Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

1320

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 07 joulukuu, 2021, 20:54Laitetaan sen sijaan aavistuksen ontuvana aasinsiltana auto, jossa kilvessä 7:


Ja tähän perään vielä "Pitkäseiska"  :)) :


palontie

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 07 joulukuu, 2021, 21:03Uuuuu, ju tats my talalaa... Uuuu, my ding ding dong...





Sama.

Pande

Kahdeksannen päivän Kasi.


Marklin

Muutama kasi:

 

 

 


Marklin


Pande

9.12. kuuluisi laittaa 912:n kuva mutta kun ei sellaista nyt äkkiä selaten itseltäni löydy niin menköön 911. Tämä Targa oli viime kesänä usein noilla nurkilla kadunvarsiparkissa.


redneck1


Marklin

 

Noloa tunnustaa, mutta en oo ihan varma onko kyseessä 911 vai 912.
Joku paremmin tietävä osannee valistaa.

palontie


Pande

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 09 joulukuu, 2021, 15:58en oo ihan varma onko kyseessä 911 vai 912.
Numerolla 105 ovat -68 Monte Carlossa kilpailleet Hans Laine ja Pekka Keskitalo 911 S:llä, että jos kyseessä on se auto tai sen replica niin 911.

Noin muuten ei mun käsittääkseni päältä päin erotakaan onko 911 vai 912 muuten kuin takaluukun merkistä ja sitten takaluukun avaamalla ja sylinterit laskemalla. Sisälle jos näkee niin käsittääkseni kolmemittarinen mittaristo viittaa yleensä 912:aan, niissä kai viisimittarinen oli lisävaruste mutta 911:ssa vakiona tai ainakin lähes kaikissa.

Pande

Lainaus käyttäjältä: palontie - 09 joulukuu, 2021, 16:56On noi rumia.
Kiva kun sinäkin tykkäät.  :D  Pistän siis vielä yhden raikkaanvärisen yksilön kuvan.


Camino79

Lainaus käyttäjältä: palontie - 09 joulukuu, 2021, 16:56On noi rumia.


JOS ikinä tulee mahis päästä tyyppäämään 911nen niin voin kyllä suositella!

On yks mieleenpainuvimpia kokemuksia omalta autoilu-uralta ja siihen nähden että vermeitä on ollu aikalailla laidasta laitaan niin porsas oli kyllä käsittämätön kokemus. Että miten voikin auto istua ns. hanskaan niin hyvin  :o jos voittasin lotossa täyspotin niin olis kyllä hankintalistalla samalla viivalla 55sen chevyn, 69 caminon ym. HERKKUJEN rivissä  8)

palontie

Ei tollasta volkkaria,

Camino79

Lainaus käyttäjältä: palontie - 09 joulukuu, 2021, 18:26Ei tollasta volkkaria,


Ei se suoranaisesti munkaan silmiä hivele, mutta se ajokokemus on jotain mitä jokaisen yhtään motorsport-henkisen pitäs päästä kokeilemaan  :D

Se alusta yhdistettynä hyvinkin eleettömään voimanpaskaan ja ne välitykset! Herranjumala että irtoaa touhutippa joka kerta kun muistelee sitä 1-2-3-4 pykältämistä kun kone pysyy kokoajan alueella ja minkäänlaista puutumista/kakomista/mietintää ei synny!

KN-avara ilmanotto ja imuäänien parkuminen kun työntää seuraavaa pykälää viittävaille rajotin sisään niin se oli kyllä tämmöselle vannoutuneelle vinkkelikasin fanaajalle jotain ihan uutta ja mieletöntä  :panic:

pantera

Possu on todo listalla.. mutta niin on moni muukin tötterö ... mutta ne joilla oon päässy ajamaan on ollu kyllä   O0
Veharannan Simppa tekee kalissa uskomattoman hienoja restopossuja, käykää kattomassa facessa