Classis motorshow Lahti 3-4.5 2025

Aloittaja rb, 11 maaliskuu, 2025, 20:13

« edellinen - seuraava »

rb

https://classicmotorshow.fi/

Tästä: https://classicmotorshow.fi/aanestys/

Tiedätte mitä äänestää, että saan yhden vapaan viikonlopun ilman orjatyötä.  :-\   

stana

Hotelli varattu jo jokin aika sitten..

rb

Naisen täti asuu Lahdessa ja siks se nyt keksi haluta sinne.
Muuten ei oo tarkoitus tota missään näyttelyissä kierrättää, koska ei se ole naiselle, eikä vielä vähemmin mulle se juttu..

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: rb - 12 maaliskuu, 2025, 12:35Naisen täti asuu Lahdessa ja siks se nyt keksi haluta sinne.
Muuten ei oo tarkoitus tota missään näyttelyissä kierrättää, koska ei se ole naiselle, eikä vielä vähemmin mulle se juttu..

Se onkin sulle vaihtelua orjatyöhön, ku torpan remppaamisen sijaan vahaat ja puunaat letukkaa koko vkl.  ;D
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Mikkis83

Eikös se oo sit miitin paikka? @Janne-Pekka kii raahautuu sit paikalle :cheers:
All show but never go.

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 22 maaliskuu, 2025, 12:46Eikös se oo sit miitin paikka? @Janne-Pekka kii raahautuu sit paikalle :cheers:
Jos ärbeekin ilmaantuu niin voisin henkilökohtaisesti toimittaa kawan osat en haluaisi niitä lähettää.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

jariha

jos tänävuonna paikalle :o  parivuotta jäi välistä... ::)
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-97 Volvo V70 2.5Tdi paku
-02 Toyota Yaris Verso 1.3
2x gm (-82/-04) -98 Renault Laguna 1.8rt -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm

Mikkis83

Ja @Wilburi vois ihan hyvin tulla kans kyyissä ihmettelemään liikennevaloja.
All show but never go.

SVK #02580

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 24 maaliskuu, 2025, 11:17Ja @Wilburi vois ihan hyvin tulla kans kyyissä ihmettelemään liikennevaloja.

Pitääpä pistää vakavaan harkintaan  ;D
Vtu tää hymyily sattuu

rb

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 22 maaliskuu, 2025, 14:41Jos ärbeekin ilmaantuu niin voisin henkilökohtaisesti toimittaa kawan osat en haluaisi niitä lähettää.
No jos tarpeeksi äänestätte naisen autoa, niin sithän mä oon siellä.
Kuva Kawan osista ois kiva.  :)

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: rb - 24 maaliskuu, 2025, 15:37No jos tarpeeksi äänestätte naisen autoa, niin sithän mä oon siellä.
Empä osaa tänne laittaa ja nakkasin tankin vielä viime viikolla kiillotellessa lattialle .  >:(  kunhan saan kuntoon niin pitää jotenkin kuva järjestää näkyville tänne.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: rb - 24 maaliskuu, 2025, 15:37No jos tarpeeksi äänestätte naisen autoa, niin sithän mä oon siellä.

?
All show but never go.

SVK #02580

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: jariha - 23 maaliskuu, 2025, 07:56jos tänävuonna paikalle :o  parivuotta jäi välistä... ::)

Meinasin ehdottaa että jos PilsnerCäbille löytyis kuski ni mentäis kimppakyydillä puliukkoilemaan, mutta sit tajusin että oon näillä näkymin tuolloin zenossa ukin Valiantin kimpussa.  :-X
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 25 maaliskuu, 2025, 21:53Meinasin ehdottaa että jos PilsnerCäbille löytyis kuski ni mentäis kimppakyydillä puliukkoilemaan, mutta sit tajusin että oon näillä näkymin tuolloin zenossa ukin Valiantin kimpussa.  :-X

Rotten kuskiks ja kohti tuntematonta :cheers:
All show but never go.

SVK #02580

Pertti K

Mikähän että tänne voi ostaa lipun e-passilla mutta Lutakon näyttelyyn ei voinut ja perusteluna oli ettei täytä verottajan vaikenenseoli ehtoja. Pussihousutapahtuma = kylttyyriä, tötterötukkien tapahtuma = no ei tod.?