Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

palontie

Hyvä paikka sillä siinä pihalla oli,hyvä heitellä sitten puutarhajätteet kabiiniin ja ohikulkijat omat roskansa.

palontie

Vähän kuin avokomposti..

Marklin

Torstain Toyota:

 

 

 


Pande



HendriXXX

^ Viddu että ois komia! Saattas juttukaveria piisata tuon kans reissatessa..  ;D

leivonharri

Mikä toi on toi robottiruttunen tossa sävysävyyn maalatun moottorikelkan vieressä?

Marklin


Gary Grand


Pande


Pertti K

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 26 marraskuu, 2021, 10:52Mikä toi on toi robottiruttunen tossa sävysävyyn maalatun moottorikelkan vieressä?

Toinen samanmoinen?

leivonharri


Pande

Pistetään nyt vielä toinen perjantai-Pösö. @Gary Grand tuolla nettiautoketjussa kehui hienoksi yhdessä kuvassani näkyvää Pösöä. Siitä en löytänyt parempaa kuvaa mutta vastaavan limoversiosta kyllä. Tämä on toki harvinainen, mutta mielestäni normaalipituinen miellyttää silmää paremmin.




Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pande - 26 marraskuu, 2021, 21:04Pistetään nyt vielä toinen perjantai-Pösö. @Gary Grand tuolla nettiautoketjussa kehui hienoksi yhdessä kuvassani näkyvää Pösöä. Siitä en löytänyt parempaa kuvaa mutta vastaavan limoversiosta kyllä. Tämä on toki harvinainen, mutta mielestäni normaalipituinen miellyttää silmää paremmin.




Kyllä se normaalipituinen nätimpi on.. :o Mutta enpä edes tiennyt tällaista olevan olemassa! :))
Mikäs tuollasen limo-version nimi oikeen on Pösöllä?

Pande

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 marraskuu, 2021, 21:33Mikäs tuollasen limo-version nimi oikeen on Pösöllä?
Heuliezin koritehtaan tekemä tuo on. Olikohan tästäkin jo jossakin lehdessä juttu, siis Mobilisti/Klassikot tms.?

Tuossa kuitenkin omistajan kertomaa Peugeot 604 Heuliez.