässä että ei niitä kovin hyvin pystynyt katselemaan. En tiedä olenko omituinen, mutta mun mielestä kuitenkin autonäyttelyssä olennainen osa on se, että näyttelyesineitä voi katsella ilman fikkaria. :dontknow:

Joo, se pimeys kyllä ihmetytti  :thinking: