Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 30 marraskuu, 2021, 16:02Warrickista muistui mieleen tämä, vaikkei nyt päivän riimittelyyn sovikaan:






Tämä oli (ja on vieläkin) mun mielestä aika hieno. Tuli silloin joskus vastaan jossain Sievin / Toholammin huitteilla, muistan tarkan paikankin mutta en nyt osaa sijoittaa kartalle tuon paremmin.

Pertti K


Gary Grand


35830_man

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 joulukuu, 2021, 22:33Nääh..
Tota mallia joku 500kpl.. ::)

Siksi 69 tai 70 Imperial Crown 2d ht.
Aiempaa tehty 244 kpl ja uudempaa 254 kpl...

FuryIII 71

Viikonlopun Valiant (feat. Coupe fiiu, muistaakseni  :-[ )




leivonharri

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 03 joulukuu, 2021, 23:40Viikonlopun Valiant (feat. Coupe fiiu, muistaakseni  :-[ )




Siitä se ajatus Barracudasta sitten lähti...

FuryIII 71


1320

Lainaus käyttäjältä: Antti - 03 joulukuu, 2021, 19:47Meinas vallan unohtua: VIIKONLOPUN VOLVO


No tässä sit toinen  :) :





Ja vaikkei tää videoiden ketju ookaan, niin laitetaan nyt yks pätkä samasta autosta:

manha


Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 03 joulukuu, 2021, 22:31Tämä oli (ja on vieläkin) mun mielestä aika hieno. Tuli silloin joskus vastaan jossain Sievin / Toholammin huitteilla, muistan tarkan paikankin mutta en nyt osaa sijoittaa kartalle tuon paremmin.

Joka vuosi ollu drive innissä muistaakseni  :thinking:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 03 joulukuu, 2021, 22:57Siksi 69 tai 70 Imperial Crown 2d ht.
Aiempaa tehty 244 kpl ja uudempaa 254 kpl...
Nuo on kyllä uskomattomia lukuja, kun autohan on kauneimpia koskaan tehtyjä.. :oushit:



35830_man

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 joulukuu, 2021, 08:28Nuo on kyllä uskomattomia lukuja, kun autohan on kauneimpia koskaan tehtyjä.. :oushit:




Niinpä. Toisaalta 69 2d LeBaronia tehtiin peräti ~4500 kpl, mutta seuraavana vuonna parisen tuhatta vähemmän.
Mikä vaan noista kelpaisi.  8)

palontie


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 04 joulukuu, 2021, 08:31Niinpä. Toisaalta 69 2d LeBaronia tehtiin peräti ~4500 kpl, mutta seuraavana vuonna parisen tuhatta vähemmän.
Mikä vaan noista kelpaisi.  8)
Ehdottomasti! :iwantit:

Lainaus käyttäjältä: palontie - 04 joulukuu, 2021, 08:33Neliovinen...
Nojoo.. Semmosetkin.

35830_man