Appiukon saappi

Aloittaja Lerssinen, 04 maaliskuu, 2025, 18:47

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 26 maaliskuu, 2025, 15:519000
- vm 89
- punainen päältä ja sisältä
- 2.0 atmo + manuaali
- mittarissa 340 000 ei tietoa pitääkö paikkansa
- jäänyt seisomaan pian katsastuksen jälkeen ja silloin tällöin täräytetty käyntiin, nyt viime yrittämällä ei enää lähtenyt mutta ei selvitetty syytä (bensa?)

99
- vm -81
- punainen päältä, ruskea sisältä
- jumalainen HOO-kone!
- on jo hitsailtu takapyörien ympäristöstä ja taas olis vähän
- 140 000 ajettu
- käyntikuntoinen

99:llä on jo yksi kiinnostunut niin pitää se selvittää ensin, että vieläkö on vapaana. Multa saa omistajan yhteystiedot tarvittaessa.
Joo on se kuulemma jo löytänyt kodin tuo 99, 9000 on vielä nopeimmalle / hölmöimmälle / eniten tarjoavalle (tarpeeton yliviivataan) tarjolla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 26 huhtikuu, 2025, 09:14Joo on se kuulemma jo löytänyt kodin tuo 99, 9000 on vielä nopeimmalle / hölmöimmälle / eniten tarjoavalle (tarpeeton yliviivataan) tarjolla.
:thinking:
Thanks for beeing my friend.
Questionable choice, but I appreciate it anyway.

sössö

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 huhtikuu, 2025, 20:00Jotkut on parantuneet Saabismista.
Vähän outoa että sanotaan että saabismi on sairaus, eikö sen pitäisi olla saabikko silloin? Vai onko täällä astmaatistejä tai allergistejä.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 huhtikuu, 2025, 20:22Onkohan tää vähän kuin alkoholismi että vaikka olisi ollut raittiina kaksikymmentä vuotta niin silti alkoholisti on "toipuva alkoholisti"? Eli aina kurkistelee nurkan takana mahdollisuus ajautua takaisin saabistiksi. Se saattaa alkaa viattomasta nettiauton selailusta, ei kun minä vain vähän katselen... ehkä tuttavan Saabin koeajosta, ei kai se nyt mitään haittaa jos pienen lenkin heitän... ehkä saabistien kesäpäivillä poikkeamisesta, juu en minä muuta kuin sivusta katselen vanhojen aikojen muistoksi... ja kohta onkin tallit ja pihat täynnä Saabeja.
Mulla jenkkikausi ja saabbikausi vuorottelee eli joku bi-polaarinen muunnelma näistä sairauksista.