Mistä syyläri?

Aloittaja Lassi, 29 maaliskuu, 2025, 19:41

« edellinen - seuraava »

Lassi

Tuskaa tuottaa sopivan kokoisen syylärin löytäminen. Kolo on ahdas ja vanhaa kutoskonetta pitäs jäähdytellä. Aika maksimimitat on 45senttiä leveyttä ja 50senttiä korkeutta. Jos leveys on vähemmän, niin korkeus voi olla vähän enemmän. Alavesiletkun lähtö olis hyvä olla apparin puolella. Ylälähdöllä ei ole niin väliä.

eBay:n ja IKH:n hotrodi valikoima kollattu ja virheostoksiakin on keretty tekemään. Sen verran kiire on että en lähe viemään esim alusyyläriä muokattavaksi.

Kustom STW

Joku Kadett tms pikkuauton syyläri tms?

Stige

Lerssinen

Kysäse marjakankaalta ?

https://www.konekorjaamo.fi/fin/jaahdytin_320_400_430-p-25059

Kaikissa ei ole mittoja mutta suurimmassa osassa on, oletan että pitää syylärin korkki olla jäähdyttimessä ?
Muutehan melkein kaikkien 80 luvun euro ja japsiautojen syylärit passaa mittojen sisään..

Tuo "väärinpäin" mutta muuten mini
https://www.konekorjaamo.fi/fin/jaahdytin_350x350-p-84872

Lassi

Taisin muuten aiemmin marjakankaankin sivuja selata. Ja kun ei oikein viittis mitään yli 300euroa maksaa.

Sillä tässä vanhempia euroautoja rupesin seuraavaks selailemaan.

Korkki voi olla vaikka ylävesiletkussakin. Mutta noilla miun mitoilla varmaan mahtuu olemaan missä vaan.

Lassi

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 29 maaliskuu, 2025, 19:51Joku Kadett tms pikkuauton syyläri tms?
C-kadetti näyttäs olevan yks vaihtoehto jos korkeampaa ei löydy.

JiiTee

Mulla olis joutilas syyläri, mutta mitat voi tehdä kiusaa. Korkeus 53cm ja leveys 50cm. Leveydestä voi riipasta heti 5cm pois, jos modaa ripoja. Kenno on 45cm levee. Alavesiletkun lähtö apparin puolella.

Lassi

Lainaus käyttäjältä: JiiTee - 29 maaliskuu, 2025, 20:36Mulla olis joutilas syyläri, mutta mitat voi tehdä kiusaa. Korkeus 53cm ja leveys 50cm. Leveydestä voi riipasta heti 5cm pois, jos modaa ripoja. Kenno on 45cm levee. Alavesiletkun lähtö apparin puolella.
Miepä katon huomenna että miten tuon 45 mittasin.

NonSenCe

mämistäämittäätiijä mutta eikös tuo koko ole hyvin lähellä 66 tms ekan mustangin syyläriä.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

Jussi

Mulla on yks ehjä kutosmussen syyläri, kiinnitys sivuista. Pommita jollain viestillä et muistan mittaa sen.
En varmasti oo.

Lassi

Lainaus käyttäjältä: Lassi - 29 maaliskuu, 2025, 20:38Miepä katon huomenna että miten tuon 45 mittasin.
Aika maksimileveys tuo 45 senttiä.

Gary Grand

Pitääpäs vilkaista mulla olevan rodisyylärin mittoja.
Ollut 350 edessä ja piisasi hyvin. Suomessa tehty raskas kapistus.. :))
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Markok

Mutta piisaako esim c kadetin jäähdytin 6 koneelle, epäilen ainakin kesällä.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Markok - 30 maaliskuu, 2025, 20:13Mutta piisaako esim c kadetin jäähdytin 6 koneelle, epäilen ainakin kesällä.
jos tulee kylmä kesä
Sinä vain

tevo

Romminmyynti IKEAan