Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Jarona

Sunnuntain subaru.
Ja eräs rakas jäsenemme..

tevo

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 05 joulukuu, 2021, 22:53Sunnuntain subaru.
Ja eräs rakas jäsenemme..


En kyllä pikkukuvasta löytäny Oskaria...

Jarona

Lainaus käyttäjältä: tevo - 05 joulukuu, 2021, 23:11En kyllä pikkukuvasta löytäny Oskaria...
Oskari tais olla portaikon kaiteella, tarkoitin erästä niin pippurista
pohjoissavolaista emäntää..

Pande

Koska Suomi on muotoilun ja teknologian kärkimaita, juhlistan itsenäisyyspäivää tällä kuvalla.


1320

@fileeraus  lähti kuskiksi, käytiin kattomassa Melrosen keikka Shamrockissa ja sen jälkeen lähettiin kurvailemaan Stadiin... Kuva Henry Fordin kadulta.  ;)


Marklin


Marklin


Pande

Lainaus käyttäjältä: Antti - 06 joulukuu, 2021, 06:47Itsenäisyyspäivän kunniaksi:
Se. Varma. Kotimainen. Kuva Lapuan Gasoline Meetingistä.


Aika siistin näköinen -73 veronanvihreä 96. Jos olisin pilkunviilaajamobilisti niin kysyisin että miksi siihen on valkosivut laitettu kun sellaiset eivät siihen uutenakaan kuuluneet. Ja onko siitä tipahtaneet pienet pleksinpalaset oven takaylänurkasta? Niiden tarkoitus on estää vetoa jos ikkuna on pikkuisen raollaan.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 06 joulukuu, 2021, 10:35
Mikäs tää Ponu on?
En muistanu tällaista perää noissa olleenkaan.. :o

Mija

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 joulukuu, 2021, 12:21Mikäs tää Ponu on?
En muistanu tällaista perää noissa olleenkaan.. :o
Oliskoos -62 Catalina

Marklin

Itsenäisyyspäivän Impala:





Pande

Seitsemännelle päivälle Seitsemän.


Marklin

Ei löytynyt nyt ihan pikku hakemisella kuvaa Seiskasta, vaikka varmaankin kyllä jossain kansiossa on...
Laitetaan sen sijaan aavistuksen ontuvana aasinsiltana auto, jossa kilvessä 7:



Kyseessä toinen maahan uutena tullut '70 4-4-2.

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 30 marraskuu, 2021, 13:13

Löytyihän tästä tämmöinen ajokuvakin; saapumassa Malmille elokuussa 2020:

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 07 joulukuu, 2021, 20:54Ei löytynyt nyt ihan pikku hakemisella kuvaa Seiskasta, vaikka varmaankin kyllä jossain kansiossa on...
Laitetaan sen sijaan aavistuksen ontuvana aasinsiltana auto, jossa kilvessä 7:



Kyseessä toinen maahan uutena tullut '70 4-4-2.



Uuuuu, ju tats my talalaa... Uuuu, my ding ding dong...