Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Rämpyläkin on päälle päin aikalailla uudennihkeän oloinen. 8)

1320

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 14 marraskuu, 2021, 08:08Rämpyläkin on päälle päin aikalailla uudennihkeän oloinen. 8)

Kuvat kaunistaa, on siinä paljon kaikkea pientä sanomista mikä tavallaan vähän harmittaa itseä, kun haluisi laittaa ne kuntoon. Toisaalta kun kilsoja tulee noin paljon niin kyllähän siinä pientä käytön jälkeä tulee väkisinkin, täytyy korjailla pikkuhiljaa parempaan kuntoon... ;)


Kalu


Esmi


Kalu


Esmi


Kalu

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 15 marraskuu, 2021, 07:55käyttis ympäri vuotiseen ajoon?.
Ei raaski, ihan kesäkäyttis vaan.

palontie


isalmela


leivonharri


isalmela

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 15 marraskuu, 2021, 18:51No, nytkö Kalu vei sun auton?
Ei ole minun nimi Rek. Otteessa, eli ei ollut varkaus vaan rehellinen ostos  ;D

redneck1

On se hauska kun ikkunasta ulos katsomalla voi tuntea olevansa amerikassa. ;D  Amiksen pihalla Ram ja parit Silveradot. Seinän vieressä voi havaita myös 2000-luvun Jeep Cherokeen/Renegaden (on vähän piilossa ja takana oleva vararengas näkyy hieman).

Vuokralainen


Camino79


Gary Grand

Vuokriksen uus Ooppeli?