Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 09 lokakuu, 2021, 08:33Sama luukku buickissa kuin chevyssäkin, molemmat on clamshellejä  ::)  mun pitäs just buicki saada ostettua varaosiks kun eräs nimeltämainitsematon sais sanottua hinnan sille  :))
Vihertävän ruo...rusehtava?

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Pande - 09 lokakuu, 2021, 10:23Puolihimmeä peltikattomaali Kirjo oli joskus suosittu halpojen ajoautojen äkkisiistimisissä. Helppo levittää myös telalla tai siveltimellä ja tasoittuu itsestään antaen kaukaa katsoen ihan asiallisen vaikutelman. Saatavissa lukuisissa sävyissä.  :)
Tikkurilan panssarimaali, sisältää myös ruosteenestopigmenttejä. Mattapintainen ja saa sävytettyä tikkurilan värikarttojen väreihin. Helppo telata, pysyy metallipinnalla järjettömän hyvin, toisen maalin päällä ei niinkään.

redneck1

Silloin kun bensa oli vielä halpaa suhteessa tämän päivän hintaan eli 2021 kesällä.

1320

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 19 lokakuu, 2021, 12:12Silloin kun bensa oli vielä halpaa suhteessa tämän päivän hintaan eli 2021 kesällä.


Eilen tankkasin Vantaalla 1.789 ysikasia. ;)

redneck1


Marklin

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 19 lokakuu, 2021, 12:29Eilen tankkasin Vantaalla 1.789 ysikasia. ;)

1,929 oli tänään Lempäälässä ja 1,939 Viialassa.

1320

Reilu kuukausi sitten käytiin katsomassa Urjalassa Historic Rallia, katselupaikaksi valikoitui EK2:n loppupäässä oleva nyppylän jälkeen kiristyvä vasen. Paikka ei ehkä ollut ihan paras valinta, koska aika moni meni ihan samaa ajolinjaa edellisten kanssa, mut kyllä näyttäviäkin suorituksia nähtiin. 8)  Ja hienoja autoja oli iso joukko liikenteessä, joten helposti viihtyi muutaman tunnin rallipolun varrella ;) .

Tuossa muutamia kuvia, ja linkistä löytyy lisää: Urjala Historic Rally 11.9.2021








Kuvissa näkyvä Wartburg ajeli näytösluokassa, mutta ihmeteltiin että miksi näin, tuli meinaa sen verran reipasta kyytiä että kisaluokkien puolella olis ollut monella tekemistä pysyä perässä. ;D

sössö

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 21 lokakuu, 2021, 20:13katselupaikaksi valikoitui
anteeksi että olen ankee niuhottaja mutta katselupaikka ei valikoidu. Valikoituminen on ilmiö (=usean valitsemisen tai muun tapahtuman summa), valitseminen on henkilökohtainen päätös.

sääkin kun muistaakseni amkissa opiskelit ja kypsyysnäytteenkin joudut kirjottamaan ja tekemään opparin niin kielipoliisi saattaa hylätä kypsyysnäytteen tai opparin ohjaaja antaa raippaa jos siellä kauheesti menetelmät, tai koeasetelmat "valikoituu". Lisäten vielä asian vierestä samaten jos siellä kovasti testataan, kokeillaan, valitaan jne. kaikkee vaan tapahtuu ilman että kukaan on tekemässä mitään.

Mutta hyviä kuvia!

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: sössö - 22 lokakuu, 2021, 02:58anteeksi että olen ankee niuhottaja mutta katselupaikka ei valikoidu. Valikoituminen on ilmiö (=usean valitsemisen tai muun tapahtuman summa), valitseminen on henkilökohtainen päätös.

sääkin kun muistaakseni amkissa opiskelit ja kypsyysnäytteenkin joudut kirjottamaan ja tekemään opparin niin kielipoliisi saattaa hylätä kypsyysnäytteen tai opparin ohjaaja antaa raippaa jos siellä kauheesti menetelmät, tai koeasetelmat "valikoituu". Lisäten vielä asian vierestä samaten jos siellä kovasti testataan, kokeillaan, valitaan jne. kaikkee vaan tapahtuu ilman että kukaan on tekemässä mitään.

Mutta hyviä kuvia!
https://www.youtube.com/watch?v=6EgDFY-vi4s&t=5s

1320

Lainaus käyttäjältä: sössö - 22 lokakuu, 2021, 02:58anteeksi että olen ankee niuhottaja mutta katselupaikka ei valikoidu. Valikoituminen on ilmiö (=usean valitsemisen tai muun tapahtuman summa), valitseminen on henkilökohtainen päätös.

sääkin kun muistaakseni amkissa opiskelit ja kypsyysnäytteenkin joudut kirjottamaan ja tekemään opparin niin kielipoliisi saattaa hylätä kypsyysnäytteen tai opparin ohjaaja antaa raippaa jos siellä kauheesti menetelmät, tai koeasetelmat "valikoituu". Lisäten vielä asian vierestä samaten jos siellä kovasti testataan, kokeillaan, valitaan jne. kaikkee vaan tapahtuu ilman että kukaan on tekemässä mitään.

Mutta hyviä kuvia!

No prkl, täytyypä pitää mielessä.  ;)  Mä näistä oikeinkirjoitusjutuista mitään ymmärrä, koitan vaan kirjoittaa sinnepäin ymmärrettävää tekstiä. :))




Viimeksi Lahti Cruisingissa löytyi parkkikselta yksi korimalli "Muuli-Moparista" joka miellytti omaakin silmää. Tällainen korimalli ei oikein sytytä meikäläistä 2 tai 4D HT:na, avona eikä sedaninakaan koska on mun mielestä varsin tylsä, mutta farkku oli tosi hieno!  8)





Ja nyt kun pitkäkattojen makuun päästiin, niin Kouvolan Swap Meetissä oli erittäin hieno Suomiauto, '65 Mercury Commuter. Eikä vähiten tekniikkansa puolesta, 390 isolohko ja rattimanuaali. 8)





Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 22 lokakuu, 2021, 16:08Ja nyt kun pitkäkattojen makuun päästiin, niin Kouvolan Swap Meetissä oli erittäin hieno Suomiauto, '65 Mercury Commuter. Eikä vähiten tekniikkansa puolesta, 390 isolohko ja rattimanuaali. 8)






Tuollaset viivottimella piirretyt Merkkarit on kyllä hienoja.
Ei yhtään ylimääräistä muotoa koko kopassa! 8)

jariha

toi ylempi syslerifarkku oli korian absilla kun viimeksi tallilla poikkesin syyskuussa...

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 22 lokakuu, 2021, 16:08No prkl, täytyypä pitää mielessä.  ;)  Mä näistä oikeinkirjoitusjutuista mitään ymmärrä, koitan vaan kirjoittaa sinnepäin ymmärrettävää tekstiä. :))




Viimeksi Lahti Cruisingissa löytyi parkkikselta yksi korimalli "Muuli-Moparista" joka miellytti omaakin silmää. Tällainen korimalli ei oikein sytytä meikäläistä 2 tai 4D HT:na, avona eikä sedaninakaan koska on mun mielestä varsin tylsä, mutta farkku oli tosi hieno!  8)





Ai ei oo hieno ees 4 d hooteenä?

Bannia, kerpeles!  >:D

1320

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 22 lokakuu, 2021, 20:20Ai ei oo hieno ees 4 d hooteenä?

Bannia, kerpeles!  >:D

Banninkin uhalla, niin ei kyllä sytytä neliovihooteekään. :))

Eihän noissa muuten mitään, hienon kyydin varmasti antaa ja eihän auto ruma missään tapauksessa ole... Mutta kori on jotenkin mun silmään todella tylsän näköinen, sellainen kovin raskaan näköinen muuli. ;D  Ja sen lisäksi, kärsii vähän samasta ongelmasta kuin Camarot, Challengerit ja Mustangit, että noita näkee aika paljon, ja ovat aika usein vielä hyvinkin pitkälti orkkiskunnossa.

Sen takia tuollaisen perus "Muuli-Moparin" pitää olla joko jollain erikoisen hienolla ja tehokkaalla tekniikalla tai sitten aivan virheettömässä orkkiskunnossa säväyttääkseen meikäläistä. ;)  Farmari sen sijaan oli hieno!

Toivottavasti kukaan ei ota tätä minään v......luna, kaikista korimalleista ei vaan jaksa innostua. ^-^

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 22 lokakuu, 2021, 21:51Banninkin uhalla, niin ei kyllä sytytä neliovihooteekään. :))

Eihän noissa muuten mitään, hienon kyydin varmasti antaa ja eihän auto ruma missään tapauksessa ole... Mutta kori on jotenkin mun silmään todella tylsän näköinen, sellainen kovin raskaan näköinen muuli. ;D  Ja sen lisäksi, kärsii vähän samasta ongelmasta kuin Camarot, Challengerit ja Mustangit, että noita näkee aika paljon, ja ovat aika usein vielä hyvinkin pitkälti orkkiskunnossa.

Sen takia tuollaisen perus "Muuli-Moparin" pitää olla joko jollain erikoisen hienolla ja tehokkaalla tekniikalla tai sitten aivan virheettömässä orkkiskunnossa säväyttääkseen meikäläistä. ;)  Farmari sen sijaan oli hieno!

Toivottavasti kukaan ei ota tätä minään v......luna, kaikista korimalleista ei vaan jaksa innostua. ^-^

Kyllä me otetaan täytenä pottuiluna, tullaan lynkkaan sut porukalla!  :))